Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"waar geraak je tegenwoordig nog aan deftige x als je het al wil nemen natuurlijk"
"Dan heb je slecht spul. Coke slaat altijd direct aan. Ofwel heb je een hoge tolerantie maar dat kan niet want je bent duidelijk geen ervaren gebruiker."
"Rukken, retrogamen, muziek mixen, TV kijken, internetten, chatten, water drinken, film kijken, lezen"
"Benzootje bijnemen kan helpen. Amfe zonder downer is paniek in een pil."
"Met X gaat het snel bergaf hoor. Ik kon een paar maanden nachten doortrekken met één pilletje maar na een halfjaar moest ik er minstens 4 binnenwerken voor ik wat voelde, maar ah wat zalig ik krijg er tranen van in de ogen. XTc is zo lovely, door jaren pep en coke wordt je een venijnig stuk vreten"
"Nou volgens mij loopt het heel gecompliceerd hoor met LSD. Zo zijn er verschillende subreceptoren van serotonine waarvan er één of meerdere geblokkeerd worden bij LSD. De normale werking van het brein wordt compleet verstoord. Dopamine wordt verhoogd maar niet op een drastische wijze zoals de opies en de stims, vandaar weinig verslaving..."
"Antipsychotica blokkeren volledig amfés."
"Ik vind dat bepaalde amfetamines zich beter tot studeren verlenen dan andere. Ritalin en Dexedrine zijn de beste. Zij geven de meeste stimulatie van het centrale zenuwstelsel zonder de motorische stimulatie die je krijgt bij combinatiepreparaten van beide isomeren. Van die twee is Ritalin zeker het beste aangezien het meer een antisociaal effect geeft en het meest kalmerend werkt. Het geeft echt een zit stil effect. De echte amfetamines worden al snel iets te leuk waardoor je andere dingen gaat doen dan studeren. Als je rit neemt, slik ze dan voor het add effect. Snuiven geeft een coke effect en is contraproductief. Ik zou proberen aan een goed voorschrift te raken want op de zwarte markt kom je vaker levo amf tegen en dat geeft meer een lichamelijke kick en een drang om te socialiseren. Studeren is lame en zonder pep lukt het nooit"
"Speedy González zei: Hey dames en heren, Klein vraagje: kan je bij dex de energyboost verdringen, dat je in feite meer gefocust bent zonder de (onnodige) drukheid oftewel dat snelle gevoel? Ik dacht misschien aan dat dit zou kunnen met bepaalde voedsel. Ik heb het dan over bij een inname van 10 a 30 mg. Klik om te vergroten... Rita gebruiken om te studeren en Dex op de spinning. Studeren is lame"
"Ik heb dat ad dat je neemt even gecheckt en dat is dus een tricyclisch antid. Volgens mij lukt dat wel met ghb maar xtc daarop is gevaarlijk. Rock on"