Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsneusbotje weg ??

neusbotje weg ??

23 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
de kerel over wie ik het heb is 1 lijn 1 gram
of die nu 5 10 of 15 gram heeft da is zowiezo op
en zeg niet da die zijn neus nog goed is maar da bot heeft die er toch nog zitten in ieder geval
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo mensen

Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand die kan beantwoorden ik gebruik nu bijna 2 jaar ongeveer 1 gram per week en mijn vraag is nu mijn neusbot kan die al weg zijn ? want ik heb het gevoel dat het puntje van mijn neus veel slapper is maar ik zit er ook elke dag aan ik heb ook het gevoel dat ik hem soms een kant op kan buigen kan het dat mijn botje al een beetje weggesleten is ?? ik heb wel eens een beetje bloed na snuiven maar niet vaak en veel en hoe kan het dat je neustussenschot wegslijt terwijl je het je neus in snuift het komt dan niet naar beneden ja
ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven want ik zit er heel erg mee en kan het aan niemand vragen alvast bedanktt :wave: :wave: moniek
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het puntje van je neus hoort ook slapper te zijn dan de rest, daar komt het bot niet.. bij mij niet althans :þ Het botje slijt ook aan de zijkanten, niet aan de voorkant. En zo vreemd is het niet hoor, er blijven altijd wat restjes in je neus hangen en die vreten het simpelweg aan, laat maar eens een lijntje lang op een cdhoesje liggen :)

Edit: Ik weet niet of je Spuiten & Slikken kent, maar een tijdje terug was daar dus een man die 5 jaar lang (dacht ik) een gram coke per dag nam en zijn septum was dus echt helemaal door gevreten, dus een gat van het ene naar het andere neusgat (:
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het kan ja, maar dan ben je de uitzondering die de regel bevestigd. Neusschot perforatie door drugs is meer een mythe dan dat het in de praktijk voorkomt. Is meer iets dat onder de mensen opgeklopt word dan dat er bekende gevallen zijn. Mensen met een zwaar aangetast neusbeen hebben dit dikwijls te danken aan een allergie. Dus veel meer kans van niet dan wel.
BEN GEEN DOKTER ! Het bloed is normaal wanneer je regelmatig snuift. Zolang het enkel maar klontertjes zijn bij de snot, smakelijk iedereen, en je neus niet blijft bloeden.
Geen zorgen is niks abnormaal.

http://www.medischhandboek.nl/images/proefhoofdstuk.pdf
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#5
het puntje vanvoor aan je neus kan zeker wél verotten.
Langs voor is er een stuk weg bij me en dat ziet spierwit (van het bot?-
daar waar de zakdoek niet aankan is het helemaal geperforeerd.
Het neustussenschot is nog maar 1mm dik en gat het plooien.
Als ik te hard zou duwen breekt het gewoon direct.
heb ook geen sinussen meer(weggerot) en hoor heel slecht de laatste tijd,constant hoofdpjin en het gevoel dat ze heel de tijd met een beitel ofzo in men neus ziten te boren.
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@xcrement

Al eens mee naar een dokter geweest?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als het erger wordt zou ik er mee naar een doctor gaan, die hebben verder zwijgplicht dus van je gebruik hoeft verder niks te weten.
Ik kende iemand die door te veel snuiven geen tussenschotje meer in haar neus had, of nog wel een beetje maar dun en verpest, en die kon met een stokje stukken neus eruit trekken; daar was niks vanover.
Maar daar spreken we over jaren en jaren veel te veel gebruik.

Was wel echt walgelijk om te zien. Weer een rede voor mij om echt nooit iets in men neus te gaan steken. Gewoon echt niet niet niet niet niet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
xcrement zei:
het puntje vanvoor aan je neus kan zeker wél verotten.
Langs voor is er een stuk weg bij me en dat ziet spierwit (van het bot?-
daar waar de zakdoek niet aankan is het helemaal geperforeerd.
Het neustussenschot is nog maar 1mm dik en gat het plooien.
Als ik te hard zou duwen breekt het gewoon direct.
heb ook geen sinussen meer(weggerot) en hoor heel slecht de laatste tijd,constant hoofdpjin en het gevoel dat ze heel de tijd met een beitel ofzo in men neus ziten te boeren
Klik om te vergroten...

