Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLET OP: VERVUILDE SPEED IN OMLOOP

LET OP: VERVUILDE SPEED IN OMLOOP

25 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik geloof wel dat een zwarte markt zal blijven bestaan wanneer harddrugs gelegaliseerd en gereguleerd wordt met ten eerste speed die echt van volledige sterkte is, de overheid zal de speed gaan versnijden met onschuldige versnijdingsmiddelen om zo de 'consument' te gaan behoeden, daarbij zal het gereguleerd worden waardoor er niet ongelimiteerd ingekocht kan worden en als laatste zal er een grote groep zijn die niet via de officiële wegen wil kopen omdat er hoogstwaarschijnlijk een aantekening bij je naam zal gaan komen.

Daarbij zou ik het ook wel een goed idee vinden, dan wordt er iig iets aan de concurrentie gedaan die (gevaarlijke) rommel levert.
I
ILL!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Grondstof van speed is BMK. Sinds een jaar of 2-3 dacht ik, zijn er overeenkomsten gesloten tussen de V.S. + EU met met name China (grootste producent wereldwijd van BMK en exporteur).
Deze overeenkomsten zorgen ervoor dat BMK vanuit China niet meer ongelimiteerd en ongeregistreerd naar het westen kan komen. Dit hele verhaal is gewoon op internet te vinden hoor. Hoe China met straffen van verstoten van wetgeving is mag wel bekend zijn.
Het resultaat is dus dat we nu met een probleem komen als zijnde ¨brave¨ gebruikers. Want ook voorraden raken op maar de vraag blijft even groot. Het gevolg is dus dat men hoe dan ook die vraag wil beantwoorden met alle gevolgen van dien.
Vervuilde speed, steeds duurdere speed enz.enz. Ook de RC´s komen dan steeds meer om de hoek kijken, dus laat je drugs testen. Ik ga morgen ook maar weer eens een afspraak maken om mijn speed na te laten kijken ..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
mandragora zei:
Die lui die met drugs knoeien mogen ze voor mijn deel tegen de muur zetten en met de grond gelijk maken.
Klik om te vergroten...
Zo is het maar net, beetje levensgevaarlijke drugs (RC) produceren wat mensen levens kost :kots:
m
makoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb wel vaak meegemaakt dat mensen longontsteking e.d. opliepen.
vaak versneden met zooi als cafeinepoeder, of creatine (wtf).
beste is gewoon vaste dealer, groot afnemen, dan krijg je vaak goed spul.
als je een sealtje van 1g in de stad moet kopen van een sissend jochie voor 7 uero weet je dat t niks is natuurlijk.
c
capetiLid
01-01-2024, 00:00
#5
weet iemand wel wat er gebeurt als je die 4-methylamfetamine binnen krijgt, of ga je meteen de pan uit.
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
weet iemand wel wat er gebeurt als je die 4-methylamfetamine binnen krijgt, of ga je meteen de pan uit.
Klik om te vergroten...

Hier kun je meer lezen over de risico's van 4 methylamfetamine.
s
sfinx89Lid
01-01-2024, 00:00
#7
spitniater zei:
als zede drugs legaliseren allemaal dan kun je gecontroleerde speed verkopen waar je van weet dat er niet mee geknoeid zal zijn en creer je meteen nieuwe arbeidsplaatsen met de productie en distributie er van waardoor de criminaliteit meteen een grotre inkomst word ontnomen en dit voor de economie alleen maar beter zal zijn :wave: want met de legalisering zou het financieel alleen maar beter zijn voor ons land. en word de criminaliteit ook minder waar je dan ook meteen geld op bezuinigd en minder incidenten kwa vervuiling en versneden spul :tearsofjoy: :rockband: :rockband: :rockband: :rock:
Klik om te vergroten...
Alleen heb je op den duur niemand meer over die de maatschappij in stand houdt omdat iedereen verslaafd is en wil je dat voorkomen dan moet je regels opzetten voor gebruik zodat men niet verslaafd word maar diegene die dan niet verzadigd zijn zullen het alsnog in de criminaliteit zoeken en dan is de oorzaak van het probleem weer terug. het is een pleister plakken op de wond, niet de wond genezen
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Het begint dus een gevaar te worden voor de 'volksgezondheid'...

Ik vind dat we dan maar stilaan moeten staken, morgen allemaal naar de dokter lopen,
en EISEN dat we op zn minst Adderal, concerta, rilatine, of dergelijke
voorgeschreven krijgen.

Als men zelfs kleuters vol amphetamines pompt, die zich af en toe
een beetje 'onaangepast' gedragen, wat is dan het probleem om soortgelijke
substanties gewoon voor te schrijven aan diegenen die zich in het weekend
ofzo eens eventjes willen amuseren, na een harde werkweek???
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#9
mandragora zei:
Die lui die met drugs knoeien mogen ze voor mijn deel tegen de muur zetten en met de grond gelijk maken.
Klik om te vergroten...

Zeker en vast! Substanties verkopen die iets anders bevatten
dan de naam waaronder ze verkocht worden moet gelijkgesteld worden
met 'onvrijwillige doodslag', op zn minst...

