Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLET OP: VERVUILDE SPEED IN OMLOOP

LET OP: VERVUILDE SPEED IN OMLOOP

25 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
die versnijdende dealers moeten ze ophangen !!!
Klik om te vergroten...
Het komt hoogstwaarschijnlijk niet door versnijden maar door ingrijpen van de overheid. Ik weet niet 100% zeker of het klopt, maar het staat me bij dat het komt door de grondstof BMK. Hier is een actie tegen gevoerd door de overheid waardoor het niet meer verkrijgbaar is. Daardoor zijn producenten overgestapt naar 4-methyl-BMK wat als gevolg 4-methyl-amfetamine heeft.

Correct me if wrong please :)
Q
QocaïneIsBackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed dat men hier zo nu en dan op wordt gewezen. Ik merk bij mezelf dat naarmate het gebruik meer wordt, de risico's kleiner 'lijken' te worden. Of in ieder geval, dat je makkelijker wordt met de inname ervan.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
In belgie word heel veel versneden, bij een kleine hoeveelheid ga je na 2 uur bekken trekken, krijg je "MDMA" achtige kikkerogen en verschillend van persoon tot persoon kun je echt raar beginnen doen zodanig we niet niet meer kunnen spreken van een "speed/pep" effect maar een komen en gaan van een gevoel die er niet tussen hoort, testen is hier een weinig gebruikte optie en je moet het goede spul maar zien te vinden, vele belgen zijn bangerds van politie en gerecht en slikken of snuiven maar vlug binenn, testen word hier nog veel te weinig gepromoot...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tekzor668 zei:
In belgie word heel veel versneden, bij een kleine hoeveelheid ga je na 2 uur bekken trekken, krijg je "MDMA" achtige kikkerogen en verschillend van persoon tot persoon kun je echt raar beginnen doen zodanig we niet niet meer kunnen spreken van een "speed/pep" effect maar een komen en gaan van een gevoel die er niet tussen hoort, testen is hier een weinig gebruikte optie en je moet het goede spul maar zien te vinden, vele belgen zijn bangerds van politie en gerecht en slikken of snuiven maar vlug binenn, testen word hier nog veel te weinig gepromoot...
Klik om te vergroten...
Kikkerogen :tearsofjoy: :tearsofjoy: ..
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#5
het feit dat het nu overal in de media is , dus waneer er iets vervuild in de omloop is , is juist geen dreiging voor de volksgezondheid: in de jaren 70,80 en misschien 90 ook nog, wist niemand iets van vervuilde producten, niet eens van de schone producten! veel meer doden gevallen dus( en niemand wist daarna ook de exacte reden van overlijden, alleen dat er drugs in het spel was) nu na heel veel research weten we veel meer van drugs, je kunt het ook testen waar je dood mee gegooid word(doe het dus ook)
en versnijden is soms misschien wel beter als het met onschadelijke producten is, de sterkte neemt namelijk af. voor de jeugd van tegenwoordig misschien wel veiliger: na dat coma gezuip.
pep of xtc of coke overdose merk je niet snel(je gaat niet out ofzo) maar wel ineens dood... zegmaar.

elk verhaal heeft twee kanten :grin:
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik bedoelde het totale plaatje eigenlijk in het algemeen, net als met die witte heroine in amsterdam, en vuile xtc komt laatste tijd ook veel ter sprake in het nieuws. vaker dan vroeger bedoel ik.
en jah.. ik moet even de datum van de topic bekijken waar ik op reageer :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."