Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBommetje?

Bommetje?

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik verbaasde me er over dat iemand hier moeite mee kan hebben
G
GrinchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoop dat er al iemand wakker is?

Iig, SWIM heeft zometeen een festival en wil daar een bommetje nemen, nu vraagt SWIM zich af hoe dit eigenlijk moet, hoe vouw je het dicht, met wat voor vloei en hoe weet je de dosering..

Zoekfunctie geprobeerd maar hielp niet echt 123...

Alvast bedankt ^^

X
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.synchronium.net/2010/05/06/h ... ke-a-bomb/
G
GrinchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fronske zei:
http://www.synchronium.net/2010/05/06/how-to-make-a-bomb/
Klik om te vergroten...

danku
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Koop lege capsules, das beter dan vloei. Dan afwegen en in die capsule doen. Vervolgens open je je mond, je legt de capsule erin en drinkt dan voldoende water. En dan PLEZIER :grin:
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pas wel op. Mensen met chronische maagklachten kunnen beter geen bommetjes nemen. Daar ben ik in ieder geval gister "the hardway" achter gekomen......
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch, als het je neus al kapot vreet moet het ook wel iets doen met je maag. :P
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Naja, ik dacht van de maag heeft een dik slijmvlies enzo, dat moet wel tegen een stootje kunnen :)
Ik ben in tijden niet zo misselijk geweest, echt heel erg, NOOIT WEER!!!!!!!!!!!!!!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe heb jij gebomd dan? En bv net na het eten oid?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Koop een weegschaal en koop lege capsules, dan weet je precies wat je neemt.
G
GrinchLid
01-01-2024, 00:00
#11
pff ik ging best wel hard op die shit hahaha
en was voor 1x dus capsules weegschaal alles was niet echt nuttig

het effect hiervan leek voor mij wel heel anders, misschien door alle muziek daar of het kwam door de alcohol, of de combi maar dat heb ik natuurlijk wel vaker gehad. het was echt verschillend met gewoon snuiven.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
Hoe heb jij gebomd dan? En bv net na het eten oid?
Klik om te vergroten...
a stom he achteraf

Het zal niet meer geweest zijn dan 100 mg op een bodem van McDonalds, genoeg gedronken. Maar uiteindelijk 4 dagen buikpijn en misselijk, zeker in het begin in ernstige mate. Ik heb vorig jaar een maagbloeding gehad.
Ja best wel stom achteraf, maar op dat moment helemaal niet aan gedacht. Ik hoef verder geen tips meer, ik bom nooit en nooit weer, ik heb twee neusgaten en maar een maag :)
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je moet met bommetjes niet overdrijven, gewoon een paar mg erin, en gewoon stap na stap bijslikken, met pauzes van minstens een uur. Je maag kan er idd rot van doen, maar neem dan gewoon een pijnstiller.. en voila of zo'n motilium. werkt bij mij. ookal voelt men buik nog gevoelig aan (precies een waterbalon)

Ik gebruik meestal gewone Rizla blauwe blaadjes, of lange blaadjes
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als de tolerantie 0 is moet je gewoon 1/4 of 1/3 lijn extra slikken dan je normaal zou snuiven..
Altijd op lege maag imo, dan word het sneller en in 1 geheel opgenomen en heb je ook het minste last van je maag (hooguit een paar vieze boeren, en dan is het bij mij wel gezakt)

Dingen gaan slikken om de 'maagpijn' te verminderen zou ik juist nooit doen..Aangezien het bommetje er toch al zit, en als het opgenomen is verdwijnt de maagpijn ook..
Door extra pillen erbij te gooien lijkt het mij zo dat je het hele zooitje alleen maar meer door mekaar gooit..

Dus niet zo gek veel meer als een lijntje, en ff wachten totdat alles is gezakt, je moet er iets voor over hebben..Want die heerlijke chemische smaak in je keel na een lijn is ook geen paradijs voor je neus :wink:
S
ScralemonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fidge zei:
Flameon zei:
Hoe heb jij gebomd dan? En bv net na het eten oid?
Klik om te vergroten...
a stom he achteraf

Het zal niet meer geweest zijn dan 100 mg op een bodem van McDonalds, genoeg gedronken. Maar uiteindelijk 4 dagen buikpijn en misselijk, zeker in het begin in ernstige mate. Ik heb vorig jaar een maagbloeding gehad.
Ja best wel stom achteraf, maar op dat moment helemaal niet aan gedacht. Ik hoef verder geen tips meer, ik bom nooit en nooit weer, ik heb twee neusgaten en maar een maag :)
Klik om te vergroten...

