#1
Je avatar leidt me af tijdens het lezen van jouw tekst.
En idd probeer het gewoon effe uit.
En idd probeer het gewoon effe uit.
Petrovic zei:Ik heb mijn dex al meer dan een jaar in een snoepdoosje, werkt nog als vanouds.![]()
Petrovic zei:Heb 3 gaatjes geloof ik
JEZUS!LaZeR zei:We hebben een kleine maand hier een speed-avondje gehouden met 4 vrienden.
knolselderij zei:het word altijd wel wat minder met de tijd maajja dood ga je er niet aan
Noizzee zei:Inderdaad spiegel werkt het beste maar ik gebruik soms ook een cd hoesje

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."