Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed en blowen

speed en blowen

54 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pep en wiet paffen is echt zalig, altijd volledig scheef!

Ik vind het een heerlijke combinatie om op uit te gaan. Aja en veeel bier der bij dan.


En ivm
ECHTE 'uppers' zoals amfetamine, mdma, of coke
Klik om te vergroten...

mdma werkt bij mij totaal niet actief/euforisch, eerder mentaal en visueel.
l
luf10tjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oeh pep en wiet :grin: Ga ik lekker van spacen, gevoel is moeilijk uit te leggen maar snappen jullie vast wel :sunglasses:
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Erg oude topic maar vindt leuk om te reageren :)

Of iets nou een upper of een downer is kan mij echt /care...

Zolang je maar weet wat je gebruikt, en hoe je ermee om kan gaan qua verzorging enz.

ik merk dat deze discussie voornamelijk wellis nietus is en niet echt iets kunnen onderbouwen,
dus dan zal ik het even op een rijtje zetten :stoned:

Ieder soort drugs heeft een richtlijn van hoe mensen erop reageren, dus de meerderheid.
natuurlijk is het afhankelijk per invidu dus niemand ontkracht hier iets noch is er geen conclusie uitgekomen dan dat het voor de een fijn is en voor de ander niet (invidu dus)

Overigens is THC gebruik in combi met Uppers ook een upper drug..
Omdat THC ook bij de meerderheid zorgt dat de effecten versterkt.

Dus down/up is echt ook afhankelijk van je lichaamelijk conditie en mind-setting.

Persoonlijk blow ik wel onder speed maar voornamelijk de dag erna zodat ik me niet te somber voel en me fictief kan amuseren.

Correct me if im wrong ofc.


Sins :wave:
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
zit er tegenwoordig een gebruiksaanwijzing bij pep ?? zo zo dealers worden verstandig !!! enne nog wat als jij meer wiet in je lichaam hebt dan speed word je vaag dan heb je zeker nog nooit genoeg geblowt als je strak ben
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik blow ook niet graag als ik speed gebruik, wordt er zoals jij zegt een beetje vaag van. Niet dat ik kasten ga doorzieken maar vooral omdat ik van de speed helder in mijn hoofd ben en die joint dan verwarring schopt..
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik durf niet eens blowen te zitten wezen wanneer ik strak ben te zijn
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
neem geen speed en weed, das lik 2 tegenpolen, verspilling van beide drugs...
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
:( :( :( :(

:cry:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MetaalKonijn zei:
:( :( :( :(

:cry:
Klik om te vergroten...
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#10
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
*cocacola* zei:
maar het zijn indd 2 tegenpolen maar is dat ook extra schadelijk voor je lichaam ??
Klik om te vergroten...
Slecht voor je hart, up + down kan stilstand veroorzaken. Maar ach, zo snel gebeurt dat niet. Beter een jointje dan benzo's.
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#12
wiet is op longvervuiling na amper of niet schadelijk voor je lichaam.
Drugs die invloed hebben op je bloedsomloop en hersenactiviteit kunnen in sommige combinaties wel gevaarlijk zijn, bijv. alcohol+speed
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bloedsomloop alleen kan een hartstilstand veroorzaken, kans is klein maar het is toch een risico..

toch? :P
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#14
speed > blowen

PUNT !
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#15
gelukkig drink NOOIt alcohol ben geen drank mens maar een drugs mens
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#16
oja drank is natuurlijk helemaal geen drugs :rolleyes:
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#17
drank is een door de "massa" geaccepteerde drug...das enigste verschil met de andere drugs :wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
*cocacola* zei:
ow en zommes waarom zeur jij overal op als ik vragen mag ???? heb nou al een paar topics gezien waar mensen advies vragen en elke keer geef jij zo,n bot antwoord is niet lief van jou!! :cry: :cry:
Klik om te vergroten...

Dit soort vragen kan je via PB aan mij stellen. Maar omdat dit op het topic slaat zal ik mijn antwoord wel even hier neer zetten.

In de Forumregels staat duidelijk dat er hier om ABN gevraagd word. Dingen als 'ff' en 'ok' zijn geen probleem maar rijen smileys en het volledig weglaten van interpunctie wel. Dus nogmaals: schrijf fatsoenlijk Nederlands. Als je zo jong bent dat je nog helemaal geen spelling en grammatica gehad hebt op school, dan vergeef ik het je, maar dan betekend dat ook dat je nog veel te jong bent om over deze onderwerpen te praten.

Bot doen en zeuren is niet van toepassing bij mij, ik probeer je alleen maar te helpen. Het is gewoon de bedoeling dat er een lijst met duidelijke topics is en niet een gaar bijeenraapsel van met msn-taal besmeurde slow-chat bullshit.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#19
dan moet je het niet meer doen hé...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
JewCookie zei:
*cocacola* zei:
maar het zijn indd 2 tegenpolen maar is dat ook extra schadelijk voor je lichaam ??
Klik om te vergroten...
Slecht voor je hart, up + down kan stilstand veroorzaken. Maar ach, zo snel gebeurt dat niet. Beter een jointje dan benzo's.
Klik om te vergroten...

THC verhoogt net zo goed de hartslag hoor, het is geen downer. Bovendien roken de meeste mensen joints met tabak en dus nicotine, wat ook de bloedvaten vernauwd en de hartslag verhoogt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."