Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van verslaafde die afkickt van speed

Dagboek van verslaafde die afkickt van speed

1039 antwoorden
151 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vandaag kreeg ik ook te horen dat ik op rapunzel lijk πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

81195389f9e82a0ca53e6c19492cd3a8 (1).jpg
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Syl zei:
Wel vind ze dat ik goed bezig ben met het aan geven van mijn grenzen.
Dat ik ook op df mijn grens aan geef en voor mezelf op kom.
Klik om te vergroten...

Vind dit ook goed van je, maar moet toch zeggen hiermee 'helder' proberen te blijven. Niet teveel. Moeilijk uit te leggen, maar kans is dat je dit extra doet als soort compensatie/tegen reactie omdat je dat vroeger niet of te weinig deed. Bekijk zeker in het begin in hoeverre je reacties/gedrag gepast waren of redelijk. Praat er desnoods met iemand over.

Niet vergelijkbaar wellicht. Merkte met daten vroeger regelmatig dat nare ervaringen lang blijven doorwerken. 'Dat' willen ze nooit meer. Soort fixatie. Kreeg het idee dat ze hierdoor vele kansen misten. Zo had ik een keer over mijn leeftijd gelogen. Paar jaar maar. Nou er wordt overal wat afgelogen. Dat triggerde een hoos aan opmerkingen en vervelende ervaringen met ex-en, terwijl ze zelf ook over dingen had gelogen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Albedo zei:
Vind dit ook goed van je, maar moet toch zeggen hiermee 'helder' proberen te blijven. Niet teveel. Moeilijk uit te leggen, maar kans is dat je dit extra doet als soort compensatie/tegen reactie omdat je dat vroeger niet of te weinig deed. Bekijk zeker in het begin in hoeverre je reacties/gedrag gepast waren of redelijk. Praat er desnoods met iemand over.

Niet vergelijkbaar wellicht. Merkte met daten vroeger regelmatig dat nare ervaringen lang blijven doorwerken. 'Dat' willen ze nooit meer. Soort fixatie. Kreeg het idee dat ze hierdoor vele kansen misten. Zo had ik een keer over mijn leeftijd gelogen. Paar jaar maar. Nou er wordt overal wat afgelogen. Dat triggerde een hoos aan opmerkingen en vervelende ervaringen met ex-en, terwijl ze zelf ook over dingen had gelogen.
Klik om te vergroten...

Ik gaf vroeger ook mijn grenzen aan.
Alleen hier werd niks mee gedaan door zowel mijn ouders als mijn ex.
Dat is juist iets wat er voor zorgde dat ik constant in een soort strijd kwam.
Ze hadden geen respect voor mij.
Ik voelde me nooit gehoord en mijn grenzen en gevoel deden er niet toe.
Nu ik weg ben bij mijn ouders en ex wil ik niet meer dat mijn grenzen worden genegeerd.
Ik was afhankelijk van zowel mijn ouders als mijn ex.
Nu ik niet afhankelijk meer ben kan ik er voor kiezen om mensen uit de weg te gaan die geen respect hebben.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi hoi,

Vorige week ben ik vol goede moed begonnen aan de logeerkamer.
Hier ben ik een hobbykamer van aan het maken.
Dan kan ik eindelijk al mijn spuitbussen, verf, gereedschap enz van mijn slaapkamer halen.
Ben begonnen met een werkblad te maken en een lange plank erboven.
Heb alvast wat spullen van mijn slaapkamer naar hobbykamer gebracht.
Alleen nu is mijn slaapkamer zo'n chaos dat ik zolang in de woonkamer slaap.
Ik heb alles gelijkvloers en ik slaap bij woonkamer.
Dus ik leg dan mijn matras in woonkamer neer.
Maar ik heb de laatste dagen gewoon ff geen energie om verder te gaan.
Dwing mezelf wel om wel elke dag iets eraan te doen.
Maar zie in dat ik iets te fanatiek begonnen ben.
Had mijn energie iets te hoog ingeschat. πŸ˜„
Ik had eerst beter de vaste kast op hobbykamer leeg kunnen halen en alvast zooi spullen naar de schuur kunnen doen.
Het idee was top alleen de uitwerking beetje klote laten we maar zeggen. 🀭

