#1
Met te veel ineens begonnen lijkt me ![:openmouth:]()
Vampiregirl zei:Ik zit met deze vraag, ik heb nu enkele keren speed gebruikt waarbij dit nooit meer was dan een gram per avond/nacht.
Ik lees overal dat mensen op speed veel dansen/druk doen of whatever.
Nu kan ik begrijpen dat je je wakker voelt maar ik heb niet de neiging extreem druk te gaan doen, eerder het tegenovergestelde: lekker bankie hangen en mijn wakkere ik gebruiken om heel veel afleveringen te kijken van series( moet toch wat met mn tijd)
Als ik ga stappen ben ik dus helemaal geen fan van speed, dan liever een goede xtc pil.
Is dit raar? Zijn er meer mensen die dit ook hebben?
Overigens lig ik nu ook te wachten tot ik kan slapen, ik heb overal op mn lichaam donkere plekken en zodra ik opsta krijg ik enorme oorsuizen en t idee dat ik flauw ga vallen. Nu moet ik wel zeggen dat ik gister(woensdag) niks gegeten heb omdat ik de dag ervoor een pil had geslikt en dinsdag ook niet goed gegeten heb. Ik weet dat ik iets zou moeten eten maar ik krijg het echt niet weg!! En de 3 happen die wel lukken die zijn er binnen 15 min weer uit gespuugd.
Ook vraag ik me af op welke manier je lichaam aangeeft dat je genoeg op heb, of daar kenmerken van zijn.
Hoop niet op van die onzinreacties van mensen die zeggen jaa drugs is slecht blabla, dat weten we allemaal, maar die keus is voor jezelf. Bedankt alvast!
Inderdaad lekker rommel speed..ken die dingen goed genoeg bank hangen tv kijke tijdens speed gebruik..dat is de speed van tegewoordig..MeejheM zei:1 gram in je eentje binnen een etmaal? ik zou mn dealer geld terugvragen.
lotske1984- zei:Inderdaad lekker rommel speed..ken die dingen goed genoeg bank hangen tv kijke tijdens speed gebruik..dat is de speed van tegewoordig..MeejheM zei:1 gram in je eentje binnen een etmaal? ik zou mn dealer geld terugvragen.
Kimi100 zei:Met te veel ineens begonnen lijkt me![]()
Hahaha das straf dat ze er geen energie van krijge..Exceptional Insight zei:Een gram is veel te veel.
En moeite met eten zou je kunnen oplossen door alles in de blender te gooien. Niet ideaal, maar beter dan niet eten. En ik ken eigenlijk helemaal geen mensen die er energie van krijgen. Iedereen gaat er alleen teringveel van ouwehoeren.
Wát?lotske1984- zei:Hahaha das straf dat ze er geen energie van krijge..Exceptional Insight zei:Een gram is veel te veel.
En moeite met eten zou je kunnen oplossen door alles in de blender te gooien. Niet ideaal, maar beter dan niet eten. En ik ken eigenlijk helemaal geen mensen die er energie van krijgen. Iedereen gaat er alleen teringveel van ouwehoeren.![]()
Huh? Ik dacht dat juist was wat speed doet: je energie geven.Exceptional Insight zei:Een gram is veel te veel.
En moeite met eten zou je kunnen oplossen door alles in de blender te gooien. Niet ideaal, maar beter dan niet eten. En ik ken eigenlijk helemaal geen mensen die er energie van krijgen. Iedereen gaat er alleen teringveel van ouwehoeren.
En ik twijfel er niet aan dat er mensen zijn waarbij dat zo is. Maar niet bij mij.Mindless zei:Huh? Ik dacht dat juist was wat speed doet: je energie geven.
Mindless zei:Huh? Ik dacht dat juist was wat speed doet: je energie geven.Exceptional Insight zei:Een gram is veel te veel.
En moeite met eten zou je kunnen oplossen door alles in de blender te gooien. Niet ideaal, maar beter dan niet eten. En ik ken eigenlijk helemaal geen mensen die er energie van krijgen. Iedereen gaat er alleen teringveel van ouwehoeren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."