#1
Damn you both, nu krijg ik zin in pep ![:tongueout:]()
misschien tot straksExceptional Insight zei:Haha, het is niet chronisch. Ik heb gewoon nog niet ontbeten.yxes zei:ondervoed, laat maar snap m nu. dacht dat je bedoelde normaal gesproken, niet in de afgelope 24 uur :P
Bommenyxes zei:Wat zijn de drips van pep toch nasty,![]()
Vrolijke muziek opzetten en ouwehoeren met iemand die je leuk vindt. Dat werkt voor mij altijd.yxes zei:voel me wel iets energieker niet megaveel maar dat hoeft ook niet. Weinig euforisch meer aan vergeleken het begin, dat is wel jammer.
Succes!yxes zei:Hoop dat m'n scharrel zo eens wakker word, heb wel zin om beetje lam te liggen knuffelen, en als mijn lichaam er zin in heeft meer.
thx
Ja. Dat vraag ik me ook af. Ik ga maar even douchen.yxes zei:wat ben je nu eigenlijk aan't doen behalve DF?
Ivoos zei:Damn you both, nu krijg ik zin in pep![]()
Ik raad een Google ads dwaaltocht aan. Of dit: http://www.google.nl/search?q=gratis+di ... =firefox-ayxes zei:and I'm alone again
Nope, in het weekend ga ik naar huis, helemaal niks te doen daaryxes zei:Ivoos zei:Damn you both, nu krijg ik zin in pep![]()
yay meer mensen om mee te praten :P hoe is het daar verder? gisteravond nog iets leuks gedaan?
Haha. Aaaand he's gone.Exceptional Insight zei:Ik raad een Google ads dwaaltocht aan. Of dit: http://www.google.nl/search?q=gratis+di ... =firefox-ayxes zei:and I'm alone again
Daar kan ik uren zoet mee zijn.
Exceptional Insight zei:Ik raad een Google ads dwaaltocht aan. Of dit: http://www.google.nl/search?q=gratis+di ... =firefox-ayxes zei:and I'm alone again
Daar kan ik uren zoet mee zijn.
Chris Pontius zei:
Carlitos zei:het is 22±21
- Junk73 tested 1 2 3 ! (Aah yeah!)
- Bomb that Amfetamine down,all on speed in town
- Party, yeah!
- Burn that Amfetamine down x3 Burnin'!"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."