Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnog mensen wakker?

nog mensen wakker?

135 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Damn you both, nu krijg ik zin in pep :tongueout:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
ondervoed, laat maar snap m nu. dacht dat je bedoelde normaal gesproken, niet in de afgelope 24 uur :P
Klik om te vergroten...
Haha, het is niet chronisch. Ik heb gewoon nog niet ontbeten.

yxes zei:
Wat zijn de drips van pep toch nasty,
Klik om te vergroten...
Bommen :sunglasses:

yxes zei:
voel me wel iets energieker niet megaveel maar dat hoeft ook niet. Weinig euforisch meer aan vergeleken het begin, dat is wel jammer.
Klik om te vergroten...
Vrolijke muziek opzetten en ouwehoeren met iemand die je leuk vindt. Dat werkt voor mij altijd.

yxes zei:
Hoop dat m'n scharrel zo eens wakker word, heb wel zin om beetje lam te liggen knuffelen, en als mijn lichaam er zin in heeft meer.
Klik om te vergroten...
Succes!
thx :)

yxes zei:
wat ben je nu eigenlijk aan't doen behalve DF?
Klik om te vergroten...
Ja. Dat vraag ik me ook af. Ik ga maar even douchen.
Klik om te vergroten...
misschien tot straks :), ik moet nu ook maar eens iets vinden om te doen... :P
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ivoos zei:
Damn you both, nu krijg ik zin in pep :tongueout:
Klik om te vergroten...

yay meer mensen om mee te praten :P hoe is het daar verder? gisteravond nog iets leuks gedaan?
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#4
and I'm alone again
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
yxes zei:
and I'm alone again
Klik om te vergroten...
Ik raad een Google ads dwaaltocht aan. Of dit: http://www.google.nl/search?q=gratis+di ... =firefox-a

Daar kan ik uren zoet mee zijn.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
yxes zei:
Ivoos zei:
Damn you both, nu krijg ik zin in pep :tongueout:
Klik om te vergroten...

yay meer mensen om mee te praten :P hoe is het daar verder? gisteravond nog iets leuks gedaan?
Klik om te vergroten...
Nope, in het weekend ga ik naar huis, helemaal niks te doen daar :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
and I'm alone again
Klik om te vergroten...
Ik raad een Google ads dwaaltocht aan. Of dit: http://www.google.nl/search?q=gratis+di ... =firefox-a

Daar kan ik uren zoet mee zijn.
Klik om te vergroten...
Haha. Aaaand he's gone.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
and I'm alone again
Klik om te vergroten...
Ik raad een Google ads dwaaltocht aan. Of dit: http://www.google.nl/search?q=gratis+di ... =firefox-a

Daar kan ik uren zoet mee zijn.
Klik om te vergroten...

:P gratis dingen, overal dingen bestellen ofwat? [paranoia]En al je gegevens invullen, zodat ze alles van je te weten komen[/paranoia]

voel me trouwens al weer beetje euforisch niet zo sterk als op het feest maja dit is ook een hele andere omgeving natuurlijk :P, mag het nu ook niet verwachten. Gelukkig komt dadelijk m'n scharrel langs :) lekker beetje liggen en rotzooien.
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
1percent zei:
rocking with the best oh yeahhh!!
Klik om te vergroten...

Dankje :)
Klik om te vergroten...

no problemo :grin: ken me vaak wel even vermaken op dit leuke forum :grin: :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
nie wakker nie
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
het is 22±21
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#12
Carlitos zei:
het is 22±21
Klik om te vergroten...

Nieuw berichtdoor Carlitos op 20 feb 2011 23:21

uurtje tijdverschil? :openmouth:

*edit* nevermind eh! ik zie dat het forum een tijdverschil met onze werkelijkheid heeft.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
tijd om out te gaan
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Klaarwakker :P
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Donders wakker !
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drum baby Drum :rockband: - Junk73 tested 1 2 3 ! (Aah yeah!)

Drum baby Drum :rockband: - Bomb that Amfetamine down,all on speed in town

Drum baby Drum :rockband: - Party, yeah!

Drum baby Drum :rockband: - Burn that Amfetamine down x3 Burnin'!

Goedemorgen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."