Seks all night long. Dat is het enige waar ik aan denk als ik pep op heb. Daarom doe ik het ook liever niet in publieke ruimtes want dan sta ik de hele tijd vieze fantasieën te hebben over iedereen om me heen maar ik denk dat ze daar niet zoveel interesse in hebben.
Wat je niet moet doen aan de speed: blowen. Je krijgt er zo'n droge mond van dat je denkt te stikken in je eigen woestijnluchtweg. Bovendien merk je helemaal niks van de wiet dus het is nogal zonde.
Oké, lol, toch weer actief geworden dit oude topic.
Ik blijf het grappig vinden dat er zó twee kampen lijken te zijn wat betreft pep.
Ik vind speed echt een van de meest aseksuele drugs van alles wat ik ooit uitgeprobeerd heb. Mijn hoofd staat met pep op - tenminste, als ik niemand heb om mee te lullen, want lullen blijft het allerleukste - veel meer naar ‘mentale’ dingen: lezen en nadenken over dingen die ik boeiend vind, schrijven, nieuwe ideeën bedenken.
Krijg er wel platte humor van :’) maar zonder enig gevoel van behoefte aan seks, heb die speedseksfocus van velen echt nooit begrepen.
Ook ‘alle dingen die nuchter niet leuk zijn’ gaat niet op voor mij, ik gebruik stimulanten soms om een deadline te halen, maar ik vind werk op speed zo mogelijk nog kutter dan zonder omdat ik dan eigenlijk juist extra behoefte heb aan het doen van leukere dingen. Ook mijn huis opruimen o.i.d. vind ik dan zeker niet ineens leuk om te doen, integendeel. ‘t Is wel zo dat áls je er eenmaal aan begint, je er helemaal ingezogen wordt en het ook echt goed doet.