Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed beschikbaarheid

Speed beschikbaarheid

85 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
In w-vl be had je het vroeger overal, momenteel mag je blij zijn.als je ergens nog wat tegen komt en hopen dat het geen caffeine of dergelijke is...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel nauw komt het volgens mij niet, gewoon een puntje pakken en kijken hoe je je voelt. Bijpakken kan altijd nog. :)
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Helder in je hoofd en alerter zijn juist speed effecten die je bij een kleine dosis al zou moeten ervaren. Ben altijd blij wanneer ik dat zenuwachtige caffeïne gevoel niet heb.

En de meeste straat pep is echt niet zo zuiver als je zou denken. Meten is weten. Valt verder weinig over te zeggen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
:tearsofjoy: :hearteyes:
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vergis me ook vaak van dag hoor.

Deze week was het opeens al zondag terwijl ik dacht dat het weekend nog moest beginnen :tearsofjoy:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
LoveQuality zei:
@ dubbel0seven
Dan krijg je ook als je heel wat cafeïne ophebt :grin:

lotske1984- zei:
dubbel0seven zei:
Wat wil je voelen van pep dan? Of bedoel,je die heerlijke rillingen over lichaam waar je haren van overeind gaan staan. Of golven van tintelingen in je lichaam. Doel je daar op? :P
Klik om te vergroten...

Natuurlijk als je en lijntje snuift dat je dan tergelijk helder word je hoofd..zin hebben om dingen te doen en niet in de zetel blijve zitten ne een lijntje snuiven..en dat alles makkelijk gaat..en zeker na het eerstje lijntje vlug zin hebbe voor en tweede..
Klik om te vergroten...

@Lotske
Als ik jou berichten lees over jou gebruik zal je die effecten niet lang meer hebben.
Ik denk eerder in jou geval dat je gewoon moet snuiven om normaal te kunnen functioneren :wave:
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je effecten niet lang meer hebben.?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedoel je de bommetjes.?waarschijnlijk wel..als speed niet werkt zoals ik wil moet ik wel bommetjes nemen he..zou het liever anders zien..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Als je zo vaak amfetamine gebruikt verdwijnen de positieve, fijne effecten en zul je alleen nog maar last hebben van negatieve effecten tijdens gebruik en ontwenningsverschijnselen als je niet gebruikt. Het komt bij mij (en wsl ook bij anderen) nogal over alsof jij hier aardig op afgaat.
Klik om te vergroten...
Iedereen klaagt hier in belgie van slechte kwaliteit..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
lotske1984- zei:
Fool zei:
Als je zo vaak amfetamine gebruikt verdwijnen de positieve, fijne effecten en zul je alleen nog maar last hebben van negatieve effecten tijdens gebruik en ontwenningsverschijnselen als je niet gebruikt. Het komt bij mij (en wsl ook bij anderen) nogal over alsof jij hier aardig op afgaat.
Klik om te vergroten...
Iedereen klaagt hier in belgie van slechte kwaliteit(vrienden die ik heb)..
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
lotske1984- zei:
Bedoel je de bommetjes.?waarschijnlijk wel..als speed niet werkt zoals ik wil moet ik wel bommetjes nemen he..zou het liever anders zien..
Klik om te vergroten...
Nee, ik bedoel de frequentie van gebruik en de bijkomende klachten, daar heeft het feit dat er geklaagd wordt over slechte kwaliteit niet zoveel mee te maken.

En amfetamine met cafeïne kan naar citroen ruiken, of naar bloemetjes, of naar paardenstront. Daaruit haal je niet zomaar wat je wilt weten.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#12
LoveQuality zei:
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dan* :rolleyes:

@lotske;
Caffeïne wordt gebruikt als versnijdingsmiddel om speed te "verdunnen" en om zo meer geld te vangen voor minder pure speed (logisch). Je kan het niet echt ruiken dus testen is eigelijk de enige optie om erachter te komen wat je snuift.

Het effect van caffeine in speed is naar mijn beleving vooral opgefokt en onrustig worden.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#13
Skirre zei:
LoveQuality zei:
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dan* :rolleyes:

@lotske;
Caffeïne wordt gebruikt als versnijdingsmiddel om speed te "verdunnen" en om zo meer geld te vangen voor minder pure speed (logisch). Je kan het niet echt ruiken dus testen is eigelijk de enige optie om erachter te komen wat je snuift.

Het effect van caffeine in speed is naar mijn beleving vooral opgefokt en onrustig worden.
Klik om te vergroten...

Thx voor de correctie, alleen die smiley staat me niet aan :)
& ik denk dat lotske goed genoeg de effecten van caffeïne weet :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
LoveQuality zei:
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

En wat wil je hiermee zeggen? Probeer je even cool te doen op het drugsforum?
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#15
leipebaviaan zei:
LoveQuality zei:
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

En wat wil je hiermee zeggen? Probeer je even cool te doen op het drugsforum?
Klik om te vergroten...

Moet jij geen chaos gaan creëren? :wave:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Denk gellie we gelle wille ik denk het mijn wel.!
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#17
lotske1984- zei:
Denk gellie we gelle wille ik denk het mijn wel.!
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
LoveQuality zei:
leipebaviaan zei:
LoveQuality zei:
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

En wat wil je hiermee zeggen? Probeer je even cool te doen op het drugsforum?
Klik om te vergroten...

Moet jij geen chaos gaan creëren? :wave:
Klik om te vergroten...

Beantwoord de vraag eens of vraagt dat te veel van jou? :wave:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heren, is het nou echt zo moeilijk om lief tegen elkaar te zijn?
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sorry Erick, ik heb het gewoon zo niet met bavianen :rolleyes:

@baviaantje
Ik vind je gewoon een aandachtszoekend persoon die alleen maar cool wilt overkomen en alleen maar nutteloze antwoorden geeft in elk topic! Daarom zit je in een laag schuifje bij mij! :wink:
Tevreden met het antwoord?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."