*cocacola* zei:
ik gebruik nu bijna 2 jaar ongeveer 1 gram per week
Klik om te vergroten...
Lijkt mij dat jij daar wat langer over hebt gedaan, of in een kortere tijd veel te ver bent gegaan..
Over het puntje van je neus; het lijkt me niet meer dan normaal dat je dat kunt buigen (of zeg ik nou iets heel geks?) en had ik het uiteraard over de buitenkant, aangezien je septum nog best ver naar voren zit.

Beetje vagee post, ik ben geen held in het uitleggen van dingen (:
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#9
getitd0n3 zei:
@xcrement

Al eens mee naar een dokter geweest?
Klik om te vergroten...
Jaja al enkele keren naar de neus-keel en oorspecialist. en een neus-keel-en oorspecialist heeft al enorm veel kapotte neuzen gezien.
nu moet ik een zoutoplossing in m'n neus spuiten en daarna nog met een watje 'blauw water' er ff in laten. Maar aan al die beschadigingen is dus helemaal niets meer te doen. Eenmaal verkloot, altijd verkloot.
Snuiven verkloot je neus echt, waar je dan voor de rest van je levenmee zit. -->constant neuspijn, hoofdpijn,chronische bronchitis chronische sinusitis(hebben al genoeg mensen gevraagd omdat de sinussen weg zijn ofik dan nog wel sinusitis kan krijgen :P) ik vermoed van wel natuurlijk. als ik nog een terug naar de arts ga zal ik het wel eens vragen.
ExceptionalInsight zei:
xcrement zei:
het puntje vanvoor aan je neus kan zeker wél verotten.
Langs voor is er een stuk weg bij me en dat ziet spierwit (van het bot?-
daar waar de zakdoek niet aankan is het helemaal geperforeerd.
Het neustussenschot is nog maar 1mm dik en gat het plooien.
Als ik te hard zou duwen breekt het gewoon direct.
heb ook geen sinussen meer(weggerot) en hoor heel slecht de laatste tijd,constant hoofdpjin en het gevoel dat ze heel de tijd met een beitel ofzo in men neus ziten te boren
Klik om te vergroten...

*cocacola* zei:
ik gebruik nu bijna 2 jaar ongeveer 1 gram per week
Klik om te vergroten...
Lijkt mij dat jij daar wat langer over hebt gedaan, of in een kortere tijd veel te ver bent gegaan..
Over het puntje van je neus; het lijkt me niet meer dan normaal dat je dat kunt buigen (of zeg ik nou iets heel geks?) en had ik het uiteraard over de buitenkant, aangezien je septum nog best ver naar voren zit.

Beetje vagee post, ik ben geen held in het uitleggen van dingen (:
Klik om te vergroten...
m'n neus is zo geworden door maar 3maanden of wat meer dagelijks pep te snuiven, wat dan nog helemaal niet veel pep was dat ik gebruikte maar wel 3maanden aan een stuk zonder 1 dag over te slagen.
Na een tijdje had ik elkedag eenbloedneus.je kan het normaal ook wel wat buigen, weetikeigenlijkniet. Maar watik bedoel is dat het zodanig afgesleten is dat het echt nog maar een mm dun is,met aan m'n sinussen (die dus volledig weg zijn) een groot gat. en zowel de onderkant en bovenkant van het gehele tussenschot zijn gebarsten . Je zou het mss wel een vliegend tussenschot kunnen noemen.
Maar al bij al ben ik toch al meer dan een jaar gestopt met pep,
de neusaftakeling was het echt niet waard.
greets
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#10
xcrement zei:
getitd0n3 zei:
@xcrement

