Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik las ergens dat er iemand zei dat "die zooi kost toch al bijna niets waarom dan toch versnijden" voor een grammetje betaal je hier in Zwolle €5 dus als je daar over praat dan kost het ook geen rib uit je lijf maar voor een beetje speed van kwaliteit betaal je de kilo tussen de 1000 en 1200 euro en dan wordt het wel aantrekkelijk te versnijden. Als jij van 1 kilo 2 kunt maken en die 2k wordt in gedeelten doorverkocht voor €2-, dan heeft de eerste dealer na de "kok"dus €4000 in de knip dus een winst van €3000 en als die dealer zeg meer afzet dan tikt dat behoorlijk aan. Als hij gemiddeld 1k per dag verkoopt dan heeft hij €21.000 winst. die mensen hebben er wel een paar cent voorover om dat versnijdingsmiddel te kopen wat het dan ook moge zijn want ik weet zeker dat als het bij de gebruiker belandt er meer inzit dan 1 versnijdingsmiddel maar misschien wel 4 Amen"