Dat is nu net ietsje te laat.....
En gelukkig maar, want weinig nemen lukte me niet, ik neem alsmaar bij omdat t ooit in den beginne van gebruik mijn functioneren beter maakte (concerta), dit gebeurt echter nooit meer, maar denk telkens "Als ik nu nog wat bij neem, zou t dan lukken?" Ook heb ik sinds mijn verslaving en misschien al van ervoor een immense angst om moe te zijn...dus vanaf ik een dipje hen volgt er een snuifje. Hoedanook, moe zijn zal ik de komende dagen ☺😱😏🤗
Heel erg herkenbaar wat je omschrijft.
Ik ben zelf bijna 10 jaar speed verslaafd geweest.
Ben ook van ene op andere dag in een keer gestopt en alles weg gespoeld.
Had ook steeds meer nodig en het bracht eigenlijk helemaal niks goeds meer.
Ik ben nu 22 mnd clean en de angst voor vermoeidheid heb ik ook nog vaak.
Ik zal weer moeten leren wennen aan wat normale energie is.
Wel ging ik al vrij snel tijdens afkicken alternatieven zoeken.
Zo ging ik eerst een fatburner gebruiken daar kreeg ik energieboost van.
Mijn huisarts was het hier niet mee eens en zei dat ik niet moet zoeken naar vervangers van speed.
Ik slik nu als ik echt geen energie heb en toch wel ff het een en ander wil doen half caffeine tabletje.
Caffeine is ook zeer zeker niet goed voor je dat weet ik.
Die vermoeidheid is bij mij in verleden constant reden voor terugval geweest.
Onthoud dat elke x dat je toch weer neemt je het alleen maar erger maakt.
Je pleegt roofbouw op je lichaam.