Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed uitpoepen?

Speed uitpoepen?

24 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een bullshit, ik schijt als het ff tegenzit 5 dagen niet na speed.
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
chrzz zei:
Dit kan niet.

Het is onmogelijk dat de speed zo snel je endeldarm bereikt. Ik betwijfel zelfs of het je endeldarm ooit wel bereikt.
Klik om te vergroten...

Daar zit wat in.. Het rare bij mij is dat ik het altijd aan mijn maag voel als ik speed heb gebruikt, daarom begon ik hierover te twijfelen.

Zo'n kwartier na inname krijg ik altijd een raar gevoel in mijn buik en komen er soms ook wat vage geluiden uit (vergelijkbaar met lege-maag geluiden).

Dit komt niet omdat het slechte speed is of iets in die richting, heb het namelijk met ALLE speed. Heb er over gepraat met anderen mensen, maar ik ben blijkbaar de enigste die dit heeft.
t
thommetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
de werkende stof amfetamine van speed word opgenomen in je bloed. Het word door de lever en de nieren weer uit je bloed gehaald en verlaat via je urine weer het lichaam. De stof werkt dan niet meer dus het lijkt me niet slim om je pis dan te gaan drinken.

de andere stoffen die in speed zitten poep je misschien wel weer uit omdat het lichaam dit grotendeels niet opneemt maar hier heb je ook niets aan.
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#4
lolzornated zei:
chrzz zei:
Dit kan niet.

Het is onmogelijk dat de speed zo snel je endeldarm bereikt. Ik betwijfel zelfs of het je endeldarm ooit wel bereikt.
Klik om te vergroten...

Daar zit wat in.. Het rare bij mij is dat ik het altijd aan mijn maag voel als ik speed heb gebruikt, daarom begon ik hierover te twijfelen.

Zo'n kwartier na inname krijg ik altijd een raar gevoel in mijn buik en komen er soms ook wat vage geluiden uit (vergelijkbaar met lege-maag geluiden).

Dit komt niet omdat het slechte speed is of iets in die richting, heb het namelijk met ALLE speed. Heb er over gepraat met anderen mensen, maar ik ben blijkbaar de enigste die dit heeft.
Klik om te vergroten...

Dit heb ik ook, speed werkt op je verteersysteem dus het is normaal.
D
DroopyLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha geloof je het zelf..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."