Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnog mensen wakker?

nog mensen wakker?

135 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aalpoepert zei:
Ik maakte maar een grapje :)
Ik sta nogal strak momenteel dus ik ben heel raar aan het doen
Klik om te vergroten...
Was me niet opgevallen, dus je hebt nog flink wat bewegingsruimte. Take advantage.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
yxes zei:
zijn wel de meest leerzame momenten eigenlijk,
Klik om te vergroten...
Inderdaad. "Geen paddo's meer doen."

yxes zei:
daarna nog keer of 2 getript voelt ben er nou wel redelijk overheen. alhoewel ik met de film me wel beetje kut begon te voelen door de herkenbaarheid. was de volgende dag gelukkig wel weg
Klik om te vergroten...
Tikkeltje labiel, are we?

yxes zei:
(het deed me trouwens ook denken aan een zieke documentaire: http://metanoia-films.org/humanresources.php over social engineering, misschien interessant om een keer te kijken wel vrij heftig. niet iets om voor je plezier nu te doen iig :P
Klik om te vergroten...
Ik heb een vrij brede betekenis van het woord plezier.

yxes zei:
wie is trouwens die kerel op je avatar? kwam net toevallig nog een forumlid met hetzelfde plaatje tegen.
Klik om te vergroten...
Bob Dylan. Tomz0r. Hij denkt vast dat dat een nagel aan mijn doodskist is ofzo. Maar ik vind het wel een streling van mijn ego, wanneer mensen willen zijn zoals ik ben.

yxes zei:
lekker nummer trouwens (ferry corsten - holding on):

ik faal in youtube filmpje linken (moet het met het insluiten van het filmpje of gewoon de link?), heb maar even de titel erbij gezet mocht je geinteresseerd zijn.
Klik om te vergroten...
Ja, nee, sorry. Ik heb smaak.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha :P ben je een geweldige droogkloot :grin:

*overweegt bij te nemen*

je hebt een vrij goede overtuigingskracht voor een onbekend persoon op het internet (of het is gewoon aantrekkelijk om te doen). Het kan natuurlijk ook je E-penis van 25cm zijn.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
zijn wel de meest leerzame momenten eigenlijk,
Klik om te vergroten...
Inderdaad. "Geen paddo's meer doen."
vallen en opstaan toch?

yxes zei:
daarna nog keer of 2 getript voelt ben er nou wel redelijk overheen. alhoewel ik met de film me wel beetje kut begon te voelen door de herkenbaarheid. was de volgende dag gelukkig wel weg
Klik om te vergroten...
Tikkeltje labiel, are we?
who knows, vind zelf van niet was klein dipje maar bleef een beetje in negatieve spiraal denken, ben verder zware levensgenieter en eigenlijk bijna nooit last van negatieve gedachte, hoort er ook bij...

yxes zei:
(het deed me trouwens ook denken aan een zieke documentaire: http://metanoia-films.org/humanresources.php over social engineering, misschien interessant om een keer te kijken wel vrij heftig. niet iets om voor je plezier nu te doen iig :P
Klik om te vergroten...
Ik heb een vrij brede betekenis van het woord plezier.
Ik denk niet dat ik het wil weten.

yxes zei:
wie is trouwens die kerel op je avatar? kwam net toevallig nog een forumlid met hetzelfde plaatje tegen.
Klik om te vergroten...
Bob Dylan. Tomz0r. Hij denkt vast dat dat een nagel aan mijn doodskist is ofzo. Maar ik vind het wel een streling van mijn ego, wanneer mensen willen zijn zoals ik ben.
haha :P, dacht dat Tomz0r eerst zo'n stom ronddraaiend plaatje had met z'n eigen gezicht en er wat overheen getekend ofzo?

yxes zei:
lekker nummer trouwens (ferry corsten - holding on):

ik faal in youtube filmpje linken (moet het met het insluiten van het filmpje of gewoon de link?), heb maar even de titel erbij gezet mocht je geinteresseerd zijn.
Klik om te vergroten...
Ja, nee, sorry. Ik heb smaak.
Klik om te vergroten...

