Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNormaal doen met speed

Normaal doen met speed

40 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kunt nog normaal doen, let er alleen wat op dat je niet teveel bekken trekt.
J
Jack HerrerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vroeg me af hoe normaal je kan doen als je speed gebruikt hebt. Ik ga het binnenkort met nog een paar mensen doen alleen zijn er ouders thuis... Zullen ze het aan ons merken of kun je nog redelijk normaal doen ookal heb je veel energie?
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#3
aaahh ik snap je en dankoewel :smoke:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speed is de drug waar ik het minst moeite mee heb om 'normaal' te doen. Als het je eerste keer is, zorg je wel best dat er geen 6-gangen diner gedaan moet worden met je ouders, want je krijgt minstens de eerste vier uur geen hap naar binnen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je voelt je gewoon lekker en je krijgt gewoon lekkere, gezellige lulkicks met die ouders. Die zullen niks aan je merken maar gewoon denken: "Wat een leuke, spontane persoon is dat!".
S
SpylacopaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik WORD pas normaal als ik speed op heb
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hehehe ik voel me ook altijd wel relaxed ja :mrgreen:
D
DozerLid
01-01-2024, 00:00
#8
esmee zei:
Ik kan altijd gewoon normaal doen, maar ik gebruik ook nooit overdreven veel he. Ik zie er dan ook niet echt waus uit, tenzij ik langer wakker blijf, dan krijg ik een soort van "scherpe" blik.
Ik denk ook dat de omgeving en mensen waar je in bent uit maakt hoe je je gaat gedragen. Alleen met vrienden bijvoorbeeld kan je lekker tam ouwehoeren maar met mensen erbij waaraan je niet wilt laten merken dat je speed op hebt (zoals die ouders) zul je waarschijnlijk wat rustiger zijn omdat je nog steeds gewoon bij de tijd bent (heb ik dan). Ik kan zelf "kiezen", lekker tam zijn of gewoon normaal doen.


:mrgreen:
Klik om te vergroten...

hier sluit ik me helemaal bij aan :)
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Normaal doen is geen probleem als je niet te veel neemt, nee. Gewoon rustig om de paar uur een lijntje en het zou allemaal goed moeten gaan.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Idd niet teveel anders ga je wel strak staan en krijg je grote doppen enzo... Dat valt wel op.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
gewoon doen op de pep is lastiger dan je denkt ....

het is aan het observerende vermogen van de andere partij wat opvalt en niet ....

een snuiver spot ik op 1 km afstand !!

:hearteyes:
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#12
gewoon op je kamer blijven, zorgen voor genoeg zuipen en eten
en een paar lege flessen om in te pissen :stoned:
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
gewoon doen op de pep is lastiger dan je denkt ....

het is aan het observerende vermogen van de andere partij wat opvalt en niet ....

een snuiver spot ik op 1 km afstand !!

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Daar ben ik niet zo mee eens.Ik zeg niet als je iemand al een tijdje kent en je weet hoe zij/hem zich normaal gedraagt dan pas kan je het verschil zien waneer ze onder invloed zijn of niet.Bij iemand die je totaal vreemd is kan je onmogelijk zeggen van ja hij/zij gebruikt of niet want ik kan u garanderen ik ben iemand die vrij rustig en kalm is en waneer ik voor jouw zit geef ik geen kick ben ik normaal kalm en rustig zoals gelijk welk ander persoon dus als je het niet zou weten NO WAY dude
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Onzin hij is zeker toevallig verkouden ?
Als ik iemand all;een al hoor snotteren is ie verdachte ...
Dan hoef ik hem of haar alleen nog maar aan te kijken en ik weet het.

Als iemand ziek is zie je dat meestal zeer duidelijk, meer omdat zieke mensen in bed moeten liggen.

Stonie
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kan perfect normaal doen op pep. tenzij ik te vaag wordt natuurlijk maar das meestal pas op dag2. Heb regelmatig gewerkt en ging prima. En dat gekke bekke trekken dat is onzin vind ik. Had ik ook in t begin maar de meesten overdrijven vaak omdat ze dan stoer willen doen met hun klappersmoel ofzo. Juist ja.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat is daar nou leuk aan :confused:
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#17
lucifer in the sky zei:
wat is daar nou leuk aan :confused:
Klik om te vergroten...

ik zeg niet dat het leuk is, zo deed ik het vroeger altijd met coke
als er ouders in de woonkamer zaten kunnen ze niets merken ook
l
lostwithoutyouLid
01-01-2024, 00:00
#18
Luister goed naar jezelf als je aan het praten bent. Je hoort dan wel of je te snel praat, te veel, stottert of sljisjt... In die situaties: Rustig adem halen en RUSTIG de zinnen eruit gooien... Droge bek of strakke kaken kan ook vrij irritant zijn...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben nu alweer twee nachten wakker op de pep en kan dus NIET meer normaal doen momenteel. :rolleyes:
Zit je in hetzelfde schuitje als ik momenteel, dan is het uiteraard geen aanrader om tussen die ouders te zitten! :wink:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kan prima normaal doen howr

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."