#1
Je kunt nog normaal doen, let er alleen wat op dat je niet teveel bekken trekt.


esmee zei:Ik kan altijd gewoon normaal doen, maar ik gebruik ook nooit overdreven veel he. Ik zie er dan ook niet echt waus uit, tenzij ik langer wakker blijf, dan krijg ik een soort van "scherpe" blik.
Ik denk ook dat de omgeving en mensen waar je in bent uit maakt hoe je je gaat gedragen. Alleen met vrienden bijvoorbeeld kan je lekker tam ouwehoeren maar met mensen erbij waaraan je niet wilt laten merken dat je speed op hebt (zoals die ouders) zul je waarschijnlijk wat rustiger zijn omdat je nog steeds gewoon bij de tijd bent (heb ik dan). Ik kan zelf "kiezen", lekker tam zijn of gewoon normaal doen.
![]()

lysergine25 zei:gewoon doen op de pep is lastiger dan je denkt ....
het is aan het observerende vermogen van de andere partij wat opvalt en niet ....
een snuiver spot ik op 1 km afstand !!
![]()
lucifer in the sky zei:wat is daar nou leuk aan![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."