Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEmotie & Speed

Emotie & Speed

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
t_rieskeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben een vrouw/moeder van drie kinderen, ik weet vrij weinig van Drugs.
Nu heb ik mijn vriend afgelopen januari betrapt op Drugs. Ik vond Capsulles op de bank.
Doorzichtige Capsulles met witte poeder, mijn vriend zei dat dit Norrit Capsulles waren.
Toch niet zo dom als hij dacht dat ik was zei ik tegen hem dat ik hem niet geloofde. De ruzie brak uit, na dagen later een oranje pil met klavertje 4 erop gevonden te hebben kon hij er niet meer onderuit dan toetegeven dat hij Drugs gebruikt. De schrik is groot als je dat hoort, allerlei vragen, gevoelens en ook een beetje angst komen dan naar boven. Mijn vriend wilde er absoluut niet over praten daar schaamde hij zich voor, op zich begrijpelijk. Ik heb toen besloten om hem niet te laten vallen en samen te zoeken naar een oplossing. Ik weet ook wel dat je niet 1,2,3 na 5 jaar Speed, XTC, Diazepam, GHB en wat allemaal nog meer kunt stoppen, de voorwaarde was wel dat hij eerlijk zou zijn. Zijn geheim was nu toch uit, ik had beloofd om het niet naar de buiten wereld bekent te maken. Tot op de dag van vandaag is hij niet eerlijk, bolderd helemaal emotieloos door het leven en het kan hem allemaal niets schelen. Komt dat door de Speed of is dit de ware aard van het beestje?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beetje lastig om over te oordelen als er niet bekend is hoe lang, hoe veel en welke drug hij gebruikt heeft.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik verplaats deze even naar het subforum speed...
t
t_rieskeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij gebruikte al meer als 5 jaar elke dag Speed afgewisseld met andere soorten Drugs.
Het kan natuurlijk ook afkickverschijnselen zijn, wat ik echt hoop.
Hij is zo emotieloos, bot en star ik hoop dat dit niet zijn ware aard is geworden.
Hij was zo absoluut niet toen ik hem leerde kennen. Wij konden erg goed met elkaar communiceren. Maar sinds ik hem betrap heb is het alleen maar liegen en bedriegen, hij wringt zich in allerlei bochten terwijl de waarheid hem recht in zijn neus bijt.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou na 5 jaar mag je best wat tijd uitrekenen om weer wat herstel te laten intreden en goed te ontnuchteren,maar jij vraagt je af of hij daar wel mee bezig is aan ons :-> opzich lastig te beantwoorden want liegen ligt voor de hand maar straks doet ie wel zijn best want als je eenmaal stopt na speed en allerhande kan je als een zombie een tijdje door het leven gaan emotieloos en weinig gevoel,daardoor zondig je ook wel makkelijk zeker als je toch al 5 jaar gebruikt.Controleer is of er een mooie pepbal geplakt is onder aan de bak van de vriezer of er 1 in ligt,als je dagelijks gebruikt koop je niet meer per grammetje lijkt me.
Ook zijn lul word een lulletje onder invloed van pep dus dat is 1 herkenning.
Na 5 jaar kan je wel redelijk eten op de pep dus dat is wat moeilijker.
Ze pupil mischien wat glinsterend zwart en iets verwijd ?

Verder mischien met hem bij de verslavingszorg aankloppen dit halfe hoe en wat gedoe lijkt me ook niks.
Succes ..
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laat hem over zo'n stripje heen pissen.
t
t_rieskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dankje voor jullie reactie, het is fijn een mening van een ander te horen.
Pff... hulp zoeken is geen optie, hij wil er koste wat kost niet over praten.
Ik heb al vanalles aangedragen, therapie, Novadic Kentron, niets wil hij.

