Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e x gelijk verslaafd?

1e x gelijk verslaafd?

47 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Andrew zei:
Dus als je voor het eerst speed gebruikt ben je meteen een junk???????
Klik om te vergroten...

Yep, er is geen andere mogelijkheid.
We zijn allemaal kankerjunks.
M
Mathys_NRDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
Zei ik dat speed niet verslavend is?
Klik om te vergroten...

nee maar iemand anders zei tegen mij dat ik mezelf een speedjunk kan noemen als ik er minimaal een jaar aan zit. waarom dat mijn reactie was :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mathys_NRD zei:
Ik ben van mening dat als je aan de speed zit, dan ben je een speedjunk. als andere mensen er anders over denken maakt mij niet uit :wink:
Klik om te vergroten...
Gast. Wacky heeft gelijk. Ga weg van dit forum, maak al je vrienden dood, verwijder de telefoonnummers van je dealers.. nee, verbrand je telefoon en ga in therapie. Succes.
M
Mathys_NRDLid
01-01-2024, 00:00
#4
Andrew zei:
Mathys_NRD zei:
Ik ben van mening dat als je aan de speed zit, dan ben je een speedjunk. als andere mensen er anders over denken maakt mij niet uit :wink:
Klik om te vergroten...
Dus als je voor het eerst speed gebruikt ben je meteen een junk???????
Klik om te vergroten...

nee als je eraan zit bedoel ik mee als je verslaafd bent. dus als je verslaafd bent aan de speed dan vind ik diegene een speedjunk. en dat vond ik mezelf dus ook!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mathys_NRD zei:
Exceptional Insight zei:
Zei ik dat speed niet verslavend is?
Klik om te vergroten...

nee maar iemand anders zei tegen mij dat ik mezelf een speedjunk kan noemen als ik er minimaal een jaar aan zit. waarom dat mijn reactie was :)
Klik om te vergroten...
Hey, hey... Jij had het over een vette speedjunk.
Een gewone speedjunk is niets speciaals. :openmouth:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mathys_NRD zei:
nee als je eraan zit bedoel ik mee als je verslaafd bent. dus als je verslaafd bent aan de speed dan vind ik diegene een speedjunk. en dat vond ik mezelf dus ook!
Klik om te vergroten...
Als je verslaafd bent, ben je een verslaafde, ja, dat heb je goed gezien.
M
Mathys_NRDLid
01-01-2024, 00:00
#7
okee okee, dan had ik het woordje 'Vette' uit die zin moeten laten. maar jullie snappen tog wel wat ik er mee bedoel?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
Andrew zei:
Dus als je voor het eerst speed gebruikt ben je meteen een junk???????
Klik om te vergroten...

Yep, er is geen andere mogelijkheid.
We zijn allemaal kankerjunks.
Klik om te vergroten...
Misschien moet ik mijn lot dan maar onder ogen zien.. :(
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
En toch ben ik van mening dat deze discussie een beetje uit de hand aan het lopen is,

Aan de TS wil ik een vraag stellen: ''Zou je alsjeblieft willen stoppen met het gebruiken van amfetamines? ''
Want na zo lang zo veel gebruiken zie je er slecht uit en ga je misschien dalijk dood omdat je een week lang vergeet te eten... En dan komt het op het nieuws en gaat m'n moeder tegen me zeiken van zie je nu wel... Speed is écht rotzooi!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
atbboy zei:
Vermoord je dealer rip zijn speed geef mij de speed! JUNKie 4 Life!
Enuh... Niet stiekem 'proeven' van die 1.000kg van je dealer!
Klik om te vergroten...

Njaaah! Zo grappig ben jij! :rolleyes:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vermoord je dealer rip zijn speed geef mij de speed! JUNKie 4 Life!
Enuh... Niet stiekem 'proeven' van die 1.000kg van je dealer!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo jongetje

da hoort nie
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
Niet op die 2 ingaan. Sommige speed verslaafden willen dat voor zichzelf zo graag ontkennen dat ze anderen gaan zeggen dat het niet verslavend is.

Desalniette min maakt jou verhaal duidelijk dat je inderdaad absoluut niet geschikt bent voor drugs. Ik geloof er niets van dat je nu ineens weet wanneer het wel en niet te doen. Ik raad je aan nooit meer iets van drugs aan te raken. :)
Klik om te vergroten...

Nee inderdaad, was echt de aangewezen persoon om te beweren dat speed niet verslavend is.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mathys_NRD zei:
Ik ben van mening dat als je aan de speed zit, dan ben je een speedjunk. als andere mensen er anders over denken maakt mij niet uit :wink:
Klik om te vergroten...

Dank je wel man ... zo even mijn recept ophalen legaal van de psychiater.

Top opmerking, eens een dief altijd een dief.
Alle buitenlanders zijn slecht lui en parasieteren.
Alle dominees neuken kinderen.

:hearteyes:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alle Marokkanen hebben bloempot kapsels op hun hoofd!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Wacky zei:
Ohja, jij bent dat niet inderdaad. Nu lijkt het alsof ik jullie beiden bedoel, maar ik had misschien moeten zeggen "sommige verslaafden en hun groupies"
Klik om te vergroten...

Oh.. Die ja :)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
iemand n lijntje pep?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
knolselderij zei:
iemand n lijntje pep?
Klik om te vergroten...

Nee bedankt, heb al genoeg gehad dit weekend. :beer:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarom is dit topic veranderd van een persoon met een (dom zelf veroorzaakt en vooral lachwekkend beschreven) probleem, in een 3pix flamewar?
Het gaat nu over wie wel en niet een junk genoemd mag worden, of speed wel of niet verslavend is en of bananen wel echt krom zijn dankzij de zon.
OT?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb het tot nu toe 4 keer gebruikt, waarvan de laatste keren 1 gram waren en 2 gram verdeeld over 2 dagen. Ik heb nooit de dag erna dat ik meer nodig had ofzo en ik ben ook niet van plan om de komende paar weken sowieso niet te gebruiken. Nou is 4 keer niet veel, maar toch.

Daarnaast is speed misschien ook niks voor mij. Ik hou er van om dingen rustig aan te doen. Op speed lijkt het of de tijd voorbij vliegt, waar ik me aan stoor als ik ergens mee bezig ben en het is plots veel later, of dat de ochtendgloren zo snel aanbreekt.
Met wiet heb ik het tegenovergestelde, wat ik weer erg fijn vind, dat alles langer duurt zeg maar. En ik val in slaap voor het te laat is :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."