haha :P oke dan, over smaak val niet te twisten (ben benieuwd welk scherp antwoord je hier op hebt, want ik verwacht er eigenlijk wel een haha) :wink: nog even proberen stuk fruit naar binnen werken, jou reactie kijken en proberen de luiken te sluiten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
yxes zei:
vallen en opstaan toch?
Klik om te vergroten...
Hm, nee, niet meer. Ik ben inmiddels vaak genoeg gevallen, ik blijf nu wel gewoon doorlopen. Ik vind die irritante onvoorspelbaarheid van paddo's niet altijd even praktisch.

yxes zei:
who knows, vind zelf van niet was klein dipje maar bleef een beetje in negatieve spiraal denken, ben verder zware levensgenieter en eigenlijk bijna nooit last van negatieve gedachte, hoort er ook bij...
Klik om te vergroten...
Als je negatieve gevoelens krijgt door het kijken van een film, vind ik je wel een beetje een wijf. En dat is ok verder, ik heb dat namelijk ook.

yxes zei:
Ik denk niet dat ik het wil weten.
Klik om te vergroten...
Wat? Ik ben een heel beschaafde jongen hoor.

yxes zei:
haha :P, dacht dat Tomz0r eerst zo'n stom ronddraaiend plaatje had met z'n eigen gezicht en er wat overheen getekend ofzo?
Klik om te vergroten...
Dat was een foto van AT met iets van Octo eroverheen.

yxes zei:
haha :P oke dan, over smaak val niet te twisten (ben benieuwd welk scherp antwoord je hier op hebt, want ik verwacht er eigenlijk wel een haha) :wink:
Klik om te vergroten...
Allemaal spreekwoorden bedacht door mensen met een slechte smaak.

yxes zei:
nog even proberen stuk fruit naar binnen werken, jou reactie kijken en proberen de luiken te sluiten.
Klik om te vergroten...
Neem nou maar gewoon bij en maak wat van je dag. Eigenwijs.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
yxes zei:
haha :P ben je een geweldige droogkloot :grin:
Klik om te vergroten...
I try.

yxes zei:
*overweegt bij te nemen*
Klik om te vergroten...
Ik deed het vroeger ook zoals jij hoor. Koppig blijven, tóch proberen te slapen. Whisky drinken, half wakker/half ergenshiervervandaan, tot laat in de middag in bed blijven liggen. Zwaar katerig de rest van de dag uitzitten. Nee, dat hoeft van mij niet meer.

yxes zei:
je hebt een vrij goede overtuigingskracht voor een onbekend persoon op het internet (of het is gewoon aantrekkelijk om te doen). Het kan natuurlijk ook je E-penis van 25cm zijn.
Klik om te vergroten...
Je zou het eens in het echt moeten zien. De overtuigingskracht ook, overigens.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmmm oke, word een lijntje dus, neem denk ik iets minder. Als ik dan eerder inkak zal ik de laatste loodjes op eigen kracht moeten doen (is niks mis mee).

hoe voel je, je na 24 uur pep? :P, I'm here to stay ole ole :P
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
haha :P ben je een geweldige droogkloot :grin:
Klik om te vergroten...
I try.
and succeed

yxes zei:
*overweegt bij te nemen*
Klik om te vergroten...
Ik deed het vroeger ook zoals jij hoor. Koppig blijven, tóch proberen te slapen. Whisky drinken, half wakker/half ergenshiervervandaan, tot laat in de middag in bed blijven liggen. Zwaar katerig de rest van de dag uitzitten. Nee, dat hoeft van mij niet meer.
wel gezonder :P, mjah

yxes zei:
je hebt een vrij goede overtuigingskracht voor een onbekend persoon op het internet (of het is gewoon aantrekkelijk om te doen). Het kan natuurlijk ook je E-penis van 25cm zijn.
Klik om te vergroten...
Je zou het eens in het echt moeten zien. De overtuigingskracht ook, overigens.
Klik om te vergroten...

*applaus* :P

dilemma dilemma, heb wel het gevoel dat ik zo kan slapen maar dan ben ik natuurlijk wel tot een uur of 8-9 onder de pannen. En dan kan ik vanacht natuurlijk niet slapen -> is morgen ook vercrackt.

