Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelf heb ik steeds gedurende het academiejaar niets gedaan en mij dan 3 maanden opgesloten met water en captagon. Maar dat is niet verkrijgbaar in Nederland, bij ons vliegen die doosje rond je oren tijdens de blok; huisartsen verdienen poen in die periodes. Captagon werkt en je zal zeer snel je stof kennen MAAR je dient toch 4 uur te slapen en dan nog een half nemen vooraleer je begint. Nadeel : van het moment dat je examen gedaan is weet je er niets meer van. Het beste is nog steeds gedurende het jaar je cursus 2à3 keer door te lezen dan is het peanuts hé."
"Chrystal meth wordt gerookt en dat is zéér verslavend, als het nu gebleven was bij het snuiven van het "zout" zoals meestal bij amfetamine"sulfaat" dan was de schade beperkt. Voor zover ik weet is er in Amsterdam genoeg meth te vinden. In de gay-scene krijgen ze er niet genoeg van. Dus qua verkrijgbaarheid weet men waar te zijn Waarschijnlijk is het ook niet de Europese P2P variant waar ook speed van wordt gemaakt maar het Mexicaans/Amerikaans vergif. Ontwenning is mogelijk : kwestie van te willen en geen schrik hebben om af te zien - statistieken laten de gevallen zien die hervallen maar hou er rekening mee dat er karakters tussen zitten die doorzetten. Simpel voorbeeld : drop een zware verslaafde boven het amazone-woud, hij zal niet meer aan drugs denken maar aan overleven dus voedsel zoeken, reken er maar op dat van het moment dat hij een dorp heeft gevonden het menselijk oerinstinct het heeft gehaald want een lichaam wil niet sterven, daar moet je immens moeite voor doen."
"Gamma-Butyrolactone (gbl) is op 23 februari 1999 door de Europese Commissie nog ingedeeld geweest bij het repertorium van de in levensmiddelen gebruikte aromastoffen. In 1997 staat er op de technical data sheet van gbl uitgegeven door BASF : GBL serves as a chemical intermediate in the manufacture of all pyrrolidones. It can be used in the production of pesticides, herbicides and plant growth regulators. GBL may be formed as an intermediate in the production of vitamins and pharmaceuticals. Bezit van GBL is NIET strafbaar in tegenstelling wat er wordt gezegd, enkel de stoffen die in de wet staan zijn strafbaar, gbl staat er niet tussen. Men heeft het onmogelijk geacht om enige vorm van toezicht uit te oefenen op GBL omdat dit nu éénmaal een uitstekend middel is wat niet enkel in de industrie wordt gebruikt maar ook door kleine zelfstandigen die bvb. schilderen. Het heeft talloze toepassingen. De Europese Commissie heeft in 2000 een msds opgesteld waarbij uitdrukkelijk bij stond : "Use of alcoholic beverages enhances the harmful effect." Leuk om te weten is dat er van nature uit gbl zit in bepaalde wijnen. Maar inderdaad GBL is een prodrug wat wil zeggen dat het in het lichaam wordt omgezet in ghb. Ik zou graag een vonnis willen zien waarin iemand wordt veroordeeld voor het bezit van gbl op zich. Maar als je 5 liter hebt staan en ook nog eens wat NaOH pro analyse dan denk ik wel dat je grondig wordt nagetrokken. Voor zover ik weet worden de meeste chemicaliën tegenwoordig via internet besteld vooral bij de grote chemiereuzen maar ook bij andere kleinere bedrijven. Hier begint dus het misbruik want een internetfirma die gbl verkoopt en die ze zelf heeft aangekocht van een chemiereus in Nederland heeft zelfs geen meldingsplicht. In de UK is het een epidemie aan het worden vermits men enkel nog gbl gebruikt http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/4261788.stm MAAR in 2004 heeft een bende het iets te bont gemaakt op internet en ze zijn veroordeeld voor het opzettelijk in de handel brengen van voor de gezondheid schadelijke stoffen. http://www.om.nl/dossier/nationale_rech ... ten/23262/"
"Géén probleem om te combineren. Ik gebruik ook ghb en efexor 150(tegen adhd) en dit zijn twee stoffen die totaal andere aangrijpingspunten hebben in de hersenen. Ook in de medische literatuur is er geen contra-indicatie tussen venlafaxine en GHB. Let er wel op dat nog een bijkomend geneesmiddel ervoor kan zorgen dat alles in zijn geheel wijzigt. Efexor dient trouwens toch strikt opgevolgd te worden door een arts. Voor een doorsnee-depressie kan men beter een ander middel nemen vermits efexor een ruimer toepassingsgebied heeft bij angststoornissen en bovendien sterk verslavend is."