Al eens mee naar een dokter geweest?
Klik om te vergroten...
Jaja al enkele keren naar de neus-keel en oorspecialist. en een neus-keel-en oorspecialist heeft al enorm veel kapotte neuzen gezien.
nu moet ik een zoutoplossing in m'n neus spuiten en daarna nog met een watje 'blauw water' er ff in laten. Maar aan al die beschadigingen is dus helemaal niets meer te doen. Eenmaal verkloot, altijd verkloot.
Snuiven verkloot je neus echt, waar je dan voor de rest van je levenmee zit. -->constant neuspijn, hoofdpijn,chronische bronchitis chronische sinusitis(hebben al genoeg mensen gevraagd omdat de sinussen weg zijn ofik dan nog wel sinusitis kan krijgen :P) ik vermoed van wel natuurlijk. als ik nog een terug naar de arts ga zal ik het wel eens vragen.
ExceptionalInsight zei:
xcrement zei:
het puntje vanvoor aan je neus kan zeker wél verotten.
Langs voor is er een stuk weg bij me en dat ziet spierwit (van het bot?-
daar waar de zakdoek niet aankan is het helemaal geperforeerd.
Het neustussenschot is nog maar 1mm dik en gat het plooien.
Als ik te hard zou duwen breekt het gewoon direct.
heb ook geen sinussen meer(weggerot) en hoor heel slecht de laatste tijd,constant hoofdpjin en het gevoel dat ze heel de tijd met een beitel ofzo in men neus ziten te boren
Klik om te vergroten...

*cocacola* zei:
ik gebruik nu bijna 2 jaar ongeveer 1 gram per week
Klik om te vergroten...
Lijkt mij dat jij daar wat langer over hebt gedaan, of in een kortere tijd veel te ver bent gegaan..
Over het puntje van je neus; het lijkt me niet meer dan normaal dat je dat kunt buigen (of zeg ik nou iets heel geks?) en had ik het uiteraard over de buitenkant, aangezien je septum nog best ver naar voren zit.

Beetje vagee post, ik ben geen held in het uitleggen van dingen (:
Klik om te vergroten...
m'n neus is zo geworden door maar 3maanden of wat meer dagelijks pep te snuiven, wat dan nog helemaal niet veel pep was dat ik gebruikte maar wel 3maanden aan een stuk zonder 1 dag over te slagen.
Na een tijdje had ik elkedag eenbloedneus.je kan het normaal ook wel wat buigen, weetikeigenlijkniet. Maar watik bedoel is dat het zodanig afgesleten is dat het echt nog maar een mm dun is,met aan m'n sinussen (die dus volledig weg zijn) een groot gat. en zowel de onderkant en bovenkant van het gehele tussenschot zijn gebarsten . Je zou het mss wel een vliegend tussenschot kunnen noemen.
Maar al bij al ben ik toch al meer dan een jaar gestopt met pep,
de neusaftakeling was het echt niet waard.
greets
Klik om te vergroten...

wat voor rommel heb je dan wel niet gesnoven?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
Als het erger wordt zou ik er mee naar een doctor gaan, die hebben verder zwijgplicht dus van je gebruik hoeft verder niks te weten.
Ik kende iemand die door te veel snuiven geen tussenschotje meer in haar neus had, of nog wel een beetje maar dun en verpest, en die kon met een stokje stukken neus eruit trekken; daar was niks vanover.
Maar daar spreken we over jaren en jaren veel te veel gebruik.

Was wel echt walgelijk om te zien. Weer een rede voor mij om echt nooit iets in men neus te gaan steken. Gewoon echt niet niet niet niet niet.
Klik om te vergroten...
verstandige keuze moet ik zeggen :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
nutsss zei:
xcrement zei:
getitd0n3 zei:
@xcrement

