#1
In w-vl be had je het vroeger overal, momenteel mag je blij zijn.als je ergens nog wat tegen komt en hopen dat het geen caffeine of dergelijke is...
LoveQuality zei:@ dubbel0seven
Dan krijg je ook als je heel wat cafeïne ophebt![]()
lotske1984- zei:dubbel0seven zei:Wat wil je voelen van pep dan? Of bedoel,je die heerlijke rillingen over lichaam waar je haren van overeind gaan staan. Of golven van tintelingen in je lichaam. Doel je daar op? :P
Natuurlijk als je en lijntje snuift dat je dan tergelijk helder word je hoofd..zin hebben om dingen te doen en niet in de zetel blijve zitten ne een lijntje snuiven..en dat alles makkelijk gaat..en zeker na het eerstje lijntje vlug zin hebbe voor en tweede..
@Lotske
Als ik jou berichten lees over jou gebruik zal je die effecten niet lang meer hebben.
Ik denk eerder in jou geval dat je gewoon moet snuiven om normaal te kunnen functioneren![]()
Iedereen klaagt hier in belgie van slechte kwaliteit..Fool zei:Als je zo vaak amfetamine gebruikt verdwijnen de positieve, fijne effecten en zul je alleen nog maar last hebben van negatieve effecten tijdens gebruik en ontwenningsverschijnselen als je niet gebruikt. Het komt bij mij (en wsl ook bij anderen) nogal over alsof jij hier aardig op afgaat.
lotske1984- zei:Iedereen klaagt hier in belgie van slechte kwaliteit(vrienden die ik heb)..Fool zei:Als je zo vaak amfetamine gebruikt verdwijnen de positieve, fijne effecten en zul je alleen nog maar last hebben van negatieve effecten tijdens gebruik en ontwenningsverschijnselen als je niet gebruikt. Het komt bij mij (en wsl ook bij anderen) nogal over alsof jij hier aardig op afgaat.
Nee, ik bedoel de frequentie van gebruik en de bijkomende klachten, daar heeft het feit dat er geklaagd wordt over slechte kwaliteit niet zoveel mee te maken.lotske1984- zei:Bedoel je de bommetjes.?waarschijnlijk wel..als speed niet werkt zoals ik wil moet ik wel bommetjes nemen he..zou het liever anders zien..

LoveQuality zei:Ongelofelijk![]()
Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan![]()
Skirre zei:LoveQuality zei:Ongelofelijk![]()
Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan![]()
Dan*![]()
@lotske;
Caffeïne wordt gebruikt als versnijdingsmiddel om speed te "verdunnen" en om zo meer geld te vangen voor minder pure speed (logisch). Je kan het niet echt ruiken dus testen is eigelijk de enige optie om erachter te komen wat je snuift.
Het effect van caffeine in speed is naar mijn beleving vooral opgefokt en onrustig worden.
LoveQuality zei:Ongelofelijk![]()
Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan![]()
leipebaviaan zei:LoveQuality zei:Ongelofelijk![]()
Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan![]()
En wat wil je hiermee zeggen? Probeer je even cool te doen op het drugsforum?

LoveQuality zei:leipebaviaan zei:LoveQuality zei:Ongelofelijk![]()
Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan![]()
En wat wil je hiermee zeggen? Probeer je even cool te doen op het drugsforum?
Moet jij geen chaos gaan creëren?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."