Ik vind hem zelf persoonlijk de meest gevaarlijke voor verslaving dan andere drugs die ik geprobeerd heb.
Wat je vriendin zegt herken ik een beetje. Met speed op is het voor mij ineens zo makkelijk om de gedachte in mijn hoofd onder woorden te brengen, dit voelt zo bevrijdend aan. Ik kan niet je niet vertellen hoe fijn dat het is. Het lang opblijven en strak staan heeft niet mijn interesse in het goedje, zelfs het euforische staat minder op de voorgrond dan het kunnen verwoorden van de gedachte in mijn hoofd.
Ik merk zelf ook dat ik er mee uit moet kijken en heb regels voor mezelf opgesteld. Ergens ben ik ook niet helemaal oke bezig. (speed wegen we beide zodat we zien dat er niet gesjoemeld is en zo hebben we nog wat andere regels opgesteld, word er ook maar 1 verbroken dan geld boete, word hij heel hard verbroken dan gaat de speed door de pot en komt het niet meer in huis)
Sinds een paar weken gebruik ik speed iedere vrijdag. Mijn dosis voor de hele dag ligt rond de 20-30 mg. Niet veel, maar wel genoeg voor mij dat ik me fijn voel om de dingen in mijn hoofd eruit te krijgen.
Soms gaat het wat ruiger, dan doet mijn vriend ook mee. Dan slaan we samen ook een nacht over en ligt de dosis een keer of 4-5 hoger. Dan is het ook zodat we samen lekker kunnen genieten en een uur of 18 zoet zijn met de speed. Doe ik het alleen, dan gaat het me om die paar uren waar mijn gedachtes duidelijk zijn. Ik kan dan savonds nog slapen en ik krijg dan savonds ook honger. Als mijn vriend en ik samen doen, eet ik 2 dagen niet, echt geen trek en dan ben ik ook 36-48 uur wakker. Dan merk ik ook aan alles dat ik brak ben, kleur uit mijn gezicht is weg, vaak ben ik duizelig zodra ik opsta omdat al mijn energie verbrand is, wazige visuals (die ik stiekem best grappig vind) Zorg er dus altijd voor dat je minstens 2 dagen na speed gebruik niks hoeft te doen, zeker de eerste keer omdat je niet weet hoe je days after gaan zijn. Gebruik het inderdaad niet om moeheid mee te bestrijden ofzo, want die moeheid blijft en word alleen maar erger!
Wij doen het in een thuis setting, lekker op de bank. Wij gaan nooit naar feestjes toe, dus wij vallen ook niet zo hard de dag erna omdat we ons veel minder ingespannen hebben.
Leuk om te lezen dat je genoten hebt van mijn topic
![:grin:]()
. Ik had het die dag ook prima naar mijn zin, ik sta nog steeds versteld te kijken wat deze drug doet. Ik heb er in de tussen tijd een hoop uitgeprobeerd, speed en mdma zijn de enige 2 die echt zijn blijven hangen. Ondanks dat mdma je serotonine voorraad in je lichaam spuit en je je heerlijk voelt, voel ik me met speed fijner puur omdat mijn gedachtes verwoord kunnen worden zonder moeite. De frustratie die ik al heel lang voel is weg, ik kan je niet vertellen hoe onwijs fijn dit is. Dus een dagje een klein beetje nemen sloopt erin bij mij. Een dagje lekker chill, het is niet goed maar tegelijk ook erg fijn.
Mijn korte mening: Speed is voor mij duidelijk de meest gevaarlijke drug als het op verslaving aankomt. Andere komen niet eens in de buurt.