We dwalen wel een beetje af van het topic. De vraag was waarom speed zo verslavend is. Niet om het stinkende zweet in ieder geval 😅
Dit heb ik ook. Na max 1,5 dag trek ik dat niet meer.Speed is voor mij echt 0% verslavend... Moet er niet aan denken dit elke dag te nemen. Ben er na gebruik ook altijd weer goed klaar mee. Nee, voor mij echt geen speed verslaving.
Na max. 1 nachtje doorhalen val ik echt als een blok in slaap ook. Kan me zo niet voorstellen dat mensen hier dagen/nachten op doorgaan... En gelukkig ook maar. 😅Dit heb ik ook. Na max 1,5 dag trek ik dat niet meer.
Eens, ik heb tot nu toe 4 keer speed gebruikt waarvan 3 keer functioneel alleen thuis. En ik denk ook dat je zo meer kans hebt om verslaafd te geraken maar als je een sterk karakter hebt hoeft dit niet zo te zijn. Ik ben me bewust dat ik niet in een verslaving zou willen vallen en ik ook nog nuchter goed wil kunnen klussen, maar ik vond wel dat ik er meer aan had dan op een feest. Ik hou voor mezelf ook heel goed bij hoe vaak ik drugs gebruik.Dat zal per persoon schelen. Ik heb ook al een aantal keer speed op die manier gebruikt. Met een din samen aan de speed de nieuwe schutting geplaatst, plafond geschilderd en een x om al mijn administratie te doen. Toch ben ik niet hooked geraakt.
Wel klopt het denk ik dat je meer kans hebt verslaafd te raken als je het altijd zo gebruikt maar het hoeft dus niet.
Dat jij tot nu toe nog geen consequenties merkt betekent niet dat die er niet zijn. Elke dag speed, alcohol en benzodiazepinen brengt natuurlijk een hoop ellende met zich mee. Zolang je de dosering van alle middelen bescheiden houdt dan gaat het natuurlijk een stuk minder snel. Maar vroeg of laat ga je hier iets van merken.Dit hou je echt jaren vol zonder duidelijke consequenties, kan ik als ervaringsdeskundige zeggen.
Dit hou je echt jaren vol zonder duidelijke consequenties, kan ik als ervaringsdeskundige zeggen.
Dit hou je echt jaren vol zonder duidelijke consequenties, kan ik als ervaringsdeskundige zeggen.
Als je het normale leven nuchter niet meer kan waarderen noem ik dat toch echt wel een heel erg duidelijke consequentie hoor!Speed en benzo's zijn ook een vreselijk heerlijke en makkelijke combinatie. In de ochtend starten met speed, heerlijk werken met af en toe en nieuwe lijn tot einde van de dag, dan een paar drankjes, een benzo, jointje, gezond avondeten, om 23:00 uur naar bed en 8 uur slapen.
Maar hoe waardeer je het normale leven ooit weer? Dat is de vraag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."