#1
Een gram is veel te veel.
En moeite met eten zou je kunnen oplossen door alles in de blender te gooien. Niet ideaal, maar beter dan niet eten. En ik ken eigenlijk helemaal geen mensen die er energie van krijgen. Iedereen gaat er alleen teringveel van ouwehoeren.
En moeite met eten zou je kunnen oplossen door alles in de blender te gooien. Niet ideaal, maar beter dan niet eten. En ik ken eigenlijk helemaal geen mensen die er energie van krijgen. Iedereen gaat er alleen teringveel van ouwehoeren.