Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnog mensen wakker?

nog mensen wakker?

135 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#1
langeman zei:
Ik ben naar Herr Zimmerman geweest. Kreeg pas laat een pilletje aangeboden en toch nog genomen.
:hearteyes:
Klik om te vergroten...

*googled* aha :grin: was t mooi feestje?
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja is leuk. Goede locatie. Leuk afwisselend publiek. Relatief veel gay, maa rniet storend.
Wn waar was jij?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
yxes zei:
@exeptional insight :) mooi tijd voor jezelf is ook zeer belangrijk.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik wel genoeg hoor. Dit doe ik gewoon omdat ik het leuk vind :)

yxes zei:
(nog niet moe?)
Klik om te vergroten...
Ik heb anderhalf uur geleden een bommetje gedropt. Nee, niet moe.

yxes zei:
en haha vet dat je het even hebt nagekeken :grin: dankje :P dan heb ik iig de grens niet ver overschreden om straks nog ff lekker te kunne pitten :)
Klik om te vergroten...
Dat weet je pas zeker als je je grens kent. Wanneer je weet hoeveel je moet nemen en wanneer je moet stoppen..
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
@exeptional insight :) mooi tijd voor jezelf is ook zeer belangrijk.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik wel genoeg hoor. Dit doe ik gewoon omdat ik het leuk vind :)

yxes zei:
(nog niet moe?)
Klik om te vergroten...
Ik heb anderhalf uur geleden een bommetje gedropt. Nee, niet moe.

yxes zei:
en haha vet dat je het even hebt nagekeken :grin: dankje :P dan heb ik iig de grens niet ver overschreden om straks nog ff lekker te kunne pitten :)
Klik om te vergroten...
Dat weet je pas zeker als je je grens kent. Wanneer je weet hoeveel je moet nemen en wanneer je moet stoppen..
Klik om te vergroten...

:P mwah had wel hele tijd het gevoel hmm zal ik nog ff 1tje bijpakken (vooral na dat je er net een genomen hebt en dan 15min later ofzo). Maar heb mezelf ingehouden heb 4x gepakt int begin 2 puntjes daarna nog 3 kleintjes erbij, van 12 uur tot 2? uur denk ik. daarna express niks meer gepakt :P en heb nu ook geen craving meer dus ben wel blij datik mezelf in kan houden:P
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Ik heb anderhalf uur geleden een bommetje gedropt. Nee, niet moe.
Klik om te vergroten...

Hoeveel gaan er nog volgen vandaag?
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#6
langeman zei:
Ja is leuk. Goede locatie. Leuk afwisselend publiek. Relatief veel gay, maa rniet storend.
Wn waar was jij?
Klik om te vergroten...

xxlerator, het was uiteindelijk uitverkocht, dus het was goed druk maar wist vooraan nog wel beetje plek te bemachtigen (werd soms ook zo weer ingenomen aangezien ik maar 1.75 ben en zo'n 62kg). vandaag 1e keer speed, moet zeggen bevalt goed valt vrij goed mee overweg te gaan qua bijnemen, int begin toch redelijk cravings zoals al beschreven. euhm zal het zo eens veilig opbergen zodat het de komende maand iig het zonlicht niet zal zien :P.

oja samenvatting, druk, leuk, pep was fijn, ga het nu opbergen
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#7
hoi liesette :P jeuj nog meer mensen die meekijken. hoe ist?
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#8
en ik ga mezelf zo opbergen....
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#9
langeman zei:
en ik ga mezelf zo opbergen....
Klik om te vergroten...

slaaplekker kerel *aanname dat je dat bent* (vage speed gedachten :P)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
yxes zei:
:P mwah had wel hele tijd het gevoel hmm zal ik nog ff 1tje bijpakken (vooral na dat je er net een genomen hebt en dan 15min later ofzo). Maar heb mezelf ingehouden heb 4x gepakt int begin 2 puntjes daarna nog 3 kleintjes erbij, van 12 uur tot 2? uur denk ik. daarna express niks meer gepakt :P en heb nu ook geen craving meer dus ben wel blij datik mezelf in kan houden:P
Klik om te vergroten...
Ik reken, als ik snuif, altijd 12 uur na m'n laatste lijn voordat ik kan slapen. Bij bommen wat langer. Ik wens je alvast veel plezier met je plafonddienst.

