Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFirst Time Speed - Help pl0x

First Time Speed - Help pl0x

63 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sorry voor dubbelpost.


Nja, nu zit ik er eigenlijk best op te chillen. Mijn hele lichaam tintelt alleen, echt raar, het is van die tinteling van een slapend lichaamsdeel.
Nu zit ik (verbaas je of niet) mijn kamer op te ruimen. Holy shit dat is echt chill met deze shit.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom thuis :)
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kamer opruimen :grin: zo herkenbaar.
En die tintelingen zijn ook zo lekker, vooral op je hoofd.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speed heeft een apart tintje ja.
Lijkt wel is op kouwrilling/kippevel wat ik van me meds krijg die ik ook bloedvaatvernauwend zijn en wat een opvallen speedrushje probeerde te imiteren.

Of een strak pillegevoel zonder vaagheid,zo omschrijving vind ik ook wel in de buurt komen.
Maar de headrush is erg aangenaam,zeker als je snuift maar de rush via cap bevalt ook wel vooral omdat als je gewoon verder gaat met je dingen en vergeet zowat dat je wat genomen hebt het in een keer op komt.
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oké, day after. Heb vannacht maar van 6-8 kunnen slapen, mijn pupillen hebben nog steeds de straal van de aarde en daaronder is ie nog steeds in coma. Kortom: ik voel me fucked up.

Heeft iemand tips hoe ik deze dag fatsoenlijk doorkom, of beter, normaal kan slapen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doorsnuiven en op tijd naar bed. Maar dat is misschien meer iets voor de volgende keer.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beetje bijnemen dat je 'normaal' de dag door komt en dan zo tegen 8 a 9 uur slapen. Neem ook een douche en eet wat (fruit)
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jongens, big problems.

Het is inmiddels 30 uur sinds mijn laatste snuif, maar ogen zijn nog steeds maat xxxl, het musje wil zelfs na wat intensief Tori Black niet uit coma raken en ik stink naar pep.

Heb ik iets verneukt?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je stinkt niet naar pep maar naar uitputting :grin:
Ik denk dat je gewoon moet wachten tot de effecten afnemen.
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jamaar hoe lang dan? Ik moet nog scholen enzo, en geloof me, die zien pupilmaat xxxl en maken daar een probleem van..

en ik wil rukken :(
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ga in iedergeval rustig op bed liggen en probeer in iedergeval wat te rusten. Morgen gezond ontbijt en dan zul je je hopelijk de schooldag door komen.
En aan je regenpijp trekken doe je maar een andere keer :P
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een leuk topic om te volgen. Jammer voor je dat je niet kunt slapen en die ogen trekken wel weer bij.
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij heb je gewoon erg goed spul + je bent er gevoelig voor. Komt wel weer goed hoor, pupillen vallen niet extreem op, ken genoeg mensen die werken op speed.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
En hoe is het vandaag afgelopen op school?
En nu voorlopig ff rustig en gezond uitbrakken woh kerel
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blazing Banana zei:
en ik wil rukken :(
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Prachtig. :')
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blazing Banana zei:
Jongens, big problems.

Het is inmiddels 30 uur sinds mijn laatste snuif, maar ogen zijn nog steeds maat xxxl, het musje wil zelfs na wat intensief Tori Black niet uit coma raken en ik stink naar pep.

Heb ik iets verneukt?
Klik om te vergroten...

Ja, je ritme :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Blazing Banana zei:
Jongens, big problems.

Het is inmiddels 30 uur sinds mijn laatste snuif, maar ogen zijn nog steeds maat xxxl, het musje wil zelfs na wat intensief Tori Black niet uit coma raken en ik stink naar pep.

Heb ik iets verneukt?
Klik om te vergroten...

Ja, je ritme :grin:
Klik om te vergroten...
Hahahaha, welkom in de wereld van speed...

"Ik wil rukken" :')
B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#18
zal onze vakkenvuller nog leven? vond het wel een mooi verhaal :mrgreen:
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#19
sta ik net te twijfelen of ik eens een keertje pep moet proberen, zie ik de laatste post van de OP,
het school gebeuren doet me niet eens zo veel maar het niet kunnen fappen klinkt toch wel heel focktop.

in ieder geval succes jonge :wink:
B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#20
taeknic zei:
maar het niet kunnen fappen klinkt toch wel heel focktop.
Klik om te vergroten...

kan wel hoor, ik denk dat je alleen niet meer kunt stoppen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."