Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFirst Time Speed - Help pl0x

First Time Speed - Help pl0x

63 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yo DF,

Ik en een vriend zijn dus van plan om speed te nemen komende zaterdag. Nou hebben we al wel wat doseringen gehoord van een vriend, die het af en toe gebruikt, maar omdat hij meestal heel hard gaat feesten en wij gewoon rustig willen beginnen, nam ik het maar met een korreltje zout.

Nu zit ik dus nog steeds met die dosering. In de sticky's staat dat het nasaal 6x50mg is om 12 uur door te halen, maar, zoals ik al zei, dat willen we niet.

Daarom wilde ik dus vragen aan jullie hoeveel we moeten nemen om ongeveer 8 uur lekker chill(bij wijze van spreken dan) van onze pep te genieten?

De speed is getest en het was, dacht ik, meer dan 65% amfetamine. Het precieze aantal wee tik niet meer, maar het schijnt erg goed spul te zijn.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoeveel je moet snuiven is moeilijk te zeggen. De ene persoon reageert heel anders dan de andere. Je kunt het best beginnen met één lijntje, misschien later nog ééntje, dan denk ik dat je wel genoeg hebt gehad voor 8 uur. :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb 67% en een bommetje van 100 mg, zonder tolerantie, betekent voor mij 24 uur niet slapen.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je moet je niet zo druk maken hoor. Neem lijntjes van 1 cm lang en 1 a 2mm breed. Dan gewoon afwachten, je gaat heus niet stuiteren hoor! :tearsofjoy:
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is het eigenlijk handig om op speed nog eventjes 5 uur te gaan vakkenvullen? :P
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blazing Banana zei:
Is het eigenlijk handig om op speed nog eventjes 5 uur te gaan vakkenvullen? :P
Klik om te vergroten...

Je zult wel snel klaar zijn :grin:
Of alles op de juiste plaats in de vakken staat, ik vraag het me af.....

Ik zou het in ieder geval de eerste keer niet doen, kijk eerst eens hoe het bevalt
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#7
Werken met speed op :hearteyes: Je werkt harder, hebt er meer plezier in(of minder haat aan) en de tijd vliegt voorbij. Je hoeft je ook geen zorgen te maken dat het chaos is want van speed word je geen ADHD patient zoals veel mensen denken maar je word er geconcentreerd en alert van.
Qua dosis zou ik gewoon een klein beetje nemen (denk aan een sleutelpuntje) en als je zin hebt in meer dan neem je nog wat. De effecten voel je al binnen 1 a 2 minuten dus doseren is vrij simpel.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
pl0x = alsjeblieft.

dat weet ik toevallig
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blazing banana

Kleine bana als je eenmaal op speed loopt te bivakeren en 65% moet je koesteren dat is een zege.
Is me alleen onduidelijk en komt over alsof de dealer het getest heeft of je leverancier,en niet jij zelf dus 40% pep knalt ook wel wie weet wat je krijgt ...
40% is al boven het landelijk gemiddelde,dus 60% kan mooi erin klappen met een bom van 120 mg

*Maar ohnee vertrouwd bekende* steek dat werkelijk in je hol die gedachte tenzij ..
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met pl0x kun je lady Gaga nadoen:

stop pl0x just let me go, Alejandro!!!!
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Daarom was ik ook niet van plan veel te nemen. 50mg 65 lijkt me wel genoeg om terror te zetten.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Winehouse zei:
pl0x = alsjeblieft.

dat weet ik toevallig
Klik om te vergroten...

Ook jij hebt ooit WoW gespeeld!

C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#13
50mg zijn (voor mij) wakkerhoud hoeveelheden. Gewoon functioneel zegmaar, om echt strak te staan neem ik 250/750mg. Verdeeld over'n avondje.
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chaincells zei:
50mg zijn (voor mij) wakkerhoud hoeveelheden. Gewoon functioneel zegmaar, om echt strak te staan neem ik 250/750mg. Verdeeld over'n avondje.
Klik om te vergroten...

