#1
aapje31 zei:PEPTALK!![]()
filosoferen is ook een egt effect van pep op mij, ik kom dan egt met vage geniale theorieen die dan nog kloppen ook
anders ben ik n seconden erna allesweer kwijt
aapje31 zei:PEPTALK!![]()
Immo zei:lijkt me persoonlijk nou echt helemaal niets aan, ik ga nog liever proberen atomen te splitsen met behulp van een grote rubber hamer.
Moet het dan toch maar proberen een keer.. het is inderdaad zo dat je het libodo van een bejaarde krijgt en je piemeltje verstopt zich nog net niet in je onderbuik. Maar als je eenmaal 'in the mood' bent en hebt een onuitputtelijke energie, dat kan best wat worden.kimberly17 zei:Mensen ik raad sex aan. Absoluut, het is idd zo dat je er niet veel meer aan denkt en niet geil bent, de penis bijna alleen te zien met een vergrootglas is.. maar als je het gewoon doet.. mn vriend kon makkelijk een stijve krijgen en hij was groter als groot !
Het kan zijn dat je geluk moet hebben dat alles gewoon optimaal werkt.. maar als het eenmaal lukt.. kan je niet meer stoppen
Doen ,. !
Hangen
Winamp kijken en GOA luisteren
Mensen die niet vaag zijn wakker bellen (voor stompzinnige dingen die jij op dat moment echt super belangrijk vindt)
Nog meer snuiven
Het HELE huis opruimen
HEEL lang onder de douche staan(met dit weer niet zo lang, maar in de winter heb ik het altijd koud, zeker met pep op, en dan is douchen gewoon het lekkerste wat er is(in bad gaan ook)
Sexen(als het lukt )
Teksten schrijven
Rondjes rijden met de auto
Met de kat kroelen(als ik heel vaag ben vertel ik hem hele verhalen over hoe lief hij wel niet is(en het vervelendste is dat ik me dat nog herinner achteraf en op het moment zelf boeit het je helemaal niks want je bent gewoon van de kaart )
Veel rondjes lopen en iets bedenken wat je moet gaan doen en op het moment van aankomst op de betreffende plaats, straal vergeten zijn wat je ook alweer ging doen(vervelend want je moet en zal weten wat je ook alweer ging doen dus je blijft lekker bezig)
Nog meer snuiven
Dat was het wel weer zo'n beetje
Kopie van een berichtje van mij van april 2007
Ben toch wel een stuk veranderd geloof ik....![]()
Alles wat nuchter niet leuk is.
kaboutertje zei:Tsjaa Mijn vriend zat laats van die ijzeren snuifbuisjes met zwarte tape te bewerken en het eindresultaat was echt zwaar kicken we wilden ze nog gewoon verkopen voor 1 euro per stuk!! hahaah!!!
En een andere vriend van me gaan altijd freaken in apperatuuren al met al het werkt toch wel altijd goed !!!
![]()
Zelf ben ik met van alles en nog wat bezig..Tsjaaa.. tekenen lullen lopen opruimen enz enz.!!! hahaha
![]()

) de hele nacht feesten, wiet roken,,, had ik neuken al genoemd?"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."