Hoeveel mg in bommetje zou je aanraden (ongeveer). 1.75m 62kg, ~150mg verorberd so far. doel is rond een uur of 9-10 vanavond te gaan slapen.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#9
is het trouwens met speed hetzelfde als met mdma, dat chemische processen in je lichaam worden stilgelegd zodat de stofjes die vrijkomen op dat moment niet worden aangemaakt? Ik overweeg namelijk wat kwark te eten, bevat namelijk zeer veel eiwit.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
yxes zei:
and succeed
Klik om te vergroten...
Erkenning!

yxes zei:
wel gezonder :P, mjah
Klik om te vergroten...
Ach, dat weet ik niet hoor. Een dosis meer of minder maakt volgens mij weinig uit. Als je nu gaat slapen, eet je ook de hele dag niks. En als je een beetje normaal bent, kun je vanavond niet slapen.

yxes zei:
*applaus* :P
Klik om te vergroten...
Thanks. Voor wat?

yxes zei:
dilemma dilemma, heb wel het gevoel dat ik zo kan slapen maar dan ben ik natuurlijk wel tot een uur of 8-9 onder de pannen. En dan kan ik vanacht natuurlijk niet slapen -> is morgen ook vercrackt.
Klik om te vergroten...
My thoughts exactly.

yxes zei:
Hoeveel mg in bommetje zou je aanraden (ongeveer). 1.75m 62kg, ~150mg verorberd so far. doel is rond een uur of 9-10 vanavond te gaan slapen.
Klik om te vergroten...
Dat kan ik niet zeggen. Als ik om 2200 zou willen slapen, zou ik nu een lijn van +/- 100 mg snuiven. Ik weet niet hoe jij reageert op een bom. Mijn eerste bommetje van een weekend ben ik een kleine vierentwintig uur zoet mee.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
yxes zei:
hmmm oke, word een lijntje dus, neem denk ik iets minder. Als ik dan eerder inkak zal ik de laatste loodjes op eigen kracht moeten doen (is niks mis mee).
Klik om te vergroten...
Of dan ga je gewoon eerder slapen, dat is vast ook geen overbodige luxe.

yxes zei:
hoe voel je, je na 24 uur pep? :P, I'm here to stay ole ole :P
Klik om te vergroten...
Ja, uitstekend. Beetje verneukt en slap, maar dat douche ik er zometeen wel vanaf. En na een klein ontbijtje, ben ik weer good to go.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
hmmm oke, word een lijntje dus, neem denk ik iets minder. Als ik dan eerder inkak zal ik de laatste loodjes op eigen kracht moeten doen (is niks mis mee).
Klik om te vergroten...
Of dan ga je gewoon eerder slapen, dat is vast ook geen overbodige luxe.
ligt eraan hoelaat ik inkak :P als ik om 5-6 uur inkak ben ik bang dat ik midden in de nacht wakker word en dan niet meer slaap maja na dag doorhalen zal dit wel niet van toepassing zijn.

yxes zei:
hoe voel je, je na 24 uur pep? :P, I'm here to stay ole ole :P
Klik om te vergroten...
Ja, uitstekend. Beetje verneukt en slap, maar dat douche ik er zometeen wel vanaf. En na een klein ontbijtje, ben ik weer good to go.
Klik om te vergroten...
:P hmm is te begrijpen, had je niet net nog een bommetje gedaan?
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#13
zo weer 2 puntjes de neus in, nu houd ik het voor gezien voorlopig 60mg zal ookwel genoeg zijn.

getver kiwi is nog niet rijp, zure troep :( toch maar dooreten, it's for a good cause
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
yxes zei:
ligt eraan hoelaat ik inkak :P als ik om 5-6 uur inkak ben ik bang dat ik midden in de nacht wakker word en dan niet meer slaap maja na dag doorhalen zal dit wel niet van toepassing zijn.
Klik om te vergroten...
Haha, wat ben ik blij dat ik deze ellende al lang niet meer heb. En dat ik weet hoeveel ik nodig heb en wanneer ik moet stoppen.

