#1
ik verbaasde me er over dat iemand hier moeite mee kan hebben
Fronske zei:http://www.synchronium.net/2010/05/06/how-to-make-a-bomb/
a stom he achterafFlameon zei:Hoe heb jij gebomd dan? En bv net na het eten oid?
Fidge zei:a stom he achterafFlameon zei:Hoe heb jij gebomd dan? En bv net na het eten oid?
Het zal niet meer geweest zijn dan 100 mg op een bodem van McDonalds, genoeg gedronken. Maar uiteindelijk 4 dagen buikpijn en misselijk, zeker in het begin in ernstige mate. Ik heb vorig jaar een maagbloeding gehad.
Ja best wel stom achteraf, maar op dat moment helemaal niet aan gedacht. Ik hoef verder geen tips meer, ik bom nooit en nooit weer, ik heb twee neusgaten en maar een maag![]()
Taat zei:Als de tolerantie 0 is moet je gewoon 1/4 of 1/3 lijn extra slikken dan je normaal zou snuiven..
Altijd op lege maag imo, dan word het sneller en in 1 geheel opgenomen en heb je ook het minste last van je maag (hooguit een paar vieze boeren, en dan is het bij mij wel gezakt)
Dingen gaan slikken om de 'maagpijn' te verminderen zou ik juist nooit doen..Aangezien het bommetje er toch al zit, en als het opgenomen is verdwijnt de maagpijn ook..
Door extra pillen erbij te gooien lijkt het mij zo dat je het hele zooitje alleen maar meer door mekaar gooit..
Dus niet zo gek veel meer als een lijntje, en ff wachten totdat alles is gezakt, je moet er iets voor over hebben..Want die heerlijke chemische smaak in je keel na een lijn is ook geen paradijs voor je neus![]()
Fidge zei:a stom he achterafFlameon zei:Hoe heb jij gebomd dan? En bv net na het eten oid?
Het zal niet meer geweest zijn dan 100 mg op een bodem van McDonalds, genoeg gedronken. Maar uiteindelijk 4 dagen buikpijn en misselijk, zeker in het begin in ernstige mate. Ik heb vorig jaar een maagbloeding gehad.
Ja best wel stom achteraf, maar op dat moment helemaal niet aan gedacht. Ik hoef verder geen tips meer, ik bom nooit en nooit weer, ik heb twee neusgaten en maar een maag![]()
Antondebeuker zei:Een bodem van Mc.Donalds??![]()
En dan de pep de schuld geven! Tsss! :P
Ook een prima oplossing asl je op je 30e een kunstgebit wilt.Antondebeuker zei:Fidge zei:a stom he achterafFlameon zei:Hoe heb jij gebomd dan? En bv net na het eten oid?
Het zal niet meer geweest zijn dan 100 mg op een bodem van McDonalds, genoeg gedronken. Maar uiteindelijk 4 dagen buikpijn en misselijk, zeker in het begin in ernstige mate. Ik heb vorig jaar een maagbloeding gehad.
Ja best wel stom achteraf, maar op dat moment helemaal niet aan gedacht. Ik hoef verder geen tips meer, ik bom nooit en nooit weer, ik heb twee neusgaten en maar een maag![]()
Een bodem van Mc.Donalds??![]()
En dan de pep de schuld geven! Tsss! :P
Zelf los ik het altijd op in thee of water, komt het een stuk minder hard aan.
Werkt ook sneller.
Drientje zei:Ook een prima oplossing asl je op je 30e een kunstgebit wilt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."