#1
Ik lach me ademloos om dit soort mensen.
Pardon?Wacky zei:Niet op die 2 ingaan. Sommige speed verslaafden willen dat voor zichzelf zo graag ontkennen dat ze anderen gaan zeggen dat het niet verslavend is.
Dus als je voor het eerst speed gebruikt ben je meteen een junk???????Mathys_NRD zei:Ik ben van mening dat als je aan de speed zit, dan ben je een speedjunk. als andere mensen er anders over denken maakt mij niet uit![]()
Andrew zei:Dus als je voor het eerst speed gebruikt ben je meteen een junk???????
Exceptional Insight zei:Zei ik dat speed niet verslavend is?
Gast. Wacky heeft gelijk. Ga weg van dit forum, maak al je vrienden dood, verwijder de telefoonnummers van je dealers.. nee, verbrand je telefoon en ga in therapie. Succes.Mathys_NRD zei:Ik ben van mening dat als je aan de speed zit, dan ben je een speedjunk. als andere mensen er anders over denken maakt mij niet uit![]()
Andrew zei:Dus als je voor het eerst speed gebruikt ben je meteen een junk???????Mathys_NRD zei:Ik ben van mening dat als je aan de speed zit, dan ben je een speedjunk. als andere mensen er anders over denken maakt mij niet uit![]()
Hey, hey... Jij had het over een vette speedjunk.Mathys_NRD zei:Exceptional Insight zei:Zei ik dat speed niet verslavend is?
nee maar iemand anders zei tegen mij dat ik mezelf een speedjunk kan noemen als ik er minimaal een jaar aan zit. waarom dat mijn reactie was![]()
Als je verslaafd bent, ben je een verslaafde, ja, dat heb je goed gezien.Mathys_NRD zei:nee als je eraan zit bedoel ik mee als je verslaafd bent. dus als je verslaafd bent aan de speed dan vind ik diegene een speedjunk. en dat vond ik mezelf dus ook!
Misschien moet ik mijn lot dan maar onder ogen zien..Chris Pontius zei:Andrew zei:Dus als je voor het eerst speed gebruikt ben je meteen een junk???????
Yep, er is geen andere mogelijkheid.
We zijn allemaal kankerjunks.
atbboy zei:Vermoord je dealer rip zijn speed geef mij de speed! JUNKie 4 Life!
Enuh... Niet stiekem 'proeven' van die 1.000kg van je dealer!

Wacky zei:Niet op die 2 ingaan. Sommige speed verslaafden willen dat voor zichzelf zo graag ontkennen dat ze anderen gaan zeggen dat het niet verslavend is.
Desalniette min maakt jou verhaal duidelijk dat je inderdaad absoluut niet geschikt bent voor drugs. Ik geloof er niets van dat je nu ineens weet wanneer het wel en niet te doen. Ik raad je aan nooit meer iets van drugs aan te raken.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."