Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed nog goed?

Speed nog goed?

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je avatar leidt me af tijdens het lezen van jouw tekst.
En idd probeer het gewoon effe uit.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
spiegel
L
LaZeRLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey,

We hebben een kleine maand hier een speed-avondje gehouden met 4 vrienden.
Nu ik kom in mijn kamer zoek achter een DVD, en ik zie 2gr speed nog liggen, alle 2 in een zakje die beetje open is.
Kan dit nog goed zijn? is van de vorige x dus.
Mijn kamer is constant 30° nu met die warmte...
Heb het snel beetje in de diepvries gestoken..
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is 2 gram joh, probeer het en anders koop je nieuwe snats. Als het nou coke was.. :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb mijn dex al meer dan een jaar in een snoepdoosje, werkt nog als vanouds. :)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
het word altijd wel wat minder met de tijd maajja dood ga je er niet aan
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zou nog prima moeten werken hoor.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
probeer het gewoon, dan merk je het vanzelf...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Petrovic zei:
Ik heb mijn dex al meer dan een jaar in een snoepdoosje, werkt nog als vanouds. :)
Klik om te vergroten...

Petrovic zei:
Heb 3 gaatjes geloof ik
Klik om te vergroten...

Volgens mij snoep je uit verkeerde doosjes :wink:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#10
de kracht gaat er vaak wel een beetje af maar t behoud toch wel zn werking....

en als t ouder is en aan lucht heeft blootgestaan word het vaak erg geel ipv wit
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
LaZeR zei:
We hebben een kleine maand hier een speed-avondje gehouden met 4 vrienden.
Klik om te vergroten...
JEZUS!
Een kleine maand, ik houd het na de tweede dag al voor gezien!

Maar hij zou nog goed moeten zijn hoor, mensen bewaren het allemaal wel panisch in de vriezer maar zo hard gaat het niet hoor :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er zal methaalpoeder in zitten, is ingevreten. Gooi het weg joh en koop nieuw, zo duur is pep niet
j
jahooor?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
knolselderij zei:
het word altijd wel wat minder met de tijd maajja dood ga je er niet aan
Klik om te vergroten...

Uiteindelijk lijkt me wel dat je er dood van gaat :P

Maar een maand dat moet wel goed te doen zijn tog?
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hey, geen zin om een nieuw topic aan te maken, en aangezien het eigenlijk ook over het gebruiken van oude pep gaat leek me dit wel een goeie plek om m'n vraag te stellen:
Ik gebruik een leeg metalen sigarendoosje als onderlegger om op te crushen en lijnen te leggen en in tegenstelling tot ket (die tot het laatste stofje mooi te verzamelen is), blijft bij pep natuurlijk na elk gebruik weer een flinke laag achter die stevig tegen het metaal plakt. Nu kreeg ik net een idee en probeerde ik eens een metalen latje om die pep-coating los te krijgen, wat zeer vlot ging.
Er kwam best een groot hoopje vanaf, maar deze pep ziet er ondertussen donkerder, lichtjes grijzer uit dan oorspronkelijk; zou ik'm veilig kunnen gebruiken, of heb ik dan kans dat ik een combinatie speed en metaalpoeder opsnuif?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeker niet als je goede connecties hebt. :grin:
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is wel jammer, aangezien zeker 10% verloren is gegaan :(
Kan iemand me in dat geval een beter plateau aanraden, waar de pep niet zo direct tegen blijft plakken?
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Inderdaad spiegel werkt het beste maar ik gebruik soms ook een cd hoesje
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Noizzee zei:
Inderdaad spiegel werkt het beste maar ik gebruik soms ook een cd hoesje
Klik om te vergroten...

Wel niet op die van anouk ...., die snuift het zelf op :wink: (denk ik, sorry noekie)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Of de gids van La Redoute. :beer:
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#20
tja, die sigarendoos was best onopvallend handig, vooral als er m'n luciferdoosje inzat met net genoeg plaats voor een opgerolde post-it; zo'n mini-klantenkaart van de Carrefour of de Match (1/4de van de gewone bankkaartgrootte) en een klein zakje met chemicaliën naar keuze :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."