#1
Stel je eens voor zeg, dat mensen mij een kankerjunk zouden vinden. Nee, daar moet ik echt niet aan denken. Dan zou ik inderdaad nog eerder ervoor kiezen om over mijn gebruik te liegen.Wacky zei:Niet op die 2 ingaan. Sommige speed verslaafden willen dat voor zichzelf zo graag ontkennen dat ze anderen gaan zeggen dat het niet verslavend is.
Hoe zou ik nou verslaafd kunnen zijn, ik doe het bijna nooit? Die paar keer per jaar dat ik speed gebruik betekent echt niet dat ik gelijk verslaafd ben.
Hooguit een paar gram per jaar, meer niet.
Ook zeker nooit doordeweeks en al helemaal geen hele weken aan een stuk.
Dat soort dingen doe ik allemaal niet, dus valt zeker wel mee allemaal. Zodra ik dat soort dingen ga doen mag je me een kankerjunk vinden, maar eerder niet.