Als je de kans hebt, geef AUB zo'n oplichterij aan,
vooraleer zulk gespuis nog meer slachtoffers maakt!
P
Peppie2000Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik las ergens dat er iemand zei dat "die zooi kost toch al bijna niets waarom dan toch versnijden" voor een grammetje betaal je hier in Zwolle €5 dus als je daar over praat dan kost het ook geen rib uit je lijf maar voor een beetje speed van kwaliteit betaal je de kilo tussen de 1000 en 1200 euro en dan wordt het wel aantrekkelijk te versnijden. Als jij van 1 kilo 2 kunt maken en die 2k wordt in gedeelten doorverkocht voor €2-, dan heeft de eerste dealer na de "kok"dus €4000 in de knip dus een winst van €3000 en als die dealer zeg meer afzet dan tikt dat behoorlijk aan. Als hij gemiddeld 1k per dag verkoopt dan heeft hij €21.000 winst. die mensen hebben er wel een paar cent voorover om dat versnijdingsmiddel te kopen wat het dan ook moge zijn want ik weet zeker dat als het bij de gebruiker belandt er meer inzit dan 1 versnijdingsmiddel maar misschien wel 4
Amen
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
die versnijdende dealers moeten ze ophangen !!!

:hearteyes:

immer zwissen 69% und 73%

:wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
die versnijdende dealers moeten ze ophangen !!!
Klik om te vergroten...
Het komt hoogstwaarschijnlijk niet door versnijden maar door ingrijpen van de overheid. Ik weet niet 100% zeker of het klopt, maar het staat me bij dat het komt door de grondstof BMK. Hier is een actie tegen gevoerd door de overheid waardoor het niet meer verkrijgbaar is. Daardoor zijn producenten overgestapt naar 4-methyl-BMK wat als gevolg 4-methyl-amfetamine heeft.

Correct me if wrong please :)
Q
QocaïneIsBackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goed dat men hier zo nu en dan op wordt gewezen. Ik merk bij mezelf dat naarmate het gebruik meer wordt, de risico's kleiner 'lijken' te worden. Of in ieder geval, dat je makkelijker wordt met de inname ervan.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
In belgie word heel veel versneden, bij een kleine hoeveelheid ga je na 2 uur bekken trekken, krijg je "MDMA" achtige kikkerogen en verschillend van persoon tot persoon kun je echt raar beginnen doen zodanig we niet niet meer kunnen spreken van een "speed/pep" effect maar een komen en gaan van een gevoel die er niet tussen hoort, testen is hier een weinig gebruikte optie en je moet het goede spul maar zien te vinden, vele belgen zijn bangerds van politie en gerecht en slikken of snuiven maar vlug binenn, testen word hier nog veel te weinig gepromoot...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Tekzor668 zei:
In belgie word heel veel versneden, bij een kleine hoeveelheid ga je na 2 uur bekken trekken, krijg je "MDMA" achtige kikkerogen en verschillend van persoon tot persoon kun je echt raar beginnen doen zodanig we niet niet meer kunnen spreken van een "speed/pep" effect maar een komen en gaan van een gevoel die er niet tussen hoort, testen is hier een weinig gebruikte optie en je moet het goede spul maar zien te vinden, vele belgen zijn bangerds van politie en gerecht en slikken of snuiven maar vlug binenn, testen word hier nog veel te weinig gepromoot...
Klik om te vergroten...
Kikkerogen :tearsofjoy: :tearsofjoy: ..
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#16
het feit dat het nu overal in de media is , dus waneer er iets vervuild in de omloop is , is juist geen dreiging voor de volksgezondheid: in de jaren 70,80 en misschien 90 ook nog, wist niemand iets van vervuilde producten, niet eens van de schone producten! veel meer doden gevallen dus( en niemand wist daarna ook de exacte reden van overlijden, alleen dat er drugs in het spel was) nu na heel veel research weten we veel meer van drugs, je kunt het ook testen waar je dood mee gegooid word(doe het dus ook)
en versnijden is soms misschien wel beter als het met onschadelijke producten is, de sterkte neemt namelijk af. voor de jeugd van tegenwoordig misschien wel veiliger: na dat coma gezuip.
pep of xtc of coke overdose merk je niet snel(je gaat niet out ofzo) maar wel ineens dood... zegmaar.

elk verhaal heeft twee kanten :grin:
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik bedoelde het totale plaatje eigenlijk in het algemeen, net als met die witte heroine in amsterdam, en vuile xtc komt laatste tijd ook veel ter sprake in het nieuws. vaker dan vroeger bedoel ik.
en jah.. ik moet even de datum van de topic bekijken waar ik op reageer :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vuile xtc hoort al jaren niemand iets van.
Alleen overgedoseerde pillen tegenwoordig wat ik overigens ook een kwalijke zaak vind.

Sja je hebt je account op 1 april gemaakt, het is weer bijna 1 april he, je word weer zenuwachtig en begint op oude topics te reageren. Geeft niet hoor, we begrijpen het, het is ook maar 1 keer in het jaar 1 april he. :wink:
s
spitniaterLid
01-01-2024, 00:00
#19
door dat het niet mag en iligaal is , is het toch spannender en als je terug kijkt op gedogenbeleid van de wiet,tegenover andere landen waar het niet mag dat nederland minder gebruikers heeft als andere landen zo zie je maar waar het mag dat er minder gebruikers zijn, als waar het niet mag
H
Hein AlbertLid
01-01-2024, 00:00
#20
PMA raakt zo ook soms in omloop
grrrr als straf zouden ze hun eigen dope moeten snatsen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."