Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNormaal doen met speed

Normaal doen met speed

40 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#1
gewoon op je kamer blijven, zorgen voor genoeg zuipen en eten
en een paar lege flessen om in te pissen :stoned:
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
gewoon doen op de pep is lastiger dan je denkt ....

het is aan het observerende vermogen van de andere partij wat opvalt en niet ....

een snuiver spot ik op 1 km afstand !!

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Daar ben ik niet zo mee eens.Ik zeg niet als je iemand al een tijdje kent en je weet hoe zij/hem zich normaal gedraagt dan pas kan je het verschil zien waneer ze onder invloed zijn of niet.Bij iemand die je totaal vreemd is kan je onmogelijk zeggen van ja hij/zij gebruikt of niet want ik kan u garanderen ik ben iemand die vrij rustig en kalm is en waneer ik voor jouw zit geef ik geen kick ben ik normaal kalm en rustig zoals gelijk welk ander persoon dus als je het niet zou weten NO WAY dude
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Onzin hij is zeker toevallig verkouden ?
Als ik iemand all;een al hoor snotteren is ie verdachte ...
Dan hoef ik hem of haar alleen nog maar aan te kijken en ik weet het.

Als iemand ziek is zie je dat meestal zeer duidelijk, meer omdat zieke mensen in bed moeten liggen.

Stonie
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan perfect normaal doen op pep. tenzij ik te vaag wordt natuurlijk maar das meestal pas op dag2. Heb regelmatig gewerkt en ging prima. En dat gekke bekke trekken dat is onzin vind ik. Had ik ook in t begin maar de meesten overdrijven vaak omdat ze dan stoer willen doen met hun klappersmoel ofzo. Juist ja.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat is daar nou leuk aan :confused:
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#6
lucifer in the sky zei:
wat is daar nou leuk aan :confused:
Klik om te vergroten...

ik zeg niet dat het leuk is, zo deed ik het vroeger altijd met coke
als er ouders in de woonkamer zaten kunnen ze niets merken ook
l
lostwithoutyouLid
01-01-2024, 00:00
#7
Luister goed naar jezelf als je aan het praten bent. Je hoort dan wel of je te snel praat, te veel, stottert of sljisjt... In die situaties: Rustig adem halen en RUSTIG de zinnen eruit gooien... Droge bek of strakke kaken kan ook vrij irritant zijn...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben nu alweer twee nachten wakker op de pep en kan dus NIET meer normaal doen momenteel. :rolleyes:
Zit je in hetzelfde schuitje als ik momenteel, dan is het uiteraard geen aanrader om tussen die ouders te zitten! :wink:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kan prima normaal doen howr
l
lostwithoutyouLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
Ben nu alweer twee nachten wakker op de pep en kan dus NIET meer normaal doen momenteel. :rolleyes:
Zit je in hetzelfde schuitje als ik momenteel, dan is het uiteraard geen aanrader om tussen die ouders te zitten! :wink:
Klik om te vergroten...

ik heb zelf ook dat ik 1 nacht zonder al te veel problemen kan overslaan maar een tweede dan wordt het iets te gek. Niet dat je met een omgekeerde trechter op je kop rond gaat rennen maar toch...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
lostwithoutyou zei:
Marla Singer zei:
Ben nu alweer twee nachten wakker op de pep en kan dus NIET meer normaal doen momenteel. :rolleyes:
Zit je in hetzelfde schuitje als ik momenteel, dan is het uiteraard geen aanrader om tussen die ouders te zitten! :wink:
Klik om te vergroten...

ik heb zelf ook dat ik 1 nacht zonder al te veel problemen kan overslaan maar een tweede dan wordt het iets te gek. Niet dat je met een omgekeerde trechter op je kop rond gaat rennen maar toch...
Klik om te vergroten...

Ik heb precies hetzelfde idd!
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan best normaal doen op speed, de meeste die ik ken ook hoor, dus hoeft geen probleem te zijn.
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Marla Singer zei:
lostwithoutyou zei:
Marla Singer zei:
Ben nu alweer twee nachten wakker op de pep en kan dus NIET meer normaal doen momenteel. :rolleyes:
Zit je in hetzelfde schuitje als ik momenteel, dan is het uiteraard geen aanrader om tussen die ouders te zitten! :wink:
Klik om te vergroten...

ik heb zelf ook dat ik 1 nacht zonder al te veel problemen kan overslaan maar een tweede dan wordt het iets te gek. Niet dat je met een omgekeerde trechter op je kop rond gaat rennen maar toch...
Klik om te vergroten...

Ik heb precies hetzelfde idd!
Klik om te vergroten...


Ja die nachtjes doorhalen, die doen het em...... :beer: :rockband:
s
speedy gonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jack Herrer zei:
Ik vroeg me af hoe normaal je kan doen als je speed gebruikt hebt. Ik ga het binnenkort met nog een paar mensen doen alleen zijn er ouders thuis... Zullen ze het aan ons merken of kun je nog redelijk normaal doen ookal heb je veel energie?
Klik om te vergroten...

hahaha soms denk je dat ze het niet doorhebben en babbel je en babbel je en dan vraagt je ma::: waarom trek jij eigenlijk zulke gekke bekken? je mond gaat heel de tijd scheef...xD BETRAPT is bij mij gebeurt xD
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#15
warom graaf je 4 jaar oude topics op?
m
miss partyLid
01-01-2024, 00:00
#16
deze topic is idd wel heel oud, maar hoe verberg je dan die grote pupillen?
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#17
die heb ik nieteens bij speed gebruik :)
N
Nicolaas 82Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik geniet al een tijdje van speed. Ik heb gewoon mijn werk kunnen doen, thuis bij mama aan het diner. ( vermijd pindakaas op brood.) Calve creamy is voor de speed junk gemaakt.
Niemand ziet mijn gebruik. Bijkomend voordeel van dagelijks gebruik vooor langere periodes, is dat de meeste mensen je niet nuchter kennen.

Ziek worden en speed gebruik ? Is mogelijk dan.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#19
jaapi zei:
die heb ik nieteens bij speed gebruik :)
Klik om te vergroten...
ik ook niet echt, maar icm xtc dan rijzen ze de pan uit :grin:
B
BommijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
niet te snel praten en niet staan bewegen daar moet ik altijd op letten weet niet hoe dat bij jou zit :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."