Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVloeibare speed?

Vloeibare speed?

30 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja een halve milliliter zal ongeveer een halve gram zijn, das ook wel extreem extreem veel om in 1 keer oraal in te nemen. :openmouth:
a
arjan1234Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ohw oeps. Ik had echt geen idee joh. Was me verteld dat je er 30 keer mee kon doen, dus 0,3ml per keer leek mij. En ik heb best een hoge tolerantie dus dacht ik: doe ik gewoon 0,5ml in mijn drinken. Maar zo had ik het nog niet bekeken.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgende keer even kijken op het flesje naar de verhouding mg/ml.
a
arjan1234Lid
01-01-2024, 00:00
#4
10ml zat er in. Dat wist ik. En ik had een maatspuitje om precies af te nemen. Het ging heel bewust naar de 0,5ml :flushed:

Maar zijn deze dingen eigenlijk vrij makkelijk vindbaar als ik om me heen vraag, of is en blijft het een zeldzaam product?
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#5
verhouding gaat het dus juist niet zo om, als er een verhouding is, dan zou het dus geen vloeibare speed zijn, maar opgeloste speed.

Punt is dat speed in HCL vorm vast is, en doordat het die vorm is, maximaal 74% kan zijn. De rest is dus die HCL. Het zou dus kunnen zijn dat die vloeibare speed niet in HCL vorm is, en daardoor zuiverder dan 74%, logischerwijs zou ik verwachten dat het dan tegen de 100% is. Versnijden waardoor er een verhouding mg/ml ontstaat anders dan het soortelijk gewicht is natuurlijk bullshit, waarom zou je dan moeite gaan doen uberhaupt vloeibare speed te verkopen waar een veel kleinere markt voor is dan de gewone caffeine met speed.

Vloeibare speed heb ik nog nooit iemand over gehoord of gezien buiten deze thread.

Gezien het zo uitzonderlijk is, is het zo interessant te checken of het echt is. Ik zou daarom dus ook onmiddelijk bij aankoop, al is het maar 1 druppel, proberen te verdampen. Als het dus 1 product is (speed zonder HCL) dan zou het dus of niet moeten verdampen, of helemaal weg moeten verdampen. Als het een soort speed oplossing is, zou het indampen tot gewone speed.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Behalve dat amfetamine meestal als sulfaat verkocht wordt. :wave:
[
[Zeni]Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Die 74% is voor het sulfaatzout van speed. Voor het chloridezout is de bovengrens ongeveer 79%. Dit komt door het verschil in gewicht van de anionen.

De vrije base van amfetamine is inderdaad een olie. Mits deze niet opgelost is, is deze gewoon 100%. (wat mij het meest logisch lijkt aangezien de oplosmiddelen voor deze vrije base niet echt geschikt zijn voor consumptie).

Indien die van jou 100% was, dan komt 0,5mL overeen met 622mg. Wat mij enorm veel lijkt om ineens naar binnen te werken. Ik ken wel niet de oral bioavailability. Het kan zijn dat deze veel lager ligt dan bij insuflation.

Om even nog iets te ontkrachten: als er speedpasta wordt verkocht dan is de kwaliteit ervan niet beter dan die van het zout. Speedpasta kan om 2 redenen bestaan. 1 is doordat het lang open en bloot heeft gelegen en er door de hygroscopische eigenschap van sommige gebruikte chemicaliën (of in geval van het chloride zout de speed zelf) er water aan de kristallen is gehecht waardoor deze pasta onstaat. Of doordat de vrije base niet volledig is omgezet tot het zout waardoor de kristallen ook aan elkaar hechten. Aangezien de vluchtigheid van de vrije base zal dit meer het eerste geval dan het tweede zijn. In beide gevallen is de pasta niet sterker dan het droge zout ervan.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wackie zei:
Een "eerste keer ervaring" bij speed ?

Ik leg de meeste beginnende drugs gebruikers juist altijd uit dat speed gevaarlijker is dan het lijkt, omdat het steeds leuker gaat worden. En dat MDMA lang niet zo gevaarlijk is als het lijkt omdat de eerste keer zo geweldig is en het steeds gewoner word.

Enne, die vloeibare speed die je hebt, wat gebeurd daarmee als je het een poosje in de open lucht laat, en je laat het opdrogen, houd je dan gewone speed over? droogt het helemaal niet op ? of blijft er helemaal niets over ?
Klik om te vergroten...

???

Leuker en leuker?
:confused: Tolerantie schiet zo pijlsnel de lucht in dat het ZO'n saaie drug wordt dat ik het zelf al niet interessant meer vind om te gebruiken voor een aantal maandjes...
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ohja sulfaat ipv HCL. Beetje van die klok en die klepel he, maar ik geloof dat het, hetzelfde idee is onder een andere naam :grin:

En wat betreft dat leuker en die tollerantie. Sja ik doe het 1 keer per week de laatste 2 jaar zo ongeveer, dat is blijkbaar niet genoeg om enige tollerantie te veroorzaken. Ik ga nog steeds prima van bommetjes met maximaal 50mg erin. Vaak als ik er eentje genomen heb denk ik "goh wat is dit toch weer fantastisch, laat die MDMA maar zitten, dit is net zo goed"

Toen ik met speed en mdma begon was dat zeker niet zo :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik gebruik het ook niet al te vaak maar ik moet zeggen dat dat empathische, euforische er toch al wel snel afging.

Nu moet ik wel toegeven dat ik wel wat binge weekends achter de rug heb en daar maar de gevolgen van moet dragen :tearsofjoy: .
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wackie zei:
En wat betreft dat leuker en die tollerantie. Sja ik doe het 1 keer per week de laatste 2 jaar zo ongeveer, dat is blijkbaar niet genoeg om enige tollerantie te veroorzaken. Ik ga nog steeds prima van bommetjes met maximaal 50mg erin. Vaak als ik er eentje genomen heb denk ik "goh wat is dit toch weer fantastisch, laat die MDMA maar zitten, dit is net zo goed"
Klik om te vergroten...

En het is nog eens minder schadelijk ook. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."