#1
Nog snel vraagje tussendoor. Heb nu dus een halve gram 'natte' pep. Hoe droog ik dit en hoeveel 'droge' pep komt hier vanaf?

Blazing Banana zei:Nog snel vraagje tussendoor. Heb nu dus een halve gram 'natte' pep. Hoe droog ik dit en hoeveel 'droge' pep komt hier vanaf?
clockcable zei:Precies. Ik denk dat veel speed gebruikers nooit meer hebben genomen dan een wakkerhoud hoeveelheid. Ik ging ooit eens allemaal vormpjes leggen en als ie af was moest iemand hem opsnuiven. Dus aan het begin van de ochtend zat iedereen te stuiterenBij die hoeveelheden treed er ook een zekere depersonalisatie op. Heel vaag.
Hier een van mijn 'lijntjes'![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."