Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVloeibare speed?

Vloeibare speed?

30 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg vandaag aan mijn dealer of hij wat speed voor me kan regelen om vrijdag lekker loos te gaan. Hij zei echter dat hij vloeibare speed heeft.

Wat is dit dan precies? Zelfde effecten als normale speed? Hoeveel moet je nemen? Wat algemene informatie waardeer ik ook :)

Alvast bedankt!

~Eyezblack
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha, lijkt me ook wel komisch. Toch lijkt snuifen me wel wat hebben :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
normaal gezien is vloeibare speed 1vd puurste vormen als ik me niet vergis...(mits het geen blaatverhaal is van je dealer) :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Requiem zei:
haha, lijkt me ook wel komisch. Toch lijkt snuifen me wel wat hebben :P
Klik om te vergroten...

Wat is daar zo komisch aan?
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#5
neem me niet zo letterlijk :P

ik dacht gewoon dat speed altijd poeder was, nu hoor ik dat het
er ook in vloeibare vorm is. daarop zei ik "komisch" daarmee bedoel ik
niet meteen dat ik er om moet lachen ofzo :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
:wave:
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
normaal gezien is vloeibare speed 1vd puurste vormen als ik me niet vergis...(mits het geen blaatverhaal is van je dealer) :)
Klik om te vergroten...

aha, dus het zal ook wel een sterker effect hebben :) Hoeveel moet je dan nemen? Ik had ooit eens gehoord iets van 2 druppels ofzo...weet je mischien nog iets meer?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
vloeibare speed is heel zeldzaam..

ik hoop voor je dat jou dealer niet een grammetje poeder in water oid "opgelost" heeft..
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#9
volgensmij bedoelt je dealer gewoon pasta of het is idd opgelost in water.
neem aan dat als je het ff uitkookt, je dan weer poeder hebt.
n
nexusLid
01-01-2024, 00:00
#10
domzel zei:
volgensmij bedoelt je dealer gewoon pasta of het is idd opgelost in water.
neem aan dat als je het ff uitkookt, je dan weer poeder hebt.
Klik om te vergroten...

dit kan wel eens een heel slecht idee zijn.

Dit kan ook de vrije base vorm van amfetamine zijn. Dat is ook een olieachtige vloeistof. Het enige wat er gaat gebeuren als je die verwarmd is verdampen van de amfetamine (bye bye). Geen goed idee om het proberen uit te koken dus. De beste manier om dit te testen is door een klein beetje van de vloeistof aan water toe te voegen. Mengen deze 2 vloeistoffen dan is het een zout opgelost in water en kan je het uitkoken. mengen deze niet of heel traag dan is het de vrije base vorm van amfetamine. De vrije base kan je rechtstreeks roken (pas op want dit is sterker dan normale speed en verslavender).

“In free-base form, amphetamine is a volatile oil”

http://en.wikipedia.org/wiki/Dextroamphetamine
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#11
met (..)amfetamine rook je wel de gaten in je longen lijkt me.
een andere vorm van rookbare speed als meth (ice) ken ik niet.
welke is de "vrije base" die je bedoelt? meth?
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bedankt voor de replies iedereen!

Maar ik vind de hele vloeibare speed een beetje twijfelachtig dus ik heb met mijn dealer gesproken en krijg ik toch wat snuifbaar materiaal :)
n
nopeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frisko zei:
normaal gezien is vloeibare speed 1vd puurste vormen als ik me niet vergis...(mits het geen blaatverhaal is van je dealer) :)
Klik om te vergroten...


als je m daarna filtert dan wordtie aardig zuiver idd.
Pakke beetje pep, pakke wat (warm) water, pakke potje, doen bij elkaar, schudde en klaar;
Nu vind k het de kunst om er zoveel pep in te gooien zodattie niet stolt bij afkoeling of op den duur, want dat gebeurd als je er teveel pep ingooid. Geen ramp maar dan moet je telkens je potje warm gaan maken .. . en opschieten met shotten.
n
nopeLid
01-01-2024, 00:00
#14
domzel zei:
volgensmij bedoelt je dealer gewoon pasta of het is idd opgelost in water.
neem aan dat als je het ff uitkookt, je dan weer poeder hebt.
Klik om te vergroten...



ja of je laat gewoon t zakje poosje (dag, 2 dagen) open liggen, lukt ook
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#15
en weg is de kwaliteit
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zou van de vloeibare base-vorm iig afblijven als dat het geval is.. mocht je pasta krijgen is dit meestal wel hele goeie kwaliteit, in mijn geval wel iig.

Succes ermee! :)
n
nopeLid
01-01-2024, 00:00
#17
JewCookie zei:
vloeibare speed is heel zeldzaam..

ik hoop voor je dat jou dealer niet een grammetje poeder in water oid "opgelost" heeft..
Klik om te vergroten...



Hoezo niet?
Doet k altijd.
waarmee anders?? Wodka? Melk ?
a
arjan1234Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Even een kick.. gister had ik het hierover.
Ik heb 1 flesje weten te bemachtigen van de week en het was zo sterk at ik weer de "eerste keer" ervaring had van speed. Hell yeah :rock: .
Alleen het bleef bij dat ene flesje. Damn. Ik wil meer van die potjes :grin:.
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een "eerste keer ervaring" bij speed ?

Ik leg de meeste beginnende drugs gebruikers juist altijd uit dat speed gevaarlijker is dan het lijkt, omdat het steeds leuker gaat worden. En dat MDMA lang niet zo gevaarlijk is als het lijkt omdat de eerste keer zo geweldig is en het steeds gewoner word.

Enne, die vloeibare speed die je hebt, wat gebeurd daarmee als je het een poosje in de open lucht laat, en je laat het opdrogen, houd je dan gewone speed over? droogt het helemaal niet op ? of blijft er helemaal niets over ?
a
arjan1234Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat geduld had ik niet, en ik had maar 1 flesje. Als ik er makkelijk aan kan komen wil ik het wel uitproberen. Er werd mij verteld dat het niet zo is dat er speed opgelost wordt. Er werd mij ook verteld dat het percentage veel hoger moet liggen dan 73%. Ik had een 10ml flesje en ben zo sociaal geweest te delen. Met een spuitje heb ik 0,5ml eruit gehaald en door mijn drinken gedaan. Pas na zo'n 7 uur begon de behoefte bij te nemen. Droge bek. Lulkick. Zelfde houding blijven zitten. Doen wat je doet constant door. Dat wat ik ook heb als ik tegenwoordig heel veel speed op heb, maar dan alsof het helemaal overheersend meteen is... misschien was 0,5ml wel gewoon te veel om te nemen.
In ieder geval kromp mijn piepie tot een kleiner geval dan dat je in ijskoud water zwemt en het plassen duurde ff voordat het begon (ik wist even niet hoe ik moest zeiken) en het leek wel 10 minuten te duren die straal.
En ik kreeg heel veel zin.
Ook een soort waas voor mijn ogen, alsof ik kleuren anders zag. In ieder geval behoorlijk heftig en het deed me herinneren hoe het zo'n 2,5 jaar geleden was bij mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."