Al eens mee naar een dokter geweest?
Klik om te vergroten...
Jaja al enkele keren naar de neus-keel en oorspecialist. en een neus-keel-en oorspecialist heeft al enorm veel kapotte neuzen gezien.
nu moet ik een zoutoplossing in m'n neus spuiten en daarna nog met een watje 'blauw water' er ff in laten. Maar aan al die beschadigingen is dus helemaal niets meer te doen. Eenmaal verkloot, altijd verkloot.
Snuiven verkloot je neus echt, waar je dan voor de rest van je levenmee zit. -->constant neuspijn, hoofdpijn,chronische bronchitis chronische sinusitis(hebben al genoeg mensen gevraagd omdat de sinussen weg zijn ofik dan nog wel sinusitis kan krijgen :P) ik vermoed van wel natuurlijk. als ik nog een terug naar de arts ga zal ik het wel eens vragen.
ExceptionalInsight zei:
xcrement zei:
het puntje vanvoor aan je neus kan zeker wél verotten.
Langs voor is er een stuk weg bij me en dat ziet spierwit (van het bot?-
daar waar de zakdoek niet aankan is het helemaal geperforeerd.
Het neustussenschot is nog maar 1mm dik en gat het plooien.
Als ik te hard zou duwen breekt het gewoon direct.
heb ook geen sinussen meer(weggerot) en hoor heel slecht de laatste tijd,constant hoofdpjin en het gevoel dat ze heel de tijd met een beitel ofzo in men neus ziten te boren
Klik om te vergroten...

*cocacola* zei:
ik gebruik nu bijna 2 jaar ongeveer 1 gram per week
Klik om te vergroten...
Lijkt mij dat jij daar wat langer over hebt gedaan, of in een kortere tijd veel te ver bent gegaan..
Over het puntje van je neus; het lijkt me niet meer dan normaal dat je dat kunt buigen (of zeg ik nou iets heel geks?) en had ik het uiteraard over de buitenkant, aangezien je septum nog best ver naar voren zit.

Beetje vagee post, ik ben geen held in het uitleggen van dingen (:
Klik om te vergroten...
m'n neus is zo geworden door maar 3maanden of wat meer dagelijks pep te snuiven, wat dan nog helemaal niet veel pep was dat ik gebruikte maar wel 3maanden aan een stuk zonder 1 dag over te slagen.
Na een tijdje had ik elkedag eenbloedneus.je kan het normaal ook wel wat buigen, weetikeigenlijkniet. Maar watik bedoel is dat het zodanig afgesleten is dat het echt nog maar een mm dun is,met aan m'n sinussen (die dus volledig weg zijn) een groot gat. en zowel de onderkant en bovenkant van het gehele tussenschot zijn gebarsten . Je zou het mss wel een vliegend tussenschot kunnen noemen.
Maar al bij al ben ik toch al meer dan een jaar gestopt met pep,
de neusaftakeling was het echt niet waard.
greets
Klik om te vergroten...

wat voor rommel heb je dan wel niet gesnoven?
Klik om te vergroten...
ja dat vraag ik me dus eerlijk gezegd ook wel af.
ikzelf heb al een pak meer gesnoven als jou en aan mijn neus scheelt gewoon niks.
alle had er wel veel pijn aan toen ik zo veel gebruikte maar daar heb ik nu dus helemaal geen last meer van.
en dan ken ik nog zo een geval, dat op zijn minst zonder ook maar iets te overdrijven, 100 keer zoveel als u heeft gesnoven.
die kerel is compleet gek gesnoven, ne shyzofreen en al wat je wilt, maar die heeft die symptonen die jij aan je neus hebt nog niet dus jah....
ga naar de dokter zou ik zeggen en niet te lang mee wachten best :wink:
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#13