"Die vraag heeft hij niet gesteld en met zulke antwoorden kan je alle kanten op want laat het nu net MDMA, LSD, cocaïne, diacetylmorfine (heroïne), dexamfetamine, buproprion (= afgeleide van cathinone en het neefje van diethylproprion), rilatine (cocaïnederivaat)...en alle andere neurofarmacologische stoffen die eerst het licht hebben gezien onder een legale vorm. De grootste drug is de efexor (is een phenetylamine) zeker niet de MDMA, waar je niet over kan spreken zwijg je beter. Zelf al genoeg moeten slikken van legale speed tegen ADHD waar niemand ook maar iets van begrijpt en waar steeds maar die beschuldigende vinger wordt opgestoken. Uit zijn vraagstelling blijkt duidelijk dat er meer aan de hand is en dat hij een probleem heeft dat niet nog eens extra door anderen moet worden bekritiseerd. Als je verdomme medicijnen slikt omdat je teveel drugs hebt gedaan in je leven dan blijf je er toch vanaf?? Als men dat antwoord bekijkt weet men dadelijk wie een probleem heeft. Als je teveel medicijnen heb geslikt omdat je veel gepest werd vroeger dien je terug in therapie te gaan ipv debiele one-liners te verkondigen. =) My two cents^^ PEACE"
"Heb ik iets gemist ofzo? Misschien heb je 15%speed ook in die verhouding betaald? Die koeriertjes maken alles kapot. Er was een tijd dat ik ook eens zulke kwaliteit kreeg... Jammer maar ben toen even vriendelijk gaan vragen of ze liever mijn geld teruggeven of mij "zuivere" te bezorgen OF ... vul maar in. Heb een 70/30 verhouding gekregen (had ik ook voorgesteld). Mensen bestelen of bedriegen is niet mooi. Zuiveren Je kan een acid/base extractie doen maar om het niet ingewikkeld te maken kan je alle troep eruit halen met koude droge aceton. De aceton dient droog te zijn (anhydreus of zonder water) want amfetaminesulfaat lost op in water. Doe de "rotzooi" in een bekerglas en besproei het met watervrije aceton, roer enkele minuten en laat de vaste stof bezinken. Neem nu een koffiefilter die je eerst bevochtigt met acetone met daaronder een zuiver bekerglas en decanteer langzaam alles door de filter. De meeste troep in speed lost op in acetone dus wat in je filter blijft liggen is zuivere speed. MINSTENS 48 UUR LATEN DROGEN VOOR CONSUMPTIE. Een a/b extractie is natuurlijk het beste maar er is op dit forum blijkbaar geen chemie subforum, jammer."
"Wat betreft je vraag aangaande Viagra : Viagra werkt uitsluitend op de "erectie" en heeft niets te maken met "ejaculatie". Maar SSRI's werken bij de man nadelig op drie facetten : 1. Ejaculatieproblemen 2. Orgasmestoornissen (niet kunnen klaarkomen). 3. Verminderd libido (minder zin in sex) Een dosisreductie kan al wonderen doen want van 40mg paroxetine zullen veel mannen zelfs erectiestoornissen krijgen, hier kan dan Viagra, Cialis of Levitra worden ingesteld (van 40 naar 20 degressief). Daarnaast kan men bvb. overschakelen op een middel dat géén invloed heeft op je sexleven zoals Buproprion (hoewel andere neveneffecten). Maar vermits je er geen "last" van hebt is er toch niets aan de hand. In tegenstelling tot wat de meesten misschien denken heeft een vrouw maar een kwartiertje (gemiddeld) meer nodig om klaar te komen dan een man (voor zover ze haar eigen lichaam kent). Daarna kan het pijnlijk worden voor bepaalde dames, als het begint te schuren is de fun er af. Pornofilms zijn dus absoluut niet een graadmeter, eerder zou het open besproken dienen te worden met je partner als er problemen zijn. Probleem is dat het bij de man "tussen de oren ligt". Maak er dus geen psychologisch drama van. Zelf zou ik maatregelen nemen bij een erectiestoornis, veel mannen stoppen zelfs met hun medicatie en prefereren depressief te zijn."