#1
Ik heb hier zelf ook wel last van, dan ik dan naar de wc moet, maar dat is gewoon omdat alles soepeler gaat bewegen in je lichaam. De stoffen gaan echt niet zo snel door je lichaam heen en volgens mij komen er dan nog alleen maar restproducten in.