#1
ja een halve milliliter zal ongeveer een halve gram zijn, das ook wel extreem extreem veel om in 1 keer oraal in te nemen. ![:openmouth:]()

Wackie zei:Een "eerste keer ervaring" bij speed ?
Ik leg de meeste beginnende drugs gebruikers juist altijd uit dat speed gevaarlijker is dan het lijkt, omdat het steeds leuker gaat worden. En dat MDMA lang niet zo gevaarlijk is als het lijkt omdat de eerste keer zo geweldig is en het steeds gewoner word.
Enne, die vloeibare speed die je hebt, wat gebeurd daarmee als je het een poosje in de open lucht laat, en je laat het opdrogen, houd je dan gewone speed over? droogt het helemaal niet op ? of blijft er helemaal niets over ?
Wackie zei:En wat betreft dat leuker en die tollerantie. Sja ik doe het 1 keer per week de laatste 2 jaar zo ongeveer, dat is blijkbaar niet genoeg om enige tollerantie te veroorzaken. Ik ga nog steeds prima van bommetjes met maximaal 50mg erin. Vaak als ik er eentje genomen heb denk ik "goh wat is dit toch weer fantastisch, laat die MDMA maar zitten, dit is net zo goed"

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."