wat voor rommel heb je dan wel niet gesnoven?
-----------------
*lol, als je speed rommel noemt heb je gelijk, maar de pep die ik had was altijd vers en heel goed. Maar als die speed zelfs door plastic en een tafel vreet, lijkt het me niet meer dan logisch dat je neustussenschot ook kapotgevreten wordt.
en lol, ligt dus zeker niet aan slechte kwaliteit pep, maar pep is gewoon rommel.
over het algemeen gaan mensen die alleen coke snuiven hun neus toch langer mee merk ik zo.
En geloof me ik ken genoeg mensen bij wie hun neus ook helemaal kapot is.
En hoe zit het dan met jullie reukorganen, want ik ruik echt zo goed als niet meer...
-->pep is rommel, kap er mee....
maarja, als je jezelf liever verpest...
---------------------
ja dat vraag ik me dus eerlijk gezegd ook wel af.
ikzelf heb al een pak meer gesnoven als jou en aan mijn neus scheelt gewoon niks.
alle had er wel veel pijn aan toen ik zo veel gebruikte maar daar heb ik nu dus helemaal geen last meer van.
en dan ken ik nog zo een geval, dat op zijn minst zonder ook maar iets te overdrijven, 100 keer zoveel als u heeft gesnoven.
die kerel is compleet gek gesnoven, ne shyzofreen en al wat je wilt, maar die heeft die symptonen die jij aan je neus hebt nog niet dus jah....
ga naar de dokter zou ik zeggen en niet te lang mee wachten best :wink:[/quote]
--------------
zoals ik al zei ben ik er al verschillende keren mee naar de dokter geweest.als hij 100x meer pep heeft gesnoven kan ik bijna niet geloven dat z'n neus nog intact is. Maar liever een kapotte neus dan schyzofreen te zijn...
voor die 3-4maanden had ik ook al wel regelmatig pep gebruikt, maar het aftakelen van m'n neus is pas begonnen in die maanden. als je elke ochtend al 5-6 lijnen achtereen legt en dan 's avonds nog wat lijnen krijg je echt wel bloedneuzen e.d.Duurde toch iig niet lang vooraleer ik na elke lijn direct een bloedneus kreeg Ik vermoed dat het zo kapot is gegaan door m'n neus echt geen enkele dag te laten rusten. Als er altijd pep in je neus blijft en je weet hoe brandend die fabriekspep is lijkt het mij dan ook normaal dat je neustussenschot ook aangetast wordt....
maar de ene z'n neus gaat al langer mee dan de andere, hoe dat komt weet ik ook niet...
-------------
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#14
xcrement zei:

wat voor rommel heb je dan wel niet gesnoven?
-----------------
*lol, als je speed rommel noemt heb je gelijk, maar de pep die ik had was altijd vers en heel goed. Maar als die speed zelfs door plastic en een tafel vreet, lijkt het me niet meer dan logisch dat je neustussenschot ook kapotgevreten wordt.
en lol, ligt dus zeker niet aan slechte kwaliteit pep, maar pep is gewoon rommel.
over het algemeen gaan mensen die alleen coke snuiven hun neus toch langer mee merk ik zo.
En geloof me ik ken genoeg mensen bij wie hun neus ook helemaal kapot is.
En hoe zit het dan met jullie reukorganen, want ik ruik echt zo goed als niet meer...
-->pep is rommel, kap er mee....
maarja, als je jezelf liever verpest...
---------------------
ja dat vraag ik me dus eerlijk gezegd ook wel af.
ikzelf heb al een pak meer gesnoven als jou en aan mijn neus scheelt gewoon niks.
alle had er wel veel pijn aan toen ik zo veel gebruikte maar daar heb ik nu dus helemaal geen last meer van.
en dan ken ik nog zo een geval, dat op zijn minst zonder ook maar iets te overdrijven, 100 keer zoveel als u heeft gesnoven.
die kerel is compleet gek gesnoven, ne shyzofreen en al wat je wilt, maar die heeft die symptonen die jij aan je neus hebt nog niet dus jah....
ga naar de dokter zou ik zeggen en niet te lang mee wachten best :wink:
Klik om te vergroten...
--------------
zoals ik al zei ben ik er al verschillende keren mee naar de dokter geweest.als hij 100x meer pep heeft gesnoven kan ik bijna niet geloven dat z'n neus nog intact is. Maar liever een kapotte neus dan schyzofreen te zijn...
voor die 3-4maanden had ik ook al wel regelmatig pep gebruikt, maar het aftakelen van m'n neus is pas begonnen in die maanden. als je elke ochtend al 5-6 lijnen achtereen legt en dan 's avonds nog wat lijnen krijg je echt wel bloedneuzen e.d.Duurde toch iig niet lang vooraleer ik na elke lijn direct een bloedneus kreeg Ik vermoed dat het zo kapot is gegaan door m'n neus echt geen enkele dag te laten rusten. Als er altijd pep in je neus blijft en je weet hoe brandend die fabriekspep is lijkt het mij dan ook normaal dat je neustussenschot ook aangetast wordt....
maar de ene z'n neus gaat al langer mee dan de andere, hoe dat komt weet ik ook niet...
-------------[/quote]

