#1
Exceptional Insight zei:Haha, wat ben ik blij dat ik deze ellende al lang niet meer heb. En dat ik weet hoeveel ik nodig heb en wanneer ik moet stoppen.yxes zei:ligt eraan hoelaat ik inkak :P als ik om 5-6 uur inkak ben ik bang dat ik midden in de nacht wakker word en dan niet meer slaap maja na dag doorhalen zal dit wel niet van toepassing zijn.
De tijd vliegt, dus dat is alweer een paar uurtjes geleden. Maar tegen ondervoeding kun je niet opbommen hoor.yxes zei::P hmm is te begrijpen, had je niet net nog een bommetje gedaan?
hmm das een zure, altijd zo geweest of drugsgebruik?
- Junk73 tested 1 2 3 ! (Aah yeah!)