tis wel goed voor de concentratie maar het is te makkelijk je kunt je later niet meer concentreren zonder en dan kom je al gauw aan verslaving sneller dan je denkt
aantal keer gedaan, kon erg hard werken, maar komt ook omdat ik een vorm van adhd heb, waar stimulerende middelen me juist kalmeren en georganiseerd maken, tegenwoordig neem ik weleens een dubbele dosis van mn ritalin als ik hard moet werken, niet echt verstandig zo leer ik nooit echt concentratie aan, maarja, ik wil goed prestreren op school dat is heel belangrijk voor mij, tis een beetje te makkelijk om zon stofje daarvoor te nemen
aantal keer gedaan, kon erg hard werken, maar komt ook omdat ik een vorm van adhd heb, waar stimulerende middelen me juist kalmeren en georganiseerd maken, tegenwoordig neem ik weleens een dubbele dosis van mn ritalin als ik hard moet werken, niet echt verstandig zo leer ik nooit echt concentratie aan, maarja, ik wil goed prestreren op school dat is heel belangrijk voor mij, tis een beetje te makkelijk om zon stofje daarvoor te nemen

nuja kben al wat meer gewend dan 1 lijn dus goed kon je het niet zien, maar ja mijn leerkrachten zijn ook gewoon oliedom, men vrienden zagen et wel toen ek uit het wc kwam en lekker strak men neus optrok :P , bij mij was het gewoon, als er iets niet lukte in de les, dat ek echt een mega uitleg deed hoe en waarom ik iets niet snapte, dus meer babbelen ..