langeman zei:
Hoeveel gaan er nog volgen vandaag?
Klik om te vergroten...
Hooguit 1.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
:P mwah had wel hele tijd het gevoel hmm zal ik nog ff 1tje bijpakken (vooral na dat je er net een genomen hebt en dan 15min later ofzo). Maar heb mezelf ingehouden heb 4x gepakt int begin 2 puntjes daarna nog 3 kleintjes erbij, van 12 uur tot 2? uur denk ik. daarna express niks meer gepakt :P en heb nu ook geen craving meer dus ben wel blij datik mezelf in kan houden:P
Klik om te vergroten...
Ik reken, als ik snuif, altijd 12 uur na m'n laatste lijn voordat ik kan slapen. Bij bommen wat langer. Ik wens je alvast veel plezier met je plafonddienst.

langeman zei:
Hoeveel gaan er nog volgen vandaag?
Klik om te vergroten...
Hooguit 1.
Klik om te vergroten...

kan je het begrip plafonddienst even uitleggen :P komt me namelijk nog niet bekend voor ghehe
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
yxes zei:
:P had ik zelf ook op moeten kunnen komen. ach voel me nog wel lekker zo, heb het gevoel als ik ga slapen (bed liggen) dat ik waarschijnlijk nog eerst uren afstompende programma's ga kijken :P op een of andere manier lijkt het me niet heel vervelend nu.
Klik om te vergroten...
Vanuit mijn eigen ervaring raad ik je aan om lekker bij te nemen, iets leuks te gaan doen en van de zondag ook een fijne dag te maken. In plaats van proberen te slapen, wat toch niet lukt. Halverwege de middag je bed uit te komen, van voren niet wetend dat je van achteren nog leeft en hopend dat je het eind van de avond haalt.

Maar vanuit de voorbeeldfunctie die ik vervul, zou ik je natuurlijk nooit adviseren om nóg meer drugs te nemen.

yxes zei:
*herinnerd zich de vraag weer*

er zijn toch 2 soorten amphetamines, welke gaat je voorkeur naar uit en waarom. (deze nog niet laten testen, moet ik binnekort wel even doen)
Klik om te vergroten...
Ik heb altijd speed met een percentage van rond de 70%. Ik weet niet of dat ervoor zorgt dat ik geen verschil merk, maar ik merk geen verschil tussen dex en racemisch (of levo-, weet ik veel hoe dat werkt).
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
yxes zei:
kan je het begrip plafonddienst even uitleggen :P komt me namelijk nog niet bekend voor ghehe
Klik om te vergroten...
In bed liggen en omhoog staren.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
kan je het begrip plafonddienst even uitleggen :P komt me namelijk nog niet bekend voor ghehe
Klik om te vergroten...
In bed liggen en omhoog staren.
Klik om te vergroten...

:P had ik zelf ook op moeten kunnen komen. ach voel me nog wel lekker zo, heb het gevoel als ik ga slapen (bed liggen) dat ik waarschijnlijk nog eerst uren afstompende programma's ga kijken :P op een of andere manier lijkt het me niet heel vervelend nu.

*herinnerd zich de vraag weer*

er zijn toch 2 soorten amphetamines, welke gaat je voorkeur naar uit en waarom. (deze nog niet laten testen, moet ik binnekort wel even doen)

en hoeveel verwachten ze eigenlijk dat je ongeveer inleverd bij het testen?
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#15
:P haha oke, hmm bijnemen weet het niet :P morgen solicitatiegesprek om 11 uur (maandag) is dat te doen? kijk wel ff als ik over 3 uur nog niet kan slapen doe ik nog klein puntje en blijf ik tot vanavond 12 wakker ofzo en ga ik op tijd pitten. 1e banaan trouwens al naar binnen gewerkt, had gelukkig wel goed gegeten (spaghetti).

hoeveel zou jij in zo'n situatie bijnemen als dit je eerste keer was :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
yxes zei:
:P haha oke, hmm bijnemen weet het niet :P morgen solicitatiegesprek om 11 uur (maandag) is dat te doen?
Klik om te vergroten...
Geen idee. Ik weet niet hoe goed jouw sociale vaardigheden zijn. Maar een beetje een slap lulverhaal ophangen over wat je allemaal wel niet kunt en hoe goed je daar allemaal wel niet in bent, moet toch geen probleem zijn?

yxes zei:
kijk wel ff als ik over 3 uur nog niet kan slapen doe ik nog klein puntje en blijf ik tot vanavond 12 wakker ofzo en ga ik op tijd pitten.
Klik om te vergroten...
Als ik al half aan het landen ben, vind ik behelpen met puntjes maar kut. Beter een bom wat later in de ochtend en gewoon een fijne dag hebben. Ik houd niet zo van dat halve 'net wel, net niet'.