Heb vorige week woensdag bloed laten prikken.
Die vrouw kon eerst al met moeite een goede ader vinden.
Toen ze me prikte deed best wel ff zeer, terwijl je normaal amper voelt.
Maar nu had ik donderdag ineens enorme bloeduitstorting op die plek.
En lijkt wel of ie steeds groter word.
Las op Google dat dat kan gebeuren als na prikken niet goed is afgedrukt met bv watje.
Nou dit is zekers wel gebeurd en ook lang genoeg.
Dan zou het kunnen dat ze door ader heeft geprikt.
Moet donderdag voor bloed en urine onderzoek en bloeddruk controle toch naar huisarts.
Ff navragen aan mijn dokter.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Syl zei:
Die vrouw kon eerst al met moeite een goede ader vinden.
Toen ze me prikte deed best wel ff zeer, terwijl je normaal amper voelt.
Maar nu had ik donderdag ineens enorme bloeduitstorting op die plek.
En lijkt wel of ie steeds groter word.
Las op Google dat dat kan gebeuren als na prikken niet goed is afgedrukt met bv watje.
Nou dit is zekers wel gebeurd en ook lang genoeg.
Dan zou het kunnen dat ze door ader heeft geprikt.
Klik om te vergroten...

Is er geen zwelling?
Ze zal de ader inderdaad beschadigd hebben, de bloeduitstorting die daarvan komt (dat bloed ontsnapt dus tijdens het prikken al. Het watje is dan als het ware al te laat.) is pas later zichtbaar en kan heel lelijk zijn. Als er geen zwelling is/geweest zal het normaal alle kleuren van de regenboog worden maar altijd vanzelf weer wegtrekken in paar dagen. Als er wel zwelling is, en/of de plaats pijnlijk/warm aanvoelt, zou ik zeker even laten nakijken.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Straks lekker ff buiten uitgewaaid toen ik naar de winkel liep.
Moest naar verschillende winkels dus heb aardig stuk gelopen.

Ik heb zojuist mijn slaapkamer weer zodanig op orde gebracht dat ik er vanavond weer kan slapen!!!.
Ik dacht OK nu moet ik ff doorzetten en doorpakken.
Ik slaap echt klote in de woonkamer en wou heel graag gewoon normale nachtrust.
Ik slaap altijd heel lichtjes en hoor echt alles.
Ik lag in woonkamer en hoorde de vissen steeds de bodemsteentjes laten vallen.😡
Mijn cavia gaat altijd extreem hard en overdreven snachts uit zijn flesje drinken.
Had al flesje ingewisseld voor bakje water.
Maar nee meneer moest en zou herrie maken dus gooide hij zijn voerbak om.
Deze moest vervolgens door het hele hok mee gesleurd worden.😡😡
Dan niet te vergeten de chinchillas....
Die komen snachts tot leven en je moet ze echt uit de buurt van je slaapkamer zetten.
Ze rennen als 2 bezetene door die kooi met ijzeren trapjes en plateaus.
Dat maakt gigantische herrie!!!.😡😡😡
Ik dacht in wat voorn gesticht woon ik he πŸ₯΄πŸ˜΅πŸ€ͺ

Dus vanavond heerlijk weer op mijn slaapkamer slapen met de deur dicht!!!! 🀣🀣
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
StimsalaBanne zei:
Is er geen zwelling?
Ze zal de ader inderdaad beschadigd hebben, de bloeduitstorting die daarvan komt (dat bloed ontsnapt dus tijdens het prikken al. Het watje is dan als het ware al te laat.) is pas later zichtbaar en kan heel lelijk zijn. Als er geen zwelling is/geweest zal het normaal alle kleuren van de regenboog worden maar altijd vanzelf weer wegtrekken in paar dagen. Als er wel zwelling is, en/of de plaats pijnlijk/warm aanvoelt, zou ik zeker even laten nakijken.
Klik om te vergroten...

