#1
Ja heftig verhaal joh, maar je trekt inderdaad gewoon dezelfde conclusie als de vorige keer. Ook geef je aan dat je na een poosje helemaal geen effect merkt, maar dat je je nog alleen maar normaal voelt. Hoe je het ook went of keert: als je gebruikt terwijl je er geen bijzonder effect van voelt maar je alleen maar normaal voelt, zoals je al aangeeft, dan gebruik je na een dag of twee blijkbaar alleen maar om van de afkickverschijnselen af te komen, en niet recreatief.
Misschien een beter idee nog dan te bedenken hoeveel gram je haalt, is om gewoon regels voor jezelf op te stellen. Bijvoorbeeld: niet meer dan een keer speed gebruiken per drie/vier weken en dan niet meer dan een nacht doorhalen. (En denk dan ook niet dat je die keren op kunt sparen als je een keer een paar maanden niet gebruikt haha
) Een gram pep halen lijkt me ook geen goed plan. Je geeft zelf al aan dat je de eerste 50 mg erg goed voelde. Je kunt dus twintig keer goed onder invloed zijn van speed zonder bij te nemen van een gram. Of dat nou zo een goed idee is...
Misschien een beter idee nog dan te bedenken hoeveel gram je haalt, is om gewoon regels voor jezelf op te stellen. Bijvoorbeeld: niet meer dan een keer speed gebruiken per drie/vier weken en dan niet meer dan een nacht doorhalen. (En denk dan ook niet dat je die keren op kunt sparen als je een keer een paar maanden niet gebruikt haha
. Tijdens de taxirit terug reed de chauffeur verkeerd en ik dacht dat die ons zou vermoorden. (in mijn defensie, hij reed over een verlaten kermisterrein om een shortcut te vinden.)