het wil niet zegge dat het brand dat het dan vers puur en kwaliteit is
goede pep moet niet perse brande hoor:d

ik heb 2 jaar elke dag pep gebruikt
en redelijk grootgebruiker toen
mijn neus jeukt af en toe en doet soms nog pijn
heb in die 2 jaar tijd 3 keer bloedneus gehad
en mijn neus is ,nog lang niet zoals jij beschrijft
zoek je gewoon goede pep die niet brand
( en dat bestaat zeker wel)
de laatste pep die ik gebruikte brande niet en ik ging er het hardste van
van allemaal die ik al gehad had
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#15
berbe zei:
het wil niet zegge dat het brand dat het dan vers puur en kwaliteit is
goede pep moet niet perse brande hoor:d

ik heb 2 jaar elke dag pep gebruikt
en redelijk grootgebruiker toen
mijn neus jeukt af en toe en doet soms nog pijn
heb in die 2 jaar tijd 3 keer bloedneus gehad
en mijn neus is ,nog lang niet zoals jij beschrijft
zoek je gewoon goede pep die niet brand
( en dat bestaat zeker wel)
de laatste pep die ik gebruikte brande niet en ik ging er het hardste van
van allemaal die ik al gehad had
Klik om te vergroten...
van die kwaliteit weet ik zelf ook wel. Er zijn genoeg andere zaken die ook branden, maar de pep kwam rechtstreeks van ....
en nee ik ga niet opzoek naar pep, moet geen pep meer hebben, pep is rommel.en voor alle duidelijkheid, coke moet ik ook niet hebben. er gaat niets meer door de neus! nja proficiat dat je neus niet zo is aangetast....
de ene heeft meer geluk dan de andere blijkbaar.... :rolleyes:
B
Britt99Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Beste,

Het kan zeker dat je.neustussenschot geperforeerd raakt door t snuiven van coke.
En daarvoor hoef je helemaal geen.neusbloedingen te hebben,noch pijn noch om t even wat .
ik had helemaal niks van symptomen of last

Heb ik al een 20 tal jaar.

In mijn tienerjaren heb ik coke gesnoven. een jaar of 2 elk weekend een gram.


Het is bij.mij jaren.later ontdekt toen ik bij een ongeval mijn neus gebroken had en naar de nko arts moest.

Ik vroeg hem dan ook hoe het kwam dat ik dat nooit gevoeld heb. Zijn uitleg was dat dat in feite verbrand door de coke.

Ik heb er nog steeds geen last van ,gelukkig en coke gebruiken zou ik.nooit meer doen mocht het te herdoen zijn.
eigenlijk best veel geld kwijt als je het achteraf uitrekent.

Dan was er nog iemand die hier schreef dat het ferm overroepen is en dat dat niet veel voorkomt een geperforeerd neustussenschot.,wel die bewering is helemaal niet juist het komt net heel vaak voor. Dat werd bewezen met meerdere wetenschappelijke onderzoeken en sommigen hebben er serieus last van en.anderen de weer niet.


Groeten

Britt
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#17
:openmouth: het brandende gevoel spreekt voor zich :wink:
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik snuif nu al een jaartje of 3 heel regelmatig.
(denk aan periodes van paar gram per dag maar af en toe ook een week of 2 helemaal niet)

maar ik heb nog nooit een bloedneus gehad,
wel is me neus enorm flexibel ('t puntje dan he) en soms overgevoelig en soms ruik ik soms wat slechter dan andere.
maar verder heb ik geen last van een rottende neus (zo ver ik weet :P )

en ik heb rare shit gesnoven...

heb ik nou gewoon geluk offe..?? :rolleyes:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kijk eens even naar de datum van dit topic... is al 8 jaar geleden joh, denk niet dat die mensen hier nog wel eens kijken.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je ziet heel vaak dat dit soort dingen gebeuren. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."