Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed en blowen

speed en blowen

54 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik durf niet eens blowen te zitten wezen wanneer ik strak ben te zijn
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#2
neem geen speed en weed, das lik 2 tegenpolen, verspilling van beide drugs...
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
DjTrips zei:
neem geen speed en weed, das lik 2 tegenpolen, verspilling van beide drugs...
Klik om te vergroten...

Idd, een upper i.c.m. een downer is niet 'gezond'.
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ja maar als je speed op heb heb je zo,n rookkick en een jointje smaak dan extra lekker !!! en indd te veel blowen in niet leuk je hebt nergens meer zin in word giggantich lui en krijg een gigantiche vreetkick !!! als ik blow voor het werken kan ik me beter direct ziek melden ma voor het slapen gaan is wel lekker alleen je krijgt zo,n droge bek dan moet je steeds uit bed om een slok drinken te nemen en dan uiteindelijk weer uit bed om dat je zo nodig moe4t plassen van al dat drinken en je kan s,ochtends je nest niet uit kome maar goed een joint blijft LEKKER hahaha :P :P
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#5
als de speed uit begint te werken en je gaat flink blowen word je in de war niet als je net een flinke snuif heb gehad dan verneem je er indd geen fuck van komt later en ik krijg als ik strak ben ook geen droge bek van het blowen das wel bter
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#6
maar het zijn indd 2 tegenpolen maar is dat ook extra schadelijk voor je lichaam ??
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kun je dat niet allemaal in één post doen, en daarnaast normaal gaan schrijven.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik merk vrij weinig van blowen op pep, maar vind de smaak ervan echt goddelijk als ik net een dikke streep naarbinnen heb gewerkt.
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
vooruit dan maar schrijf even anders omdat jullie het zo vreselijk vinden en trouwens waarom zegt iemand tegen mij dat ik anders moet schrijven terwijl die zelf ff ook gebruikt is ook msn taal hoor !!! stelletje chagerijnen :confused:
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ow en zommes waarom zeur jij overal op als ik vragen mag ???? heb nou al een paar topics gezien waar mensen advies vragen en elke keer geef jij zo,n bot antwoord is niet lief van jou!! :cry: :cry:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
:( :( :( :(

:cry:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MetaalKonijn zei:
:( :( :( :(

:cry:
Klik om te vergroten...
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#13
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
*cocacola* zei:
maar het zijn indd 2 tegenpolen maar is dat ook extra schadelijk voor je lichaam ??
Klik om te vergroten...
Slecht voor je hart, up + down kan stilstand veroorzaken. Maar ach, zo snel gebeurt dat niet. Beter een jointje dan benzo's.
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#15
wiet is op longvervuiling na amper of niet schadelijk voor je lichaam.
Drugs die invloed hebben op je bloedsomloop en hersenactiviteit kunnen in sommige combinaties wel gevaarlijk zijn, bijv. alcohol+speed
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bloedsomloop alleen kan een hartstilstand veroorzaken, kans is klein maar het is toch een risico..

toch? :P
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#17
speed > blowen

PUNT !
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#18
gelukkig drink NOOIt alcohol ben geen drank mens maar een drugs mens
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#19
oja drank is natuurlijk helemaal geen drugs :rolleyes:
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#20
drank is een door de "massa" geaccepteerde drug...das enigste verschil met de andere drugs :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."