Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed en school

speed en school

53 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ook wel een paar keer een paar lijntjes genomen voor ik ging werken. Na een zwaar weekend kon ik dat wel gebruiken. Niemand die er wat van gemerkt heeft.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
trouwens flash kieke.. die avatar van jou waar ze de zebrapadlijnen opsnuiven is dat geen goa cd hoes? of toch alleszins een cd-hoes he?
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoi
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik wil eens voor dat school begint een lijntje speed snuiven :P maar heeft iemand hier al ervaring mee? en kunnen de leraren het makkelijk zien dat je speed hebt gesnoven?? :confused:
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha heb er geen ervaring mee maar lijkt me wel lachen :mrgreen: .
ik denk niet dat ze het zouden zien hoor, en anders hebben ze toch geen bewijs, als ze je er over aanspreken gewoon zeggen dat je energie teveel hebt ofzo :P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ligt eraan hoeveel je snuift. Maar probeer er ajb geen gewoonte van te maken, speed kan redelijk destructief zijn als je het op deze manier gebruikt :(.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#7
tis wel goed voor de concentratie maar het is te makkelijk je kunt je later niet meer concentreren zonder en dan kom je al gauw aan verslaving sneller dan je denkt

aantal keer gedaan, kon erg hard werken, maar komt ook omdat ik een vorm van adhd heb, waar stimulerende middelen me juist kalmeren en georganiseerd maken, tegenwoordig neem ik weleens een dubbele dosis van mn ritalin als ik hard moet werken, niet echt verstandig zo leer ik nooit echt concentratie aan, maarja, ik wil goed prestreren op school dat is heel belangrijk voor mij, tis een beetje te makkelijk om zon stofje daarvoor te nemen
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha, als je er gevoelig voor bent en je bent het niet gewend kan speed soms ENORM opvallen, als je de school ernstig neemt mee oppassen dus...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb het regelmatig gedaan als mijn weekend iets te lang duurde, had dan zelfs mijn bullit bij me. Valt niet echt op, zolang je maar niet met je kaken begint te knagen
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mac... zei:
Heb het regelmatig gedaan als mijn weekend iets te lang duurde, had dan zelfs mijn bullit bij me. Valt niet echt op, zolang je maar niet met je kaken begint te knagen
Klik om te vergroten...
Krijg je geen grote kijkers ervan dan?
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mac... zei:
Na verloop van tijd is dat wel weer over. Je slaaptekort compenseert je grote ogen.
Klik om te vergroten...
Lijkt me moeilijk te verbergen als je onder invloed bent.(jij bent vroeg Mac :P)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Na verloop van tijd is dat wel weer over. Je slaaptekort compenseert je grote ogen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Neej ben laat, heb dit weekend speciaal verlof om weer eens een extreem lang weekend te vieren!
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#14
fneawognfkgln zei:
tis wel goed voor de concentratie maar het is te makkelijk je kunt je later niet meer concentreren zonder en dan kom je al gauw aan verslaving sneller dan je denkt
Klik om te vergroten...

Jups...

Ik vind het bijna een normale bezigheid om voor het werken en wat erin te pompen, nu is dat niet veel oid. Maar ja, echt handig qua lichaam is het niet, maar het werkt wel fijner. Een keer echt teveel gehad voor het werk, deed ineens 1,5 keer meer werk dan normaal.. Tja.. De werkgever zal je niet horen klagen :wink:

maar ja.. het is wat anders dan sgool he.. Als ik met muziek bezig ben werk ik wel intenser & geconcentreerder.
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#15
Trip Unit zei:
Mac... zei:
Heb het regelmatig gedaan als mijn weekend iets te lang duurde, had dan zelfs mijn bullit bij me. Valt niet echt op, zolang je maar niet met je kaken begint te knagen
Klik om te vergroten...
Krijg je geen grote kijkers ervan dan?
Klik om te vergroten...


ja, iemand die een beetje op de hoogte is van pepmiddelen ziet direct dat iemand amfetamines binnen heeft, geloof me...
Je moet ook de leraars van tegenwoordig niet onderschatten. Ik heb zelf namelijk ook nog les gegeven :mrgreen:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#16
heb es een lijn gesnoven voort school en ook regelmatig tijdens de schooluren :rolleyes: nuja kben al wat meer gewend dan 1 lijn dus goed kon je het niet zien, maar ja mijn leerkrachten zijn ook gewoon oliedom, men vrienden zagen et wel toen ek uit het wc kwam en lekker strak men neus optrok :P , bij mij was het gewoon, als er iets niet lukte in de les, dat ek echt een mega uitleg deed hoe en waarom ik iets niet snapte, dus meer babbelen ..
probeer het gewoon es.. maar klein beginnen, en als je van jezelf weet dat je ogen wijd zullen openstaan, jah dan maar niet proberen .. en verwijde pupillen zou je normaal niet hebben, bij mij is dat toch zo, in klaarlichte dag heb ek nooit grote pupillen, wel hele kleine pupillen maarja valt niet zo op
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
maar ik ga het wel op ne woensdag doen,das bij ons in belgie ne halve dag?kwe ni in nederland .maar ja.ik ga ook eerst een mini lijntje doen ze,om te zien oe het is dus,maar eerst speed hebben :mrgreen:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#18
kben ook van belgie hoor :rolleyes:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Fat Freddy's cat zei:
Trip Unit zei:
Mac... zei:
Heb het regelmatig gedaan als mijn weekend iets te lang duurde, had dan zelfs mijn bullit bij me. Valt niet echt op, zolang je maar niet met je kaken begint te knagen
Klik om te vergroten...
Krijg je geen grote kijkers ervan dan?
Klik om te vergroten...


ja, iemand die een beetje op de hoogte is van pepmiddelen ziet direct dat iemand amfetamines binnen heeft, geloof me...
Je moet ook de leraars van tegenwoordig niet onderschatten. Ik heb zelf namelijk ook nog les gegeven :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Jaja, tuurlijk ziet iemand die minstens in het zelfde zchuitje heeft gezeten het ook, mja boeien...
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb zo vaak een lijntje genomen inde Wc van de school
ze letten dr toch niet op :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."