m.a.w. het was slechte speed
Van die speed die hij voor het shcool heeft gesnoven , had ik voor mijn eerste keer een lijntje van gedaan, en voelde amper iets dus.
Je had toch ook al pillen op school gesliktflash kieke zei:ik wil eens voor dat school begint een lijntje speed snuiven :P maar heeft iemand hier al ervaring mee? en kunnen de leraren het makkelijk zien dat je speed hebt gesnoven??![]()
slipperman zei:Je had toch ook al pillen op school gesliktflash kieke zei:ik wil eens voor dat school begint een lijntje speed snuiven :P maar heeft iemand hier al ervaring mee? en kunnen de leraren het makkelijk zien dat je speed hebt gesnoven??![]()
Ik zou dat dus echt niet doen he:
A. Straks word je gepakt.
B. Vind je het niet erg als de hele school het weet? Ik heb liever dat niemand het weet. Behalve mijn vrienden van buite sgool waarmee ik begaai.
Jeller zei:trouwens flash kieke.. die avatar van jou waar ze de zebrapadlijnen opsnuiven is dat geen goa cd hoes? of toch alleszins een cd-hoes he?

nee dat valt iemand die er niet op let echtniet op hoor..en kunnen de leraren het makkelijk zien dat je speed hebt gesnoven??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."