#1
Zelf heb ik steeds gedurende het academiejaar niets gedaan en mij dan 3 maanden opgesloten met water en captagon.
Maar dat is niet verkrijgbaar in Nederland, bij ons vliegen die doosje rond je oren tijdens de blok; huisartsen verdienen poen in die periodes.
Captagon werkt en je zal zeer snel je stof kennen MAAR je dient toch 4 uur te slapen en dan nog een half nemen vooraleer je begint.
Nadeel : van het moment dat je examen gedaan is weet je er niets meer van.
Het beste is nog steeds gedurende het jaar je cursus 2à3 keer door te lezen dan is het peanuts hé.
Maar dat is niet verkrijgbaar in Nederland, bij ons vliegen die doosje rond je oren tijdens de blok; huisartsen verdienen poen in die periodes.
Captagon werkt en je zal zeer snel je stof kennen MAAR je dient toch 4 uur te slapen en dan nog een half nemen vooraleer je begint.
Nadeel : van het moment dat je examen gedaan is weet je er niets meer van.
Het beste is nog steeds gedurende het jaar je cursus 2à3 keer door te lezen dan is het peanuts hé.