Herken jij je hier : viewtopic.php?f=4&t=29045 mss in ?
In dat topic gaat het over snuiven, geen bommetjes.
G
GrinchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Taat zei:
Als de tolerantie 0 is moet je gewoon 1/4 of 1/3 lijn extra slikken dan je normaal zou snuiven..
Altijd op lege maag imo, dan word het sneller en in 1 geheel opgenomen en heb je ook het minste last van je maag (hooguit een paar vieze boeren, en dan is het bij mij wel gezakt)

Dingen gaan slikken om de 'maagpijn' te verminderen zou ik juist nooit doen..Aangezien het bommetje er toch al zit, en als het opgenomen is verdwijnt de maagpijn ook..
Door extra pillen erbij te gooien lijkt het mij zo dat je het hele zooitje alleen maar meer door mekaar gooit..

Dus niet zo gek veel meer als een lijntje, en ff wachten totdat alles is gezakt, je moet er iets voor over hebben..Want die heerlijke chemische smaak in je keel na een lijn is ook geen paradijs voor je neus :wink:
Klik om te vergroten...

Tolerantie was idd 0, geen idee hoeveel ik erin had gegooid, deed het op een lege maag + 8/10 bier en ging me een partij hard ^^ geen last van maagpijn gehad.
Door omstandigheden was ik niet met mijn vrienden mee terug en heb ik lang moeten wachten op station, geen geld dus geen eten voor 24+ uur en heb nergens last van gehad haha
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fidge zei:
Flameon zei:
Hoe heb jij gebomd dan? En bv net na het eten oid?
Klik om te vergroten...
a stom he achteraf

Het zal niet meer geweest zijn dan 100 mg op een bodem van McDonalds, genoeg gedronken. Maar uiteindelijk 4 dagen buikpijn en misselijk, zeker in het begin in ernstige mate. Ik heb vorig jaar een maagbloeding gehad.
Ja best wel stom achteraf, maar op dat moment helemaal niet aan gedacht. Ik hoef verder geen tips meer, ik bom nooit en nooit weer, ik heb twee neusgaten en maar een maag :)
Klik om te vergroten...


Een bodem van Mc.Donalds?? :openmouth:
En dan de pep de schuld geven! Tsss! :P

Zelf los ik het altijd op in thee of water, komt het een stuk minder hard aan.
Werkt ook sneller.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Antondebeuker zei:
Een bodem van Mc.Donalds?? :openmouth:
En dan de pep de schuld geven! Tsss! :P
Klik om te vergroten...

Muahaha, ik wou precies hetzelfde posten toen ik het topic doorlas xD
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Antondebeuker zei:
Fidge zei:
Flameon zei:
Hoe heb jij gebomd dan? En bv net na het eten oid?
Klik om te vergroten...
a stom he achteraf

Het zal niet meer geweest zijn dan 100 mg op een bodem van McDonalds, genoeg gedronken. Maar uiteindelijk 4 dagen buikpijn en misselijk, zeker in het begin in ernstige mate. Ik heb vorig jaar een maagbloeding gehad.
Ja best wel stom achteraf, maar op dat moment helemaal niet aan gedacht. Ik hoef verder geen tips meer, ik bom nooit en nooit weer, ik heb twee neusgaten en maar een maag :)
Klik om te vergroten...


Een bodem van Mc.Donalds?? :openmouth:
En dan de pep de schuld geven! Tsss! :P

Zelf los ik het altijd op in thee of water, komt het een stuk minder hard aan.
Werkt ook sneller.
Klik om te vergroten...
Ook een prima oplossing asl je op je 30e een kunstgebit wilt.
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Ook een prima oplossing asl je op je 30e een kunstgebit wilt.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ooit eens aan een tandarts gevraagd, hoe slecht dat spul nou is voor je gebit.
Die vertelde mij dat het niet de stof zelf is die je gebit molt, maar de gevolgen van het gebruik.
Kaakklem, knarsentanden en vooral de verminderde speekselproductie, de welbekende 'droge bek'.
Veel water drinken en spoelen kan een hoop ellende voorkomen.
Pep opgelost in water kan weinig kwaad. ff naspoelen met schoon water ( voor het geval dat niet alles goed opgelost was) en alles is weg. :sunglasses:
Frisdrank, en dan met name cola drinken tijdens een speed of XTC trip is pas echt funest voor je tandjes en kiezen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."