#1
Ik vind het heel knap dat jij dit deelt en dat betekent een 1e stap in de goede richting! Dat de (verslavingsdeskundige) de stekker eruit heeft getrokken is denk ik omdat er een termijn aan gekoppeld is aan jouw cases/ verslaving omdat er in 3 jaar geen vooruitgang is geboekt. Je bent nu op een punt gekomen wat nu te doen?