#1
Ik geloof wel dat een zwarte markt zal blijven bestaan wanneer harddrugs gelegaliseerd en gereguleerd wordt met ten eerste speed die echt van volledige sterkte is, de overheid zal de speed gaan versnijden met onschuldige versnijdingsmiddelen om zo de 'consument' te gaan behoeden, daarbij zal het gereguleerd worden waardoor er niet ongelimiteerd ingekocht kan worden en als laatste zal er een grote groep zijn die niet via de officiële wegen wil kopen omdat er hoogstwaarschijnlijk een aantekening bij je naam zal gaan komen.
Daarbij zou ik het ook wel een goed idee vinden, dan wordt er iig iets aan de concurrentie gedaan die (gevaarlijke) rommel levert.
Daarbij zou ik het ook wel een goed idee vinden, dan wordt er iig iets aan de concurrentie gedaan die (gevaarlijke) rommel levert.

want met de legalisering zou het financieel alleen maar beter zijn voor ons land. en word de criminaliteit ook minder waar je dan ook meteen geld op bezuinigd en minder incidenten kwa vervuiling en versneden spul