Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e x gelijk verslaafd?

1e x gelijk verslaafd?

47 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wacky zei:
Niet op die 2 ingaan. Sommige speed verslaafden willen dat voor zichzelf zo graag ontkennen dat ze anderen gaan zeggen dat het niet verslavend is.
Klik om te vergroten...
Stel je eens voor zeg, dat mensen mij een kankerjunk zouden vinden. Nee, daar moet ik echt niet aan denken. Dan zou ik inderdaad nog eerder ervoor kiezen om over mijn gebruik te liegen.

Hoe zou ik nou verslaafd kunnen zijn, ik doe het bijna nooit? Die paar keer per jaar dat ik speed gebruik betekent echt niet dat ik gelijk verslaafd ben.

Hooguit een paar gram per jaar, meer niet.

Ook zeker nooit doordeweeks en al helemaal geen hele weken aan een stuk.

Dat soort dingen doe ik allemaal niet, dus valt zeker wel mee allemaal. Zodra ik dat soort dingen ga doen mag je me een kankerjunk vinden, maar eerder niet.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is mogelijk dat je naar de eerste keer geestelijk verslaafd ben.
Echter vind ik dit een kwestie van karakter tonen en er overheen stappen.
I
IkbendunLid
01-01-2024, 00:00
#3
atbboy zei:
Vermoord je dealer rip zijn speed geef mij de speed! JUNKie 4 Life!
Enuh... Niet stiekem 'proeven' van die 1.000kg van je dealer!
Klik om te vergroten...


Ga jij dan weer 500MG tot je nemen zodat je de dag erna last van je ogen hebt?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.s wel ja. Sommige mensen leren het nooit....
1
19hyperdrive80Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou ik was wel in een keer verkocht,
Toen ik mn 1e methpipe nam,
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
1
19hyperdrive80Lid
01-01-2024, 00:00
#6
En gebruik inmiddels nu 17jaar. Voor namelijk de Pepjes,

En Methylpepjes,

Dus ja het kan dus. :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snap wel dat je je zelf 'verslaafd' noemt, maar naar mijn ervaring ben je pas een echte speed junk als je niet meer na denkt bij het snuiven opzich, zo ongeveer emotieloos ben geworden, en je op het moment dat je stopt gewoon de eerste paar weken geen energie heb.

Nou zal mijn beeld ook wel niet 100% correct zijn, maar ik heb mensen/verhalen ontmoet/gehoord die jaren speed gebruikte. En op dat moment ben je er nog ff wat erger aan toe.

Maar pas iig op man, het is niet bepaald een goed teken als je gelijk anderhalve maand hooked ben na je eerste keer.
t
tremLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb het slechts 1x gebruikt ongeveer 10 jaar terug maar die ervaring was goed. daarna nooit meer gedaan of aangeboden gekregen. omdat het wel behoorlijk goed was kan ik me voorstellen waarom het na langere tijd/meerdere malen gebruiken ERRUG verslavend kan gaan werken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."