Nogmaals Thanks...
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#8
t_rieske zei:
Maar sinds ik hem betrap heb is het alleen maar liegen en bedriegen, hij wringt zich in allerlei bochten terwijl de waarheid hem recht in zijn neus bijt.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het door de schaamte komt. Hulp inschakelen vind ik een optie. En afspraken met elkaar maken. Misschien dat in een keer stoppen geen optie voor hem is, maar wel een heel stuk minderen?
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lullig voor je om hiermee opgescheept te raken, maar het stoppen... is het echt iets wat hij wil, of 'moet' hij?
t
t_rieskeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hij moet niets, ik heb hem betrapt afgelopen januari en ik weet ook wel dat hij niet 1,2,3, van de Drugs af is. Ik heb hem wel gevraagd om er eerlijk over te zijn en verandwoordelijker mee omgaan, er loop tenslotte een baby van 1 jaar rond die werkelijk alles in haar mond steekt. Er zijn afspraken gemaakt dat hij eerlijk zou zijn. Nu inmiddels 6 maanden later is hij nog steeds niet eerlijk en wat eigenlijk nog erger is, de pillen die rondslingeren. Als ik hem daar op wijs maakt hij ruzie om er maar niet over te praten. Hij chanteerd en dreigt, als ik er ook maar met iemand over praat, nou dan...... Ik heb hulp bij de huisarts gezocht, deze verwijst mij naar een praatgroep voor "partners van drugsverslaafden". Hier zeggen ze ook dat je verder komt door opengesprekken en begrip. Ik sta overal voor open, maar hij wil geen kant op, of hij nu nog gebruikt ik weet het niet? Ik weet alleen dat hij emotieloos, star en ontzettend bot is. Het maakt op dit moment helemaal niet meer uit waar het onderwerp over gaat, hij gaat er volop tegen in. Ik denk wel dat dit vluchtgedrag is. Maar zolang hij niets zegt, weet ik ook niets.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb je eeen idee waarom hij gebruikt. Hij klinkt bang, maar waarvoor?
t
t_rieskeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iedereen hartelijk dank die zijn mening heeft gegeven. Ik heb besloten om niet langer met de relatie door te gaan. Mijn prioriteiten zijn mijn kinderen en mezelf. Ik kan mezelf niet nog een inzinking veroorloven. Ik ga opzoek naar woonruimte voor ons viertjes (3 kinderen & mezelf) en een rustige en veilige haven creëren voor ons.

Nogmaals Thanks ........
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe oud zijn je kinderen ?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
t_rieske zei:
Iedereen hartelijk dank die zijn mening heeft gegeven. Ik heb besloten om niet langer met de relatie door te gaan. Mijn prioriteiten zijn mijn kinderen en mezelf. Ik kan mezelf niet nog een inzinking veroorloven. Ik ga opzoek naar woonruimte voor ons viertjes (3 kinderen & mezelf) en een rustige en veilige haven creëren voor ons.

Nogmaals Thanks ........
Klik om te vergroten...

Sterkte.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met mijn, inmiddels dagenlange ervaring met speed kan ik na een week al wel zeggen dat ik emotioneel kan worden van speed. Of laat ik het zo zeggen emotioneler dan ik normaal ben. Maar zoals gezegd, ik gebruik net een week wat speed
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#16
t_rieske zei:
Iedereen hartelijk dank die zijn mening heeft gegeven. Ik heb besloten om niet langer met de relatie door te gaan. Mijn prioriteiten zijn mijn kinderen en mezelf. Ik kan mezelf niet nog een inzinking veroorloven. Ik ga opzoek naar woonruimte voor ons viertjes (3 kinderen & mezelf) en een rustige en veilige haven creëren voor ons.

Nogmaals Thanks ........
Klik om te vergroten...

Das de beste keuze, niet alle mannen liegen geef dus nooit op.
Ergens loopt er nu een man die clean is met een baan en een zucht naar een MILF.
Helaas ben ik niet die man .....

Goede keuze hoor je kinderen gaan altijd voor.

Liesje
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fidge zei:
Met mijn, inmiddels dagenlange ervaring met speed kan ik na een week al wel zeggen dat ik emotioneel kan worden van speed. Of laat ik het zo zeggen emotioneler dan ik normaal ben. Maar zoals gezegd, ik gebruik net een week wat speed
Klik om te vergroten...

Koester ze..gaan wel weg
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beetje late reactie, maar hoe gaat het nu? En hoe kan iemand 5 jaar lang ongemerkt speed gebruiken? Dat zie je toch? :P
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb 20-jaar gebruikt,geen speed,maar heroine.Niemand weet dat in mijn omgeving.Behalve me dierbaren.Het kan wel hoor,dingen jaren lang verbergen,je word er ook een meester in om dingen te cammoufleren.Alleen leid je wel een zwaar dubbel-leven.Ik ben nu met pensioen,maar voelde me wel eens een spion ofzo,..Nu heb ik rust met mezelf,en dat leeft wel fijner.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Verslaving zit tussen je oren... Ik ben 16 jaar en gebruikte meer als 2 jaar speed coke en xtc speed of coke dagelijks en xtc soms een week elke dag een pil maar meestal om de 2 maanden 2-3 pillen maar ook wel eens 6-8 pillen in een nacht. En ik ben nu ook 3 maanden clean nergens last van, alleen me leven is nu een stuk saaier. Misschien moet je hem eens vragen of hij naar Iriszorg wil? Iriszorg werkt echt goed en je kunt open en eerlijk zijn met je problemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."