Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe lang wakker blijven?

Hoe lang wakker blijven?

53 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan een paar borrels drinken :wink:.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
kaasbaas zei:
Sublimo zei:
Probeer het maar niet. Het werkt perfect voor wat je het wilt gebruiken. Maar geloof me, je gaat de dagen erna wensen dat je het niet had gedaan.
Bij speed merk je tenminste wanneer het genoeg is.
Klik om te vergroten...

Klopt, ik heb ook nooit meer dan 1 nacht doorgehaald. Ik krijg altijd zo'n ziekig gevoel als ik niet slaap, of ik nou drugs gebruik of niet.
Klik om te vergroten...

Bij methamfetamine heb je daar geen last van, totdat je niet meer bijneemt.
I
ItesLid
01-01-2024, 00:00
#3
rond 8uur ben ik in slaap gevallen, en rond half 1 's middags wakker geworden. en wakker geweest tot nu, en ben nog niet echt moe.

ma tis ok, die 5uurtjes hebbe mijn brain veel deugd gedaan :)
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ites zei:
rond 8uur ben ik in slaap gevallen, en rond half 1 's middags wakker geworden. en wakker geweest tot nu, en ben nog niet echt moe.

ma tis ok, die 5uurtjes hebbe mijn brain veel deugd gedaan :)
Klik om te vergroten...

Een beetje slaap kan al wonderen doen, ik heb ook vaker wakker gelegen 6 uur na het lijntje ofzo.
Hoort erbij vind ik, als je pep neemt weet je dat je niet gaat slapen :tongueout:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stuitteren!!
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#6
soms wel 14 dagen,lang leve tsjechie
knallen :rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
brutus420 zei:
soms wel 14 dagen,lang leve tsjechie
knallen :rock:
Klik om te vergroten...

Onmogelijk ... dan ben je dood
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#8
hoeft niet hoor,maar dan kun je niet elke dag 2 flessen moskovskaya erbij doen hoor.14 dagen is zekers mogelijk,moet je niet zien hoe je er dan bij loopt :rolleyes:
knallen! :rock:
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#9
brutus420 zei:
hoeft niet hoor,maar dan kun je niet elke dag 2 flessen moskovskaya erbij doen hoor.14 dagen is zekers mogelijk,moet je niet zien hoe je er dan bij loopt :rolleyes:
knallen! :rock:
Klik om te vergroten...


Zucht. Het record staat op 11, en dat is al levensbedreigend.
Volgens mij kun je dan ook niet 'zien' hoe je erbij loopt want als je al niet dood bent zou je hoogstwaarschijnlijk te druk zijn met complottheorieën bedenken en hallucineren..
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Het record staat niet op 11 dagen. De recordhoudster is een Roemeense vrouw die al tig jaar niet meer slaapt:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/169045/1/1/50/vrouw-slaapt-al-acht-jaar-niet-meer.html
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casplantje. zei:
Het record staat niet op 11 dagen. De recordhoudster is een Roemeense vrouw die al tig jaar niet meer slaapt:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/169045/1/1/50/vrouw-slaapt-al-acht-jaar-niet-meer.html
Klik om te vergroten...
Ik geloof er niets van.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neem hem niet zo serieus, al had hij methamfetamine, dan nog lukt het je nog niet om twee weken wakker te blijven. :)
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mensen zat die 14 dagen of langer niet slapen
niet iedereen gebruikt caffeine versneden met wat pep om doooor te gaan
:rock:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#14
brutus420 zei:
mensen zat die 14 dagen of langer niet slapen
niet iedereen gebruikt caffeine versneden met wat pep om doooor te gaan
:rock:
Klik om te vergroten...

Ik heb geen pep versneden met caffeine, maar ben nog nooit een gebruiker tegen gekomen.
Die op de vraag hoelang al wakker, geantwoord heeft ; mwa rond de 2 weken, morgen toch maar slapen voor ik te brak word.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Sublimo zei:
Neem hem niet zo serieus, al had hij methamfetamine, dan nog lukt het je nog niet om twee weken wakker te blijven. :)
Klik om te vergroten...

Weet ik :tongueout:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb vroeger wel eens 4 nachten doorgehaald als absolute maximum. Ik voelde me toen zo afgrijselijk dat het niet voor herhaling vatbaar was. Vooral de hallucinaties door slaapgebrek en paranoia waren extreem.

Tegenwoordig blijf ik maximaal 2 dagen (dus 1 nacht) op. Ik weet dat een 2e nacht ook makkelijk kan, maar ik weet ook dat het eigenlijk helemaal niet meer lekker is dan. De eerste nacht heb je de volle euforie en neem je lijntjes om nog hoger te stijgen, maar vanaf de 2e dag neem je eigenlijk alleen voor de energie. Ik zie geen reden meer om dat te doen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dahmer dat sommige mensen hier zolang wakker kunnen blijven poehoe!
Ik zou het niet kunnen. Hou teveel van mijn bed :grin:
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#18
heb je gezopen? :rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
brutus420 zei:
heb je gezopen? :rock:
Klik om te vergroten...

Nee nachtdienst gehad en straks weer .... dus geen drank voor mij
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#20
weyoun22 zei:
Ik heb vroeger wel eens 4 nachten doorgehaald als absolute maximum. Ik voelde me toen zo afgrijselijk dat het niet voor herhaling vatbaar was. Vooral de hallucinaties door slaapgebrek en paranoia waren extreem.

Tegenwoordig blijf ik maximaal 2 dagen (dus 1 nacht) op. Ik weet dat een 2e nacht ook makkelijk kan, maar ik weet ook dat het eigenlijk helemaal niet meer lekker is dan. De eerste nacht heb je de volle euforie en neem je lijntjes om nog hoger te stijgen, maar vanaf de 2e dag neem je eigenlijk alleen voor de energie. Ik zie geen reden meer om dat te doen.
Klik om te vergroten...

Haha daar zeg je iets, verschrikkelijk was me dat toen ik 4 nachten ging doen.
tot halverwege de derde nacht nergens last van, na de 3de nacht was ik het huis aan het doorzoeken of er geen camera's waren omdat ik overtuigd was dat er papparazi rond het huis liep xd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."