Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik neem aan dat een beetje oranje vlekken hetzelfde probleem zijn als paarse vlekken? want ik heb meestal hoe zal ik het noemen... regenboogvlekken want ik zit de dag na speed meestal met wat vrienden ergens en kijk dan naar mijn handen, en zie dan oranje vlekken. dan een uurtje later kijk ik weer en zie ik dan paarse vlekken en zo gaat het maar dooor. soms heb ik het zelf op me gezicht, zeggen me vrienden. al ken ik het zelf niet zien"
"moah gaste, ik gebruik wel eens (regelmatig) xtc en ik zou graag jullie mening horen wat jullie erg leuk vinden om te doen tijdens de trip. bijvoorbeeld: twister, puzzelen, kaarten, tekenen, computerspelletje en dat soort dingen waar je dan op dat moment geen reet van snapt . gewoon dingen die je in een normale woning ken doen. ik zat namelijk laatst bij een gozer binnen, en die vroeg wat zullen we doen, want we zaten maar een beetje op de bank te zitten en te nixen. al had ik op dat moment speed gesnoven, maar die andere kerel en mijn broer hadden op dat moment een paar gesnoept. en volgende week kenne we weer naar die gozer en dan gaat ik ook maar weer een keer snoepen. dus zouden jullie misschien kunnen vertellen wat jullie het leukst vinden. en het liefst een beetje snel, want het weekend is er weer snel bij. alvast bedankt ......"
"Ik ben 15 en heb tot nu pas 2x gedaan. de eerste keer had ik 1 groene jumbo 169mg en de tweede keer had ik 2 groene canadeesjes 170mg. laatste keer was vorige zaterdag. ik kon niet meer praten want mijn kaken stonden vast en waren continu aan het klapperen. ik zag van alles het begon met een golfkarretje midden in duin, daarna een chips boom waarvan elk blaadje een zak chips was en een megadonut. naderhand kon ik mijn armen niet meer bewegen want die stonden zo strak als een viool het was een super avond. maar ik heb gehoord dat blowen je trip versterkt? ik kan dat niet weten want ik heb nog geen 1 keer pillen gebruikt zonder te blowen. ik doe altijd een blowtje."
"BTW ik woon in katwijk en hier zijn de fastforwards voorlopig weg maar als ze terug zijn dan ga ik ze zeker gebruiken. als het goed is zijn die rond de 205mg"