Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had een paar lijnen speed op en het ging allemaal goed. we waren met z'n 2en wat rond aan het rijden en veel aan het lullen. op een gegeven moment kwam er nog iemand in de auto en hij had alcohol en coke op. Hij gaf die vriend van mij een lijntje coke en ik nam nog een lijntje speed. die vriend van mij die coke en speed had gemixt merkte je aan dat hij in zich zelf een beetje gek werd van zijn gedacht en hij zei: ''ik moet nou echt niet alleen zijn want dan word ik helemaal gek in mezelf, dan zou ik alleen maar tegen mezelf praten en domme dingen zeggen, JOOO!! ik ben nu al de hele tijd tegen mezelf aan het praten, nee ik word helemaal gek, we moeten hier weg!!!'' en zo begon hij een beetje gek te worden en was hij alleen nog maar bezig met zijn gedachte. toen ik even later ook een lijntje coke ophad, gebeurde bij mij precies hetzelfde. we waren alleen nog maar over onze gedachte aan het praten. ''Wat dacht jij daarbij?'' of ''Waarom dacht jij nou weer wat jij dacht?'' en zo kwamen er gesprekken waar we 5u mee doorgingen. we hadden het van onszelf door dat we zo dom aan het praten waren maar we konden er ook niet mee stoppen. we zaten vast aan 1 soort gedachten en dat waren onze gedachte! ''Hoezo denk jij nou weer dat je denkt over wat je denkt?'' zulke vragen kwamen eruit!! en dan volgde er ook weer een serieus antwoord!! 5U LANG!! Ik zou graag willen weten of iemand dit een beetje herkent. Dit was een hele rare trip. Zet a.u.b. ook een reactie neer als je wel is coke en speed hebt gemengd en wat er toen gebeurde??"
"Exceptional Insight zei: Gaat wel goed hè? Volgens mij kunnen jullie beter een paar jaartjes bij die dingen vandaan blijven. Klik om te vergroten... Ik heb al een paar x coke gesnoven en ben verslaafd geweest aan speed. ik weet wat het allebei met je doet maar we hadden het gemixt, en dat had ik nog nooit gedaan."
"Exceptional Insight zei: Mathys_NRD zei: Ik heb al een paar x coke gesnoven en ben verslaafd geweest aan speed. ik weet wat het allebei met je doet maar we hadden het gemixt, en dat had ik nog nooit gedaan. Klik om te vergroten... Heb je 6 weken elke dag gesnoven om tegen iedereen te kunnen zeggen dat je verslaafd bent geweest? Je lijkt er nogal trots op namelijk. En inderdaad, als je niet met de ene drug om kan gaan is het een heel goed idee om het te combineren met de volgende. Klik om te vergroten... ik ben van die verslaving af en ik weet heel goed hoe ik ermee om moet gaan. als ik dit nog nooit eerder heb gedaan hoe kan ik dan weten wat er met me gebeurd? reageer jij maar niet meer op dingen die ik zeg want uit jou komt er tog niks goeds, ik wil weten of iemand dit herkent, en ik zit niet te wachten op mensen die denken dat ik verslaafd ben geweest om dan aan iedereen te vertellen dat ik verslaafd ben geweest."
"Exceptional Insight zei: Haha, you crack me up. Maar lok het nou niet uit :') Klik om te vergroten... ssssstt!"
"Chris Pontius zei: Mathys_NRD zei: Ik zou graag willen weten of iemand dit een beetje herkent. Klik om te vergroten... Volgens mij heb ik zoiets soortgelijks nog wel laatst in het speedforum gelezen. Ow, wacht... Klik om te vergroten... dat klopt ja, maar ik had hier niet bij verteld dat ik hier ook coke bij op had. daarom had ik het hier neer gezet en wat beter proberen uit te leggen."
