#1
Soms kun je best makkelijk concluderen dat bepaalde middelen niet echt jouw ding zijn. zoiets kan ik ongeveer wel uit je post opmaken.
kingdalton zei:Hallucinaties van vermoeidheid zijn echt vervelend, niet dat ik ooit speed gebruikt heb maar de hallucinaties ken ik wel. Constant over je schouder kijken omdat er iemand staat terwijl je beter weet, de autodeur snel afsluiten als je s nachts in de auto stapt![]()
Ik heb een keer gehallucineerd met 4fa en wiet op, dit bleek achteraf ook chronisch slaapgebrek te zijn in combinatie met stimulerende drugs, veel wiet en een avond vol losgaan op drum n bass. Dit vond ik in eerste instantie ook wel leuk, tot ik me af ging vragen wat er mis was met me. Tijdens de taxirit terug reed de chauffeur verkeerd en ik dacht dat die ons zou vermoorden. (in mijn defensie, hij reed over een verlaten kermisterrein om een shortcut te vinden.)
De terugweg uit Praag was geen pretje 2 dagen later, nogsteeds helemaal uitgeput.
Let wat beter op jezelf de volgende keer, je mag het dan wel niet voelen maar je kunt wel weten van jezelf dat je het niet trekt op een paar uur slaap per nacht paar dagen lang
![]()
SmartieAndMe zei:Heftig man... Hopelijk trap je er niet nog een keer in. Een beetje speed kan geen kwaad maar 4 gram in een week is veel te veel... Gelukkig ben je er nu weer redelijk vanaf, maar neem deze waarschuwing serieus! Als je dit langer volhoud kun je in het slechtste geval in een psychose belanden en dan ben je ver van huis...
MeejheM zei:ook een goeie manier om te minderen is met jezelf afspreken niks meer te kopen, maar wel gebruiken als het je aangeboden word en je zin hebt.
word het weer teveel dan vermijdt je situaties waar je het tegen kan komen. dat lukt mij altijd goed.
snelgemsurfd zei:MeejheM zei:ook een goeie manier om te minderen is met jezelf afspreken niks meer te kopen, maar wel gebruiken als het je aangeboden word en je zin hebt.
word het weer teveel dan vermijdt je situaties waar je het tegen kan komen. dat lukt mij altijd goed.
In theorie is dat haalbaar, maar het exact ook zo uitvoeren is verdomme tanden bijten.
Ik heb daar geen Goei ervaring mee, alleen gebruiken wanneer aangeboden..
Heb jij dan nooit zin in nog meer?
Missyy23 zei:snelgemsurfd zei:MeejheM zei:ook een goeie manier om te minderen is met jezelf afspreken niks meer te kopen, maar wel gebruiken als het je aangeboden word en je zin hebt.
word het weer teveel dan vermijdt je situaties waar je het tegen kan komen. dat lukt mij altijd goed.
In theorie is dat haalbaar, maar het exact ook zo uitvoeren is verdomme tanden bijten.
Ik heb daar geen Goei ervaring mee, alleen gebruiken wanneer aangeboden..
Heb jij dan nooit zin in nog meer?
Idd ja, in theorie is het een mooi idee om zo te handelen, en knap als het lukt in de praktijk, maar ik zelf heb echt zo'n moeite met mezelf grenzen opleggen.
Zit zelf niet aan de pep, maar aan sos, en heb als ik eenmaal begin à ltijd zin in meer. Dat hier wordt gesproken over 'iets met een ezel en een steen' en ' je trekt dezelfde conclusie als vorige keer dat het te ver ging' zou ook helemaal op mij kunnen slaan, ik wil ook maar door en door en door, en denk dan 'ach fuck it'
Wilskracht is niet mijn sterkste punt![]()
snelgemsurfd zei:Och, je bent niet alleen![]()
Een redelijk aantal mensen gesproken die er vrij lang aan verslaafd waren ja, maar toegegeven, de één had er meer last van dan de ander. :PMeejheM zei:fool heeft in een ander topic ooit eens gelezen ofzo dat je na het stoppen futloos of lusteloos kan worden, maar dat is bij mij meestal het geval voordat ik besluit even te stoppen.
MeejheM zei:(een analoge dan he)

Ik heb hier even geen bron bij en correct me if i'm wrong, maar ik dacht dat je hier mee op moest passen. Ik dacht dat je het beste dan gewoon 12 uur kon slapen, wekker zetten, en na een aantal uur weer opnieuw gaan slapen als dat nodig is. Wellicht voor de volgende keer wat handiger.MusicIsLife zei:MeejheM zei:(een analoge dan he)
Geen digitale? Is ook wel leuk om te doen hoor, gewoon een volledige dag overslaan. Heb dit 1 keer gedaan, toen ik terugkwam van snowcamp. We kwamen smorgens terug, werd wakker toen her donker was. Ik dacht: wow, tis alweer avond. Keek ik op mn klok, was het net wat vroeger dan hoe laat ik was gaan slapen. Duurde even voordat ik me besefte dat ik bijna 24 uur had geslapen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."