#1
hallo luitjes ik heb altijd na het uit me plaat gaan van pep ontzettend koude voeten maar de laatste paar keertjes ken ik als ik 2 daagjes doortrek over me hele been paarse vlekken zien.
nou hoorde ik al van wat 'specialisten' dat het bij wel meerdere voorkwam ( ben niet de enigste in de buurt
)...
maar hoe komt dit ??? waarom heb ik het nu pas ik trok 4 jaar geleden al wellis een lijntje kreeg die koude poten in bed maar nooit die plekken...
zijn er risico's ???
lijkt me gewoon plekken van de kou en dodelijk zal het wel niet wezuh ( zeker niet als de speed zelf
) maar ben gewoon benieuwd.
greetzzz gtje
nou hoorde ik al van wat 'specialisten' dat het bij wel meerdere voorkwam ( ben niet de enigste in de buurt
)...maar hoe komt dit ??? waarom heb ik het nu pas ik trok 4 jaar geleden al wellis een lijntje kreeg die koude poten in bed maar nooit die plekken...
lijkt me gewoon plekken van de kou en dodelijk zal het wel niet wezuh ( zeker niet als de speed zelf
greetzzz gtje
want ik zit de dag na speed meestal met wat vrienden ergens en kijk dan naar mijn handen, en zie dan oranje vlekken. dan een uurtje later kijk ik weer en zie ik dan paarse vlekken en zo gaat het maar dooor. soms heb ik het zelf op me gezicht, zeggen me vrienden. al ken ik het zelf niet zien