Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFirst Time Speed - Help pl0x

First Time Speed - Help pl0x

63 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog snel vraagje tussendoor. Heb nu dus een halve gram 'natte' pep. Hoe droog ik dit en hoeveel 'droge' pep komt hier vanaf?
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oke, snuifje genomen. Ik ben benieuwd :rock:
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blazing Banana zei:
Nog snel vraagje tussendoor. Heb nu dus een halve gram 'natte' pep. Hoe droog ik dit en hoeveel 'droge' pep komt hier vanaf?
Klik om te vergroten...

Pakje open leggen, Met een mesje/pasje/weet ik veel beetje uitsmeren/brokkelen, tijdje laten drogen, dan weer beetje brokkelen/hakken en verspreiden, weer drogen. Klaar.

Kan ook op een spiegeltje/CD hoesje of zo.
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#4
clockcable zei:
Precies. Ik denk dat veel speed gebruikers nooit meer hebben genomen dan een wakkerhoud hoeveelheid. Ik ging ooit eens allemaal vormpjes leggen en als ie af was moest iemand hem opsnuiven. Dus aan het begin van de ochtend zat iedereen te stuiteren :grin: Bij die hoeveelheden treed er ook een zekere depersonalisatie op. Heel vaag.

Hier een van mijn 'lijntjes' :sunglasses:
Klik om te vergroten...

:grin: mooi kunstwerk!

@TS: je voelt zelf wel op een gegeven moment dat je genoeg naar binnen hebt gewerkt (gewoon lekker gevoel van binnen etc etc) dan is het gewoon genieten en als je voelt dat het afneemt wat bij pakken. enjoy :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."