Er zit wel een zwelling en het doet nog steeds best zeer.
Dank je wel voor je reactie!!.
Laat er donderdag als ik bij huisarts ben ff na kijken!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op 5 Nov had ik de stap gezet om hulp te zoeken om meer sociale contacten te krijgen.
Ik ben toen met lood in mijn schoenen naar een stichting geweest vanuit de gemeente.
Hier werken vrijwillergers die je helpen bij vragen op div gebieden.
Ik ging naar het inloopspreekuur toe en was de enigste.
Ik heb toen mijn verhaal gedaan tegen 6 vrijwillergers.
De 1 kwam met de vraag of het me wat leek om 1 op 1 te wandelen of in bv een groep.
Een ander vertelde dat ze 2 stagieres hadden en die met mij aan de slag konden laten gaan.
Ik was super trots op mezelf dat ik was geweest ondanks ik het doodeng vond.
Ik was blij dat er nu iemand met me mee zou denken.

Op 4 Nov kreeg ik een mail van ze : ze hadden iemand gevonden waar ze mij mee in contact wouden brengen.
Deze vrouw was een ervaringsdeskundige op het gebied van loverboys en ongezonde relaties.

Ook zeiden ze: Ook wil ik mijn excuus aanbieden dat het lang heeft geduurd dat we contact met je hebben opgenomen. Intern was er enige miscommunicatie waarbij het idee was ontstaan dat je al door iemand benaderd was.

Nou ik was blij joh!!.
Dit was dan toch eerste stap na contact buiten de deur.
Begin Jan heb ik ze een mail gestuurd met de vraag of ze enig idee hebben wanneer dit contact zal worden gelegd.
Kreeg hier geen reactie op.
Vorige week heb ik ze nogmaals een mail gestuurd met dezelfde vraag erin.
Nu kreeg ik net een reactie terug :


" Ik schrik eerlijk gezegd van je vraag. In mijn beleving zijn er al contactmomenten met jouw geweest vanaf november 2019 door een 2-tal vrijwilligers. Ik ben ook zeer verbaasd dat dit contact er niet is geweest. Ik heb direct vandaag de vraag aan ze gesteld wat de reden is dat er geen contact is geweest, daar heb ik nog geen antwoord op.

Nu moet ik er ook bij zeggen dat er vanuit de gemeente ervoor gekozen is dat ons project in 2020 niet meer door gaat. Voor ons allemaal schrikken omdat we al 10 jaar dit project met vrijwilligers draaien en we dit ook pas eind december hebben gehoord.

Toch wil ik graag met je om de tafel om te kijken hoe we je verder kunnen helpen. Door te kijken waar je het beste je vraag kunt stellen of welke andere organisatie je kan gaan helpen. "


😐😐😐
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Syl zei:
Op 5 Nov had ik de stap gezet om hulp te zoeken om meer sociale contacten te krijgen.
Ik ben toen met lood in mijn schoenen naar een stichting geweest vanuit de gemeente.
Hier werken vrijwillergers die je helpen bij vragen op div gebieden.
Ik ging naar het inloopspreekuur toe en was de enigste.
Ik heb toen mijn verhaal gedaan tegen 6 vrijwillergers.
De 1 kwam met de vraag of het me wat leek om 1 op 1 te wandelen of in bv een groep.
Een ander vertelde dat ze 2 stagieres hadden en die met mij aan de slag konden laten gaan.
Ik was super trots op mezelf dat ik was geweest ondanks ik het doodeng vond.
Ik was blij dat er nu iemand met me mee zou denken.

Op 4 Nov kreeg ik een mail van ze : ze hadden iemand gevonden waar ze mij mee in contact wouden brengen.
Deze vrouw was een ervaringsdeskundige op het gebied van loverboys en ongezonde relaties.

Ook zeiden ze: Ook wil ik mijn excuus aanbieden dat het lang heeft geduurd dat we contact met je hebben opgenomen. Intern was er enige miscommunicatie waarbij het idee was ontstaan dat je al door iemand benaderd was.

Nou ik was blij joh!!.
Dit was dan toch eerste stap na contact buiten de deur.
Begin Jan heb ik ze een mail gestuurd met de vraag of ze enig idee hebben wanneer dit contact zal worden gelegd.
Kreeg hier geen reactie op.
Vorige week heb ik ze nogmaals een mail gestuurd met dezelfde vraag erin.
Nu kreeg ik net een reactie terug :


" Ik schrik eerlijk gezegd van je vraag. In mijn beleving zijn er al contactmomenten met jouw geweest vanaf november 2019 door een 2-tal vrijwilligers. Ik ben ook zeer verbaasd dat dit contact er niet is geweest. Ik heb direct vandaag de vraag aan ze gesteld wat de reden is dat er geen contact is geweest, daar heb ik nog geen antwoord op.