yxes zei:
1e banaan trouwens al naar binnen gewerkt, had gelukkig wel goed gegeten (spaghetti).
Klik om te vergroten...
Wat een verstandige jongeman ben je toch.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
:P haha oke, hmm bijnemen weet het niet :P morgen solicitatiegesprek om 11 uur (maandag) is dat te doen?
Klik om te vergroten...
Geen idee. Ik weet niet hoe goed jouw sociale vaardigheden zijn. Maar een beetje een slap lulverhaal ophangen over wat je allemaal wel niet kunt en hoe goed je daar allemaal wel niet in bent, moet toch geen probleem zijn?
ja dat moet wel goed komen, bedoel meer dat ik er niet heel erg vercrackt uitzie als ik er zit :P

yxes zei:
kijk wel ff als ik over 3 uur nog niet kan slapen doe ik nog klein puntje en blijf ik tot vanavond 12 wakker ofzo en ga ik op tijd pitten.
Klik om te vergroten...
Als ik al half aan het landen ben, vind ik behelpen met puntjes maar kut. Beter een bom wat later in de ochtend en gewoon een fijne dag hebben. Ik houd niet zo van dat halve 'net wel, net niet'.
haha :P is het moeilijk vol te houden zonder bij te pakken of is dit geen vraag die je kan beantwoorden.

yxes zei:
1e banaan trouwens al naar binnen gewerkt, had gelukkig wel goed gegeten (spaghetti).
Klik om te vergroten...
Wat een verstandige jongeman ben je toch.
Klik om te vergroten...
*proeft enig cynisme :P* maar leek me inderdaad wel verstandig, het ging me er meer om dat het lukte (mission accomplished*

hoeveel had je eigenlijk genomen? en hoe gaat het verder daar nu :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
yxes zei:
ja dat moet wel goed komen, bedoel meer dat ik er niet heel erg vercrackt uitzie als ik er zit :P
Klik om te vergroten...
Vitamientjes en vroeg naar bed!

yxes zei:
haha :P is het moeilijk vol te houden zonder bij te pakken of is dit geen vraag die je kan beantwoorden.
Klik om te vergroten...
Als ik op tijd doseer, hoef ik niet bij te nemen. Dus nee, ik heb daar geen last van.

yxes zei:
*proeft enig cynisme :P*
Klik om te vergroten...
Ik meen het. Ik ken ook mensen die niks eten en daarbij zweren. Maar vervolgens wel spastisch out gaan.

yxes zei:
maar leek me inderdaad wel verstandig, het ging me er meer om dat het lukte (mission accomplished*
Klik om te vergroten...
Eten blijft voor mij ook altijd een hele opgave.

yxes zei:
hoeveel had je eigenlijk genomen? en hoe gaat het verder daar nu :P
Klik om te vergroten...
Gisterochtend een bommetje van +/- 130 en vanochtend weer eenzelfde hoeveelheid (68%).

Oh en het gaat uitstekend. Ik ga straks lekker een beetje treinreizen, verdwalen in een nieuwe stad en kijken waar dat me brengt.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#19
heb gelukkig nog 2 appels, 2 kiwi's, 1 banaan liggen. fruit moet denk ik nog wel naar binnen te krijgen zijn, aan iets anders moet ik op het moment niet denken :P.

heb je ook dat je de hele tijd denkt oh dit moet ik nog even doen, dat je dan afgeleid raakt en helemaal in het volgende opgaat (zoals bijv deze tekst typen) en dan pas na 10 min erachter komen dat je al 5x iets wilde gaan doen (sigaret roken, andere vage dingen zoals foto's ordenen, stretchen voel me kuiten behoorlijk namelijk :P)

of heb je dat ooit is mss een betere vraag :P op de pep wel te verstaan (maak nogal braszooitje van m'n tekst zeg :P)
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#20
sunny to partly cloudy
High 2°C
(feels like -2°C)
Max UV:
Low (1)
Winds:
NE 13 kph
Precipitation:
0.00 cm
Sunrise:
8:18 AM

dit zo ongeveer :P, tis goed koud buiten trouwens. waar was je dat je nog een pilletje naar binne hebt gewerkt :)?

@exeptional insight :) mooi tijd voor jezelf is ook zeer belangrijk. (nog niet moe?)
en haha vet dat je het even hebt nagekeken :grin: dankje :P dan heb ik iig de grens niet ver overschreden om straks nog ff lekker te kunne pitten :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."