"Het was zaterdagavond en ik en 2 vrienden van mij wouden gaan wausen. we waren hard op zoek naar pillen maar we konden niemand regelen die iets had. 1 vriend van mij had al 1 x eerder speed gesnoven, zei tegen mij dat we dat misschien wel een x zouden kunnen doen. toen hij mij van top tot teen had uitgelegd hoe je het moest innemen en wat je er van zou voelen was ik ervan overtuigd dat dit een leuke avond zou worden. we haalden 2 gram pep en we namen ons eerste lijntje. ik begon langzamerhand wat meer energie te krijgen en had zin om dingen te doen. ik begon met me kamer opruimen wat ik eigenlijk nooit doe. op een gegeven moment gingen we met z'n 3e naar buiten en ik genoot volop. we besloten nog maar een dikke lijn neer te leggen en op een gegeven moment wist ik niet wat me overkwam. Dat heerlijke gevoel en die praatkick en die super gezellige gesprekken over hoe mooi het leven wel niet is. Toen deze dag achter de rug was stond ik op met een kutgevoel. ik zou en moest me weer zo voelen als dat ik gister had gevoelt, dus ik belde dezelfde vrienden weer op, en ja hoor: we namen maar weer een lijntje van wat we gister over hadden gehouden. deze dag was ook weer zo fijn en zo leuk dat ik de volgende dag weer nam. ( we hadden tog vakantie en niemand kon ons wat maken ) en zo hebben we bijna elke dag van de vakantie met z'n 3e gesnoven. na een week of 2 deed ik het elke dag, maar werden we ook steeds meer gek in onze kop. Om dit weg te krijgen namen we er nog maar weer een. we hebben uiteindelijk anderhalve maand elke dag gesnoven totdat ik zo gek in me kop werd dat ik dacht: en nu moet het stoppen!!!!!! ik heb het toen 3 weken niet gedaan en toen heb ik er weer een genomen. ik ben blij dat ik nu weet wanneer ik het wel en niet moet doen. ik doe het nou 1/2 x in de maand. Zou het de eerste x zijn geweest die mij gelijk verslaafd maakte?"
"Deranged zei: Toch blijf ik erbij dat speed in wezen niet verslavend is en een beetje discipline altijd voldoende is om niet over te gaan tot destructief gebruik. Klik om te vergroten... Ik ben het hier totaal mee oneens. ik heb er 1,5 maand aan gezeten elke dag en ik kon gewoon niet meer zonder. Ik kan dit niet anders noemen dan een verslaving."
"[/quote]Hoe bedoel je je kón niet zonder? Zuurstof, daarvan kun je niet zonder.[/quote] Daar heb je gelijk in. Ik dacht in mezelf dat als ik niet meer het gevoel zou hebben van speed dat ik de wereld gewoon niet meer aan kon. ik dacht dat als ik geen speed meer zou snuiven dat ik helemaal naar de klote zou gaan terwijl het juist andersom is. ik heb in die anderhalve maand super weinig geslapen en thuis in bed nog zitten snuiven omdat ik gek werd in mezelf! en omdat ik gek werd, wou ik nog meer en nog meer."
"Exceptional Insight zei: Mathys_NRD zei: Daar heb je gelijk in. Ik dacht in mezelf dat als ik niet meer het gevoel zou hebben van speed dat ik de wereld gewoon niet meer aan kon. Klik om te vergroten... En als je dit zo terug leest, wat vind je dan van jezelf? Klik om te vergroten... Ik vind dat van mezelf dat ik veel te ver ben gegaan in me gedachte en mezelf helemaal gek heb gemaakt om helemaal niks. ik vind dat ik een vette speedjunk ben geweest en mezelf helemaal naar de klote heb geholpen. maar ik ben blij dat ik nu weet wanneer ik het wel en niet moet doen!! EN DAT VIND IK AL EEN HELE GROTE STAP VOORUIT!"
"Ik ben van mening dat als je aan de speed zit, dan ben je een speedjunk. als andere mensen er anders over denken maakt mij niet uit"