Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"acht.zes zei: En wat te doen als je nuchter bent? Klik om te vergroten... Bijpakken"
"DIE BASS MOET JE NIET HOREN, DIE MOET JE VOELEN. muziek pompen tot je er gek van word, dan neuken of rukken en plafondienst houden"
"Bas zei: Dit lijkt mij echt het vreselijkste om mee te maken, helemaal in een rustige setting, alleen. Dat die bass aardig hoog mag, kan ik me in vinden inderdaad. Die moet gewoon altijd standje terror als de omgeving niet gaat zeuren. Verder vind ik het chill om met vrienden en vriendinnen lekker thuis (buiten) gewoon helemaal niks te doen, maar ook weer juist heel veel. Dat je chaotisch, maar gecontroleerd met van alles bezig bent. Zo gaat de tijd lekker snel, maak je geweldige momenten mee en heb je een dag waar je weken later nog over praat. Zoiets lijkt mij makkelijker vol te houden dan de hele tijd masturberen lol Klik om te vergroten... Zo erg is het niet, het liefste ben ik natuurlijk op een feestje en met vrienden maar af en toe een avondje rustig op de bank met een muziekje op is niks mis. Je moet er maar net van houden denk ik ook. En ohja... neuken / masturberen is alleen op t einde, als t lukt..."
"Ligt eraan hoe groot de sleutel is. Mijn eerste punt is altijd wel een grove. Daarna pak ik bij met kleintjes om op t gewenste level te komen."
"Dag beste drugskikkers, Ik heb af en toe na zo'n 2 dagen wakker te zijn van de speed steeds dezelfde hallucinatie, als ik naar mijn gordijn kijk lijkt ie (soms stevig) te wapperen. Zijn er meer mensen die dit ervaren? De groeten!"
"Roze olifant zei: Haha, als dat het enige was. Klik om te vergroten... Ik was even de zwarte schimmen, voetstappen en spinnen over de muur vergeten!"
"Zwijgrecht zei: Dan heb je vast ook wel is het idee dat je iets buiten zag bewegen uit het raam, of dat in de afstand random dingen bewegen die eigelijk stilstaan, of dat je iets in je ooghoek ziet wegschieten . Of je loopt langs een deuropening en in een flits heb je het idee dat er iemand staat. Mindfucks Dan is het tijd om je rust te pakken Klik om te vergroten... Jup, dacht net mn playstation controller te zien bewegen, ligt nogsteeds op het zelfde plekje naast me . Ik duik zo zeker mn bed in, mooi geweest voor vandaag"
"Bas zei: Betreft muziek op de achtergrond, daar heb ik ook last van. Na 2 dagen doorhalen hoor ik gewoon overal Uptempo Hardcore vandaan komen uit alle gaten en hoeken, hah. Dit is dus te verklaren aan het slaapgebrek? Klik om te vergroten... Geen idee, zal wel van de feestjes komen, heb er ook altijd last van hahaha. Hoor en voel de beat nog als ik in bed lig. Een afterparty met een twist zullen we maar zeggen."
"Beste remidie is om inderdaad genoeg te blijven eten voor, tijdens en na gebruik. Ookal heb je geen trek , neem een bouillonnetje of een soepje. Niks eten maakt de kater dubbel zo erg. En een grens stellen hoeveel je neemt en niet bij blijven pakken totdat je uiteindelijk 3 dagen wappie bent."
"Als je maar weet dat slapen niet gaat lukken die nacht/dag! En word niet te overmoedig en ga dus niet snel en veel bijpakken"