#1
Je kan een paar borrels drinken
.
kaasbaas zei:Sublimo zei:Probeer het maar niet. Het werkt perfect voor wat je het wilt gebruiken. Maar geloof me, je gaat de dagen erna wensen dat je het niet had gedaan.
Bij speed merk je tenminste wanneer het genoeg is.
Klopt, ik heb ook nooit meer dan 1 nacht doorgehaald. Ik krijg altijd zo'n ziekig gevoel als ik niet slaap, of ik nou drugs gebruik of niet.
Ites zei:rond 8uur ben ik in slaap gevallen, en rond half 1 's middags wakker geworden. en wakker geweest tot nu, en ben nog niet echt moe.
ma tis ok, die 5uurtjes hebbe mijn brain veel deugd gedaan![]()

brutus420 zei:soms wel 14 dagen,lang leve tsjechie
knallen![]()

brutus420 zei:hoeft niet hoor,maar dan kun je niet elke dag 2 flessen moskovskaya erbij doen hoor.14 dagen is zekers mogelijk,moet je niet zien hoe je er dan bij loopt![]()
knallen!![]()
Ik geloof er niets van.Casplantje. zei:Het record staat niet op 11 dagen. De recordhoudster is een Roemeense vrouw die al tig jaar niet meer slaapt:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/169045/1/1/50/vrouw-slaapt-al-acht-jaar-niet-meer.html

brutus420 zei:mensen zat die 14 dagen of langer niet slapen
niet iedereen gebruikt caffeine versneden met wat pep om doooor te gaan
![]()
Sublimo zei:Neem hem niet zo serieus, al had hij methamfetamine, dan nog lukt het je nog niet om twee weken wakker te blijven.![]()

brutus420 zei:heb je gezopen?![]()
weyoun22 zei:Ik heb vroeger wel eens 4 nachten doorgehaald als absolute maximum. Ik voelde me toen zo afgrijselijk dat het niet voor herhaling vatbaar was. Vooral de hallucinaties door slaapgebrek en paranoia waren extreem.
Tegenwoordig blijf ik maximaal 2 dagen (dus 1 nacht) op. Ik weet dat een 2e nacht ook makkelijk kan, maar ik weet ook dat het eigenlijk helemaal niet meer lekker is dan. De eerste nacht heb je de volle euforie en neem je lijntjes om nog hoger te stijgen, maar vanaf de 2e dag neem je eigenlijk alleen voor de energie. Ik zie geen reden meer om dat te doen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."