Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnog mensen wakker?

nog mensen wakker?

135 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga zeker m'n best doen, wat ik hier gelezen heb over sex + pep moet het geweldig zijn dus ik ben benieuwd *vraagt zich af of daar al een tripreport over is :mrgreen:*

hoe langer ik wakker ben hoe stommer de gedachten worden heb ik het idee :P.

en naja alcohol droogt je uit toch, dus lijkt me vrij logisch dat je er mee oppast tijdens pepgebruik... mjah that's me. Verder ja ik had misschien wel iets vaker iets met suiker erin mogen drinken, maargoed flesje bijvulle als je toch naar de wc gaat is makkelijk en goedkoop :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn :openmouth: was omdat ik zo veel tekst zag dat ik niet ging lezen.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chris Pontius zei:
Mijn :openmouth: was omdat ik zo veel tekst zag dat ik niet ging lezen.
Klik om te vergroten...

:P ik had zelf ook al zoiets van wow, alweer 3 pagina's. zo'n pepavondtuurtje is wel goed voor mn postcount. My E-penis has grown!
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan moet je me toch eens uitleggen hoe je in godsnaam aan een d komt bij ontwaakt.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben wakker.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aalpoepert zei:
Ik ben wakker.
Klik om te vergroten...

woooohoooo, drugsgebruikend Nederland ontwaakd :grin:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
yxes zei:
Aalpoepert zei:
Ik ben wakker.
Klik om te vergroten...

woooohoooo, drugsgebruikend Nederland ontwaakd :grin:
Klik om te vergroten...
Niks ontwaakd, ik was al wakker!

Ik ben al een hele tijd wakker, gister naar Den Bass geweest, dat was erg leuk en gezellig, beetje gedubstept ook. Gewobbeld alleen ik werd dus heel moe in mijn benen en ik was mijn halve lsd tripje kwijtgeraakt. Das balen man..
Gelukkig heb ik nog een glas talisker om me te troosten, ik denk dat ik die maar ga nuttigen.

Hoe zit het met jou yxes, ben je al wakker of nog wakker?
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
yxes zei:
ontwaakd
Klik om te vergroten...
Hij deed het.. Ik deed hem alleen maar na, omdat het zo belachelijk was.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aalpoepert zei:
yxes zei:
Aalpoepert zei:
Ik ben wakker.
Klik om te vergroten...

woooohoooo, drugsgebruikend Nederland ontwaakd :grin:
Klik om te vergroten...
Niks ontwaakd, ik was al wakker!

Ik ben al een hele tijd wakker, gister naar Den Bass geweest, dat was erg leuk en gezellig, beetje gedubstept ook. Gewobbeld alleen ik werd dus heel moe in mijn benen en ik was mijn halve lsd tripje kwijtgeraakt. Das balen man..
Gelukkig heb ik nog een glas talisker om me te troosten, ik denk dat ik die maar ga nuttigen.

Hoe zit het met jou yxes, ben je al wakker of nog wakker?
Klik om te vergroten...

heb nog niet geslapen, I'm the creator of this topic. vanacht gepept voor de eerste keer en op advies van EI nog wat bijgenomen om vanavond dan maar te gaan slapen :P.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ivoos zei:
Dan moet je me toch eens uitleggen hoe je in godsnaam aan een d komt bij ontwaakt.
Klik om te vergroten...
Ik ga maar niet weer iets bijdehands zeggen over het kofschip.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aalpoepert zei:
yxes zei:
ontwaakd
Klik om te vergroten...
Hij deed het.. Ik deed hem alleen maar na, omdat het zo belachelijk was.
Klik om te vergroten...