Nu moet ik er ook bij zeggen dat er vanuit de gemeente ervoor gekozen is dat ons project in 2020 niet meer door gaat. Voor ons allemaal schrikken omdat we al 10 jaar dit project met vrijwilligers draaien en we dit ook pas eind december hebben gehoord.

Toch wil ik graag met je om de tafel om te kijken hoe we je verder kunnen helpen. Door te kijken waar je het beste je vraag kunt stellen of welke andere organisatie je kan gaan helpen. "


😐😐😐
Klik om te vergroten...
Kop op, ze gaan er iig iets mee doen maar zoals bij elke overheidsinstelling, je moet er zelf boven op zitten. Anders gebeurt er niks.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat ben je goed bezig! En wat knap van je dat je het zo hebt weggegooid. Dat gevoel van emoties verstoppen met drugs ken ik wel. Ik ben de afgelopen 7 jaar misschien 10 dagen in totaal clean geweest. Nu met het afbouwen van de GHB ben ik ook heel bang voor wat er komen gaat.

Het geeft wel een fijn gevoel dat we dus niet alleen zijn!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
GanggangπŸ’― zei:
Kop op, ze gaan er iig iets mee doen maar zoals bij elke overheidsinstelling, je moet er zelf boven op zitten. Anders gebeurt er niks.
Klik om te vergroten...


Hun hebben dit als vrijwillerger zelf opgezet en krijgen ondersteuning vanuit de gemeente.
Zoals dat ze gebruik kunnen maken van de ruimte waar ze inloopspreekuur houden.
Ik heb in 2017 ong hulp gehad van een instantie die mij 2 coaches toe wezen.
Deze zouden om en om elke week 1.5 uur bij mij thuis komen.
Hun zouden mij helpen met mijn doelen, waaronder meer sociale contacten bv.
Deze 2 coaches kwamen steeds niet opdagen zonder iets van zich te laten horen.
Hier moest ik ook nog eigen bijdrage maandelijks aan betalen.
Ik heb dit stopgezet nadat ze mij 3 weken hebben laten zitten zonder enige vorm van contact.

Heb vorig jaar zelf contact gezocht met het wijkteam.
Ook hier 2 vaste contact personen gekregen.
Ook hier liep het steeds mis op het laatst.
Afspraken die gepland stonden en dan waren ze er niet.
Papieren die ze zouden sturen en x op x vergaten enz enz.
Ik zit ook constant zelf erachter aan.
Ik begrijp ook echt wel dat mensen dingen kunnen vergeten door drukte.
Heb bij zowel mijn coaches als het wijkteam dit div malen door de vingers gezien.

Als je iemand bent die verder niemamd heeft om op terug te vallen.
Iemand vebt die door zijn verleden geen vertrouwen heeft in anderen.
Je toch openstelt naar deze mensen en weer even sprankje hoop hebt dat je nu stapje de goede kant op maakt.
En je x op x teleurgesteld word omdat ze je simpelweg vergeten.
Sorry ik heb voor heel veel dingen begrip. Maar als je er voor kiest om in de hulpverlening te werken weet je dat je met kwetsbare mensen werkt.
Steeds als ik weer wat vertrouwen kreeg en positief er weer in begon te staan liep het weer mis.
Het vertrouwen in zulke hulpverlening en instanties gaat weg althans wel bij mij.