yxes zei:
:P hmm is te begrijpen, had je niet net nog een bommetje gedaan?
Klik om te vergroten...
De tijd vliegt, dus dat is alweer een paar uurtjes geleden. Maar tegen ondervoeding kun je niet opbommen hoor.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
ligt eraan hoelaat ik inkak :P als ik om 5-6 uur inkak ben ik bang dat ik midden in de nacht wakker word en dan niet meer slaap maja na dag doorhalen zal dit wel niet van toepassing zijn.
Klik om te vergroten...
Haha, wat ben ik blij dat ik deze ellende al lang niet meer heb. En dat ik weet hoeveel ik nodig heb en wanneer ik moet stoppen.

yxes zei:
:P hmm is te begrijpen, had je niet net nog een bommetje gedaan?
Klik om te vergroten...
De tijd vliegt, dus dat is alweer een paar uurtjes geleden. Maar tegen ondervoeding kun je niet opbommen hoor.
Klik om te vergroten...

hmm das een zure, altijd zo geweest of drugsgebruik?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
yxes zei:
hmm das een zure, altijd zo geweest of drugsgebruik?
Klik om te vergroten...
Wat?
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
hmm das een zure, altijd zo geweest of drugsgebruik?
Klik om te vergroten...
Wat?
Klik om te vergroten...

ondervoed, laat maar snap m nu. dacht dat je bedoelde normaal gesproken, niet in de afgelope 24 uur :P

Wat zijn de drips van pep toch nasty, voel me wel iets energieker niet megaveel maar dat hoeft ook niet. Weinig euforisch meer aan vergeleken het begin, dat is wel jammer. Hoop dat m'n scharrel zo eens wakker word, heb wel zin om beetje lam te liggen knuffelen, en als mijn lichaam er zin in heeft meer.

wat ben je nu eigenlijk aan't doen behalve DF?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
yxes zei:
ondervoed, laat maar snap m nu. dacht dat je bedoelde normaal gesproken, niet in de afgelope 24 uur :P
Klik om te vergroten...
Haha, het is niet chronisch. Ik heb gewoon nog niet ontbeten.

yxes zei:
Wat zijn de drips van pep toch nasty,
Klik om te vergroten...
Bommen :sunglasses:

yxes zei:
voel me wel iets energieker niet megaveel maar dat hoeft ook niet. Weinig euforisch meer aan vergeleken het begin, dat is wel jammer.
Klik om te vergroten...
Vrolijke muziek opzetten en ouwehoeren met iemand die je leuk vindt. Dat werkt voor mij altijd.

yxes zei:
Hoop dat m'n scharrel zo eens wakker word, heb wel zin om beetje lam te liggen knuffelen, en als mijn lichaam er zin in heeft meer.
Klik om te vergroten...
Succes!

yxes zei:
wat ben je nu eigenlijk aan't doen behalve DF?
Klik om te vergroten...
Ja. Dat vraag ik me ook af. Ik ga maar even douchen.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Damn you both, nu krijg ik zin in pep :tongueout:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
ondervoed, laat maar snap m nu. dacht dat je bedoelde normaal gesproken, niet in de afgelope 24 uur :P
Klik om te vergroten...
Haha, het is niet chronisch. Ik heb gewoon nog niet ontbeten.

yxes zei:
Wat zijn de drips van pep toch nasty,
Klik om te vergroten...
Bommen :sunglasses:

yxes zei:
voel me wel iets energieker niet megaveel maar dat hoeft ook niet. Weinig euforisch meer aan vergeleken het begin, dat is wel jammer.
Klik om te vergroten...
Vrolijke muziek opzetten en ouwehoeren met iemand die je leuk vindt. Dat werkt voor mij altijd.

yxes zei:
Hoop dat m'n scharrel zo eens wakker word, heb wel zin om beetje lam te liggen knuffelen, en als mijn lichaam er zin in heeft meer.
Klik om te vergroten...
Succes!
thx :)

yxes zei:
wat ben je nu eigenlijk aan't doen behalve DF?
Klik om te vergroten...
Ja. Dat vraag ik me ook af. Ik ga maar even douchen.
Klik om te vergroten...
misschien tot straks :), ik moet nu ook maar eens iets vinden om te doen... :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."