Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaarse vlekken na speed gebruik

paarse vlekken na speed gebruik

20 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
d
daderfLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zeg misbruik ipv gebruik.
j
jaspermphLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat klinkt behoorlijk eng zou maar stoppen dan
het heet Idiopathische trombocytopenische purpura
http://en.wikipedia.org/wiki/Idiopathic ... ic_purpura
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
hallo luitjes ik heb altijd na het uit me plaat gaan van pep ontzettend koude voeten maar de laatste paar keertjes ken ik als ik 2 daagjes doortrek over me hele been paarse vlekken zien.

nou hoorde ik al van wat 'specialisten' dat het bij wel meerdere voorkwam ( ben niet de enigste in de buurt :rock: )...

maar hoe komt dit ??? waarom heb ik het nu pas ik trok 4 jaar geleden al wellis een lijntje kreeg die koude poten in bed maar nooit die plekken... :confused: zijn er risico's ???

lijkt me gewoon plekken van de kou en dodelijk zal het wel niet wezuh ( zeker niet als de speed zelf :wink: ) maar ben gewoon benieuwd.

greetzzz gtje
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga eens naar de huisarts. Grotere kans dat hij je het antwoord kan geven.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het kan ook door een hoge bloeddruk komen, kleine dunne adertjes springen dan sneller, waardoor je paarse vlekjes op je huid ziet. Ik had ze ook op mijn benen in periodes dat ik veel speed gebruikte.

Ga anders bij twijfel gewoon even langs de huisarts! :wink:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had na een nacht doorhalen ook een paars gekleurde huid. Vooral armen en benen.
Het is de volgende dag weer weg niks aan de hand.

Gewoon een pep huidje :P
M
Micky '79Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Apart, ben het nog nooit tegen gekomen, bij nog niemand nie!!
Maar de gedachte van licht gespronge aders licht voor de hand.
Kan nie zoveel kwaad, denk'k!?
M
MissRaveTeefLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb ik ook last van na weekendje door!

Tips:

Neem lekker een douche, eet/drink wat vitamine(!) Da's het belangrijkste, vitamines!

Hoop dat dit wat oplevert!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Micky '79 zei:
Apart, ben het nog nooit tegen gekomen, bij nog niemand nie!!
Maar de gedachte van licht gespronge aders licht voor de hand.
Kan nie zoveel kwaad, denk'k!?
Klik om te vergroten...

Een hoge bloeddruk is nooit gezond... Als het sporadisch eens gebeurt, kan het niet zo heel veel kwaad, maar de risico's (bijvoorbeeld een hersenbloeding) worden natuurlijk wel steeds groter, naarmate het steeds vaker voorkomt. Daarom gewoon lekker je pep met mate gebruiken dus! :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kan nie zoveel kwaad, denk'k!?
Klik om te vergroten...
Je organen kunnen heel slecht tegen hoge bloeddruk. Je heb een verhoogd risico op hart en vaatproblemen. En evenals zullen je nieren zullen het niet leuk vinden. Hoge bloeddruk is de numero uno veroorzaker van nierinsufficiëntie. En bij amfemine gebruik gaat je bloeddruk echt gigantisch omhoog.

Die paarse vlekken kunnen wel kwaad. Een teken dat de desbetreffende persoon te ver is gegaan, en voor de een is dit sneller dat de ander. Heeft te maken met de sterkte van je bloedvaten.
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
je pep met mate gebruiken dus! :wink:[/quote]

dat ben ik helemaal met je eens :sunglasses: nooit alleen :rock:

het is idd sow dat het de dag erna verdwenen is.... en een hoge bloeddruk klinkt ook aannemelijk, bij pep gebruik gaat me hartje ook als een m*therfocker :openmouth: te keer ( wat normaal is bij speedy's).

echter denk ik dat het bij af en toe gebruik best mee zal vallen mbt risico's (ben zeker geen dagelijkse user ofso :tearsofjoy: )....

bedankt voor de reactie natuurlijk

greetzzz gtje
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
gtje zei:
je pep met mate gebruiken dus! :wink:
Klik om te vergroten...

dat ben ik helemaal met je eens :sunglasses: nooit alleen :rock:
Klik om te vergroten...
Zie je. Dat krijg je van die kansloze msn generatie. Mate! Zonder "N"! Beperkte hoeveelheid/frequentie!
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik begreep hem hoor :P sorry idd een kanseloze opmerking van een jonge snotneus :wink: :tearsofjoy:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
paarse vlekken heb je alleen als je door nt halen bent als t goed is
r
ripLid
01-01-2024, 00:00
#15
Koude (paarse) voeten en vingers komt door vernauwde bloedvaten heb ik me laten vertellen.
Paarse vlekken kunnen idd gesprongen haarvaatjes zijn ofzo..
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
rip zei:
Koude (paarse) voeten en vingers komt door vernauwde bloedvaten heb ik me laten vertellen.
Klik om te vergroten...

yup.
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#17
kleine paarse puntjes kunnen ook wijzen op dehydratatie
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb er zelf op het moment ook last van, voor mij een teken om ermee te stoppen. Ook 2 daagjes pep gesnoven.

Ik bedoel trouwens niet definities stoppen..!
1
19hyperdrive80Lid
01-01-2024, 00:00
#19
klopt pep is een zout en trekt vocht uit je huid
c
crackraketLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik neem aan dat een beetje oranje vlekken hetzelfde probleem zijn als paarse vlekken? want ik heb meestal hoe zal ik het noemen... regenboogvlekken :stoned: want ik zit de dag na speed meestal met wat vrienden ergens en kijk dan naar mijn handen, en zie dan oranje vlekken. dan een uurtje later kijk ik weer en zie ik dan paarse vlekken en zo gaat het maar dooor. soms heb ik het zelf op me gezicht, zeggen me vrienden. al ken ik het zelf niet zien

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."