Als je niemand verder hebt, geen vrienden en ook geen fam omop terug te vallen geloof mij dat is heel erg eenzaam.
Je hebt niemand om je heen om mee te praten.
Als je dan hulp word beloofd en weer word je steeds vergeten ondanks je er zelf constant achter aan zit ben je het x zat.
Mijn vertrouwen is onderhand aardig weg.
Ik bleef steeds positief door bij andere instantie dan maar hulp te vragen.
Nogmaals ik heb voor veel dingen begrip.
Maar als je niemand hebt is elke dag wachten 1 te veel.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Syl zei:
Hun hebben dit als vrijwillerger zelf opgezet en krijgen ondersteuning vanuit de gemeente.
Zoals dat ze gebruik kunnen maken van de ruimte waar ze inloopspreekuur houden.
Ik heb in 2017 ong hulp gehad van een instantie die mij 2 coaches toe wezen.
Deze zouden om en om elke week 1.5 uur bij mij thuis komen.
Hun zouden mij helpen met mijn doelen, waaronder meer sociale contacten bv.
Deze 2 coaches kwamen steeds niet opdagen zonder iets van zich te laten horen.
Hier moest ik ook nog eigen bijdrage maandelijks aan betalen.
Ik heb dit stopgezet nadat ze mij 3 weken hebben laten zitten zonder enige vorm van contact.

Heb vorig jaar zelf contact gezocht met het wijkteam.
Ook hier 2 vaste contact personen gekregen.
Ook hier liep het steeds mis op het laatst.
Afspraken die gepland stonden en dan waren ze er niet.
Papieren die ze zouden sturen en x op x vergaten enz enz.
Ik zit ook constant zelf erachter aan.
Ik begrijp ook echt wel dat mensen dingen kunnen vergeten door drukte.
Heb bij zowel mijn coaches als het wijkteam dit div malen door de vingers gezien.

Als je iemand bent die verder niemamd heeft om op terug te vallen.
Iemand vebt die door zijn verleden geen vertrouwen heeft in anderen.
Je toch openstelt naar deze mensen en weer even sprankje hoop hebt dat je nu stapje de goede kant op maakt.
En je x op x teleurgesteld word omdat ze je simpelweg vergeten.
Sorry ik heb voor heel veel dingen begrip. Maar als je er voor kiest om in de hulpverlening te werken weet je dat je met kwetsbare mensen werkt.
Steeds als ik weer wat vertrouwen kreeg en positief er weer in begon te staan liep het weer mis.
Het vertrouwen in zulke hulpverlening en instanties gaat weg althans wel bij mij.

Als je niemand verder hebt, geen vrienden en ook geen fam omop terug te vallen geloof mij dat is heel erg eenzaam.
Je hebt niemand om je heen om mee te praten.
Als je dan hulp word beloofd en weer word je steeds vergeten ondanks je er zelf constant achter aan zit ben je het x zat.
Mijn vertrouwen is onderhand aardig weg.
Ik bleef steeds positief door bij andere instantie dan maar hulp te vragen.
Nogmaals ik heb voor veel dingen begrip.
Maar als je niemand hebt is elke dag wachten 1 te veel.
Klik om te vergroten...
Dit is wel heel erg treurig. Vastgelopen in de bureaucratie van NL. Ik hoop dat er nog wat positiefs uit komt.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
GanggangπŸ’― zei:
Dit is wel heel erg treurig. Vastgelopen in de bureaucratie van NL. Ik hoop dat er nog wat positiefs uit komt.
Klik om te vergroten...

Jullie zullen mij een koppig persoon vinden waarsch maar ik heb geen behoeftes meer om naar ze toe te gaan.
Ze hoeven van mij niet meer te kijken welke instantie mij wel zou kunnen verder helpen.
Ik heb er simpelweg geen vertrouwen meer in.
Ik voel me super verdrietig hoe stom het ook klinkt.
Keek er gewoon naar uit.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Syl zei:
Jullie zullen mij een koppig persoon vinden waarsch maar ik heb geen behoeftes meer om naar ze toe te gaan.
Ze hoeven van mij niet meer te kijken welke instantie mij wel zou kunnen verder helpen.
Ik heb er simpelweg geen vertrouwen meer in.
Ik voel me super verdrietig hoe stom het ook klinkt.
Keek er gewoon naar uit.
Klik om te vergroten...
Aye Syl, eenzaamheid is echt killer inderdaad. En met dit soort instanties kan het muntje echt twee kanten opvallen. Wat jammer dat het bij jou steeds de verkeerde kant opvalt. Maar als je niet opgeeft valt het ooit wel de goede kant op, alhoewel ik mij voor kan stellen dat je dat niet meer ziet gebeuren. Ik hoop dat iemand je snel kan helpen..
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#15
Syl zei:
Jullie zullen mij een koppig persoon vinden waarsch maar ik heb geen behoeftes meer om naar ze toe te gaan.
Ze hoeven van mij niet meer te kijken welke instantie mij wel zou kunnen verder helpen.
Ik heb er simpelweg geen vertrouwen meer in.
Ik voel me super verdrietig hoe stom het ook klinkt.
Keek er gewoon naar uit.
Klik om te vergroten...
Ik vind dit echt enorm treurig om te lezen. Verschrikkelijk dat ze zo nalatig geweest zijn hierin. Ik snap heel goed dat je het vertrouwen kwijt bent en dat je er verdrietig over bent, dat is super logisch. Hopelijk weet je alsnog op een of andere manier mensen te vinden waar je in het echte leven op terug kan vallen buiten instanties om als je het daar beslist niet meer bij wil proberen, maar ik hoop eigenlijk vooral dat je de moed kan verzamelen om het in de toekomst opnieuw te proberen, want echt niet alle instanties zijn zo, maar zoals hierboven al gezegd werd, het is gewoon echt heel rot dat jij er iedere keer geen geluk mee gehad hebt.

