Speed vind ik totaal niet verslavend. Speed is leuk de eerste 3/4 uur omdat je nog euforisch bent, daarna is het drama. En dan heb ik het al niet over die come down en kater, en inderdaad niet kunnen slapen.
Probeer het recreatief te houden, speedgebruik kan een gladde helling zijn.Ik nam het om eens door te kunnen, hele dag werken en daarna keihard feesten tot volgende ochtend. Toen eens genomen na een nacht niet te kunnen slapen, om te kunnen werken. En al snel nijgde ik er vaker na of steeds als ik uit ging moest ik het op zak hebben..
Nu al een tijd niet gehad, want ik ben echt al sinds ik het gebruik verkouden, en dat heb ik er echt niet voor over. Maar af en toe zit het in me kop. Dan wil ik wel weer. Gelukkig is dat nog niet gebeurd 😝
Ik heb idd van speed weleens de benaming " the poot man's dope " gehoord.
Ik heb het zelf één keer geprobeerd.
Bij mij leverde het alleen maar een reactie van" bah wat een vies chemisch goedje" op, (de smaak ervan, dus,) naast een nachtje wakker liggen.
Ik blijf er verder vanaf.
Ik vind het wel een goede vraag in ieder geval al kan het op sommige mensen misschien wat droog over komen. Ik denk dat breed gekeken downer drugs (denk aan benzodiazepines en opioiden) het meest verslavend zijn omdat ze mentaal leed doen verzachten. Mensen zijn opvallend slecht in staat om mentale lange termijn risico's in te schatten.Ergens hier op DF kwam ik een post tegen, van iemand die beweerde, dat speed " het hoogste risico aan verslaving kent." Dit vind ik vreemd. In deze gevallen denk ik eerder aan H, wit, of Meth. Wie kan er op deze vraag een antwoord geven?
Speed is leven. Het ultieme levensgevoel ervaar je op speed!
Goede vraag begrijp hem ook niet.
Mensen ervaren al snel vervelende bijwerkingen lees ik vaak en dan toch door gaan.
Nee, wel shrooms (de echte, dus geen truffels). Snap wel wat je bedoelt, denk ik?Wel eens LSD geprobeerd?
😉
Het ultieme levensgevoel ervaar je
De echt vervelende bijwerkingen vond ik die kwamen pas na lange tijd gebruik.
....OP LSD naar mijn mening.
Een heel andere level 😉
Ik voel aan me lichaam dat ik snel tril.
Hoofdpijn kan krijgen van de speed.
Door het lange wakker blijven schaduwen zien bewegen in mijn ooghoeken.
De zweet geur van je lichaam (vooral voeten)
Koude handen en voeten maar toch koudsweet (die ook nog stinkt).
Mijn beste maat had laatst een weekendje speed gebruikt en wij gebruiken dat nooit bijna.
En ik zei hem al je stinkt!
En dat foet hij normaal nooit.
Het hele huis toen ik al binnen kwam en hij had het niet door.
Toen ging die douchen en toen rook hij ook dat het huis stonk.
En binnrn no time stonk hij weer...
Ik denk wel een bekend verhaal.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."