WHOAA!! :openmouth: :openmouth:
En dat is ook boven de 60% getest?
750mg is wel heel erg veel, of je moet een enorme tolerantie hebben inmiddels.

Voor beginners zonder tolerantie lijkt me 30-50mg meer dan zat.
Je kan altijd nog bijpakken.

Ik weet nog dat ik zelf voor het eerst echt goeie pep had, met wat vrienden relaxed thuis met muziek en jointjes gezeten.
3x een klein lijntje gepakt en een geweldige nacht gehad, iedereen de oren van de kop geluld.
En dat is wat de TS in gedachte had volgens mij, niet strak staan.

Less is more. :wave:
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Antondebeuker zei:
Chaincells zei:
50mg zijn (voor mij) wakkerhoud hoeveelheden. Gewoon functioneel zegmaar, om echt strak te staan neem ik 250/750mg. Verdeeld over'n avondje.
Klik om te vergroten...

WHOAA!! :openmouth: :openmouth:
En dat is ook boven de 60% getest?
750mg is wel heel erg veel, of je moet een enorme tolerantie hebben inmiddels.

Voor beginners zonder tolerantie lijkt me 30-50mg meer dan zat.
Je kan altijd nog bijpakken.

Ik weet nog dat ik zelf voor het eerst echt goeie pep had, met wat vrienden relaxed thuis met muziek en jointjes gezeten.
3x een klein lijntje gepakt en een geweldige nacht gehad, iedereen de oren van de kop geluld.
En dat is wat de TS in gedachte had volgens mij, niet strak staan.

Less is more. :wave:
Klik om te vergroten...

Het is meer 250mg met goede 60%+ pep, en hoger bij slechtere pep. Maar dat is ook wel echt strak-strak staan :hearteyes: .
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#16
Precies. Ik denk dat veel speed gebruikers nooit meer hebben genomen dan een wakkerhoud hoeveelheid. Ik ging ooit eens allemaal vormpjes leggen en als ie af was moest iemand hem opsnuiven. Dus aan het begin van de ochtend zat iedereen te stuiteren :grin: Bij die hoeveelheden treed er ook een zekere depersonalisatie op. Heel vaag.

Hier een van mijn 'lijntjes' :sunglasses:
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#17
clockcable zei:
Precies. Ik denk dat veel speed gebruikers nooit meer hebben genomen dan een wakkerhoud hoeveelheid. Ik ging ooit eens allemaal vormpjes leggen en als ie af was moest iemand hem opsnuiven. Dus aan het begin van de ochtend zat iedereen te stuiteren :grin: Bij die hoeveelheden treed er ook een zekere depersonalisatie op. Heel vaag.

Hier een van mijn 'lijntjes' :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Dat's een flinke snuif :tongueout:. Geen super-spul? Of dat ook nog :P?
Wat je zegt klopt wel, depersonalisatie, je gaat je ook echt vaag voelen.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het was denk ik rond de 40% ofzo. Maar in iedergeval genoeg dat wij de volgende dag allemaal het gevoel hadden dat we de nacht ervoor met andere personen waren dan de ochtend erna.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
clockcable zei:
Precies. Ik denk dat veel speed gebruikers nooit meer hebben genomen dan een wakkerhoud hoeveelheid. Ik ging ooit eens allemaal vormpjes leggen en als ie af was moest iemand hem opsnuiven. Dus aan het begin van de ochtend zat iedereen te stuiteren :grin: Bij die hoeveelheden treed er ook een zekere depersonalisatie op. Heel vaag.

Hier een van mijn 'lijntjes' :sunglasses:
Klik om te vergroten...
:grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Daar geloof ik je vrij in.

Tevens ga ik wat woorden van WFL herhalen:

Of het nu 60 procent of 40 procent is, daar zit je nog wel goed mee. Als het minder word en je hebt manitol/caffeine... tja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."