FUFUFUFUFUF :openmouth: ben al tijdje wakker, ik mag dat :P plus mijn spelling is gewoon kut.

is dat nou echt leuk lsd op een feestje, ik had laatst 12 of 14mg 2c-b op vond het toch maar gare zooi worden :P was op zich wel leuk alleen iedereen was zo zat als een aap (oud en nieuw) dus was lastig communiceren snapte er niks van al die gare mensen namelijk. :P

Was trouwens wel wous moment dat er op de 14e verdieping van een studentenflat een winkelwagentje voorbijkomt met daarin iemand terwijl je aan het trippen bent. Ik dacht echt wtf :P.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#12
nu ik er trouwens 5 sec naar kijk ziet het er ook ontzettend stom uit oO' maar goed men moet hier niks meer van mij verwachten. (sowieso eigenlijk helemaal niks, kan het alleen maar meevallen).
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
yxes zei:
(sowieso eigenlijk helemaal niks, kan het alleen maar meevallen).
Klik om te vergroten...
Kutpessimist.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
(sowieso eigenlijk helemaal niks, kan het alleen maar meevallen).
Klik om te vergroten...
Kutpessimist.
Klik om te vergroten...

sluit me niet op in verwachtingen :cry:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#15
yxes zei:
Aalpoepert zei:
yxes zei:
ontwaakd
Klik om te vergroten...
Hij deed het.. Ik deed hem alleen maar na, omdat het zo belachelijk was.
Klik om te vergroten...

FUFUFUFUFUF :openmouth: ben al tijdje wakker, ik mag dat :P plus mijn spelling is gewoon kut.

is dat nou echt leuk lsd op een feestje, ik had laatst 12 of 14mg 2c-b op vond het toch maar gare zooi worden :P was op zich wel leuk alleen iedereen was zo zat als een aap (oud en nieuw) dus was lastig communiceren snapte er niks van al die gare mensen namelijk. :P

Was trouwens wel wous moment dat er op de 14e verdieping van een studentenflat een winkelwagentje voorbijkomt met daarin iemand terwijl je aan het trippen bent. Ik dacht echt wtf :P.
Klik om te vergroten...
Lsd is geen tweeseebee he.. Sowieso heb ik met lsd dat ik wanneer ik een ritme hoor ik hem meteen vanbinnen voel, wat het heerlijk maakt om met lsd op te dansen.
Maar als je niets meekrijgt van de lsd omdat je de tweede helft van je zegel verloren bent is dat best gaar.

Ook word ik er zeg maar een beetje verlegen van, kinds. Lsd op een feestje is dus afhankelijk van het feestje zelf, als je niet 100% jezelf kan zijn kun je er beter niet aan beginnen.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lsd is geen tweeseebee he.. Sowieso heb ik met lsd dat ik wanneer ik een ritme hoor ik hem meteen vanbinnen voel, wat het heerlijk maakt om met lsd op te dansen.
Maar als je niets meekrijgt van de lsd omdat je de tweede helft van je zegel verloren bent is dat best gaar.

Ook word ik er zeg maar een beetje verlegen van, kinds. Lsd op een feestje is dus afhankelijk van het feestje zelf, als je niet 100% jezelf kan zijn kun je er beter niet aan beginnen.
Klik om te vergroten...

aha :P ben er tot nu toe nog steeds niet ingeslaagd iemand in mijn omgeving te vinden voor lsd, dus kan er verder ook niet over oordelen. Heb tot nu toe van psychedelica alleen nog maar, paddo's, 2c-b en LSA ging daar een beetje van uit. Lijkt me supervaag om te trippen op een feest vergeleek het daarom even met tweeeeeseeebeee :wink:

lees nu het laatste stukje nog een keer *alles faalt een beetje op het moment*. Ah dan kan je waarschijnlijk wel lekker uit je plaat als je, je zo voelt. Moet je inderdaad wel het goede feestje voor vinden dan.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#17
*schud met hoofd heen en weer* :P energie energie hmm energie :P
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goeiemorgen! :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
yxes zei:
btw 5 sleutelpuntjes (gok ik) = ~150mg ? of is dit een onmogelijk domme vraag (heeft vaag vermoede)
Klik om te vergroten...
I wouldn't know. Ik weeg m'n shit gewoon af. Ik weet ook niet hoe groot jouw sleutels zijn.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#20
hello world :grin:, pep pep pep pep pep, ik merk dat alles wat ik doe ik helemaal in verdwaal, en de hele tijd vergeet de andere dingen af te maken waarvan ik me bedacht had te gaan doen. lalalaalala vrolijk :P voel me wel beetj mongol :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."