Heel veel sterkte gewenst. :redheart:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
Salvia zei:
Ik vind dit echt enorm treurig om te lezen. Verschrikkelijk dat ze zo nalatig geweest zijn hierin. Ik snap heel goed dat je het vertrouwen kwijt bent en dat je er verdrietig over bent, dat is super logisch. Hopelijk weet je alsnog op een of andere manier mensen te vinden waar je in het echte leven op terug kan vallen buiten instanties om als je het daar beslist niet meer bij wil proberen, maar ik hoop eigenlijk vooral dat je de moed kan verzamelen om het in de toekomst opnieuw te proberen, want echt niet alle instanties zijn zo, maar zoals hierboven al gezegd werd, het is gewoon echt heel rot dat jij er iedere keer geen geluk mee gehad hebt.

Heel veel sterkte gewenst. :redheart:
Klik om te vergroten...

Dank je wel!! ❀
Ik trek het aan op een of andere manier denk ik.
Althans zo voelt het onderhand wel voor me.
Maar als straks mijn teleurstelling wat gezakt is ga ik gewoon kijken naar een nieuwe stap wie ik kan zetten.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ikbeneenfiets zei:
Aye Syl, eenzaamheid is echt killer inderdaad. En met dit soort instanties kan het muntje echt twee kanten opvallen. Wat jammer dat het bij jou steeds de verkeerde kant opvalt. Maar als je niet opgeeft valt het ooit wel de goede kant op, alhoewel ik mij voor kan stellen dat je dat niet meer ziet gebeuren. Ik hoop dat iemand je snel kan helpen..
Klik om te vergroten...

Dank je wel! ❀️
Ik weet van mezelf dat ik nu zwaar teleurgesteld ben.
Maar als dat wat gezakt is is ook wel weer in staat ben door te gaan in het zoeken naar dat wat ik nodig heb.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
De vriend van mijn dochter is weer lekker voor ons aan het koken.
Dat maakt mijn dag weer goed πŸ˜ŠπŸ˜‹
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gemaakt door mijn dochters vriend.. β˜ΊοΈπŸ‘Œ

IMG_20200129_203332.jpg
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Och lieve Syl, wat ontzettend naar dat het zo is gelopen met die instantie zeg. Je was er zo enthousiast over. Echt nalatig dat ze niks van zich hebben laten horen en rot dat ze je nu ook niet meer kunnen helpen. Ik kan me je teleurstelling goed voorstellen en dat je het vertrouwen op deze manier kwijtraakt. Maar er klinkt toch ook al weer moed en hoop in je berichtje door om toch verder te kijken als deze teleurstelling wat gezakt is. Dat vind ik echt krachtig van je!
Ik hoop dat je toch de hulp kunt krijgen die je nodig hebt, dat verdien je!

Lekker hoor wat je dochters vriend gekookt heeft, met hun 2 bof je maar!

Ik ga later deze week nog proberen op je PB te reageren, maar heb nu niet echt puf meer, sorry, maar dan weet je dat iig!
Slaap lekker straks weer in je slaapkamer en een dikke knuffel! :kissingheart:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4344454647...52
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."