Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Langs achter"
"CuriousExplorer zei: Denk je dat dit topic nog actueel is na bijna 14 jaar? Klik om te vergroten... nee"
"ik heb speed gewassen met aceton, de vervuilde aceton heb ik laten staan en na één dag al zat dit in de vervuilde aceton, weet iemand wat dit is? Onlangs heb ik test gedaan op speed doop or nope speed in ambule doen en naargelang de kleur weet je wat er in zit, bij mij was het kleur zwart volgens de kleur zou dat heroine en mdma zijn en waarom zou dit er dan in zitten in speed ? in Belgie is speed zeldzaam en als je vindt zeker niet speedwaardig Mvrgr"
"Die ene zei: Dat ziet er smerig Uit man, lijkt wel oorsmeer ofzo 🤣 Klik om te vergroten... Ja en als je de speed oplost in water en je laat het staan na één dag krijg je het zelfde en wat mij ook opvalt de laatste jaren de speed wordt alleen maar slechter en slechter er zijn zelfs mensen die deze speed die ik nu had goed vinden, heb hem klaar en duidelijk gezegd dat hij niet weet met wat hij bezig is"
"Guapo Temudgin zei: Water lost de amfetamine op dus dan houdt je alleen de "troep" over. Klik om te vergroten... na een beetje opzoek ben werk ben ik te weet gekomen wat die vezels zijn, de inhoud van een vicks verstuiver daarmee het blijft altijd belangrijk dat je je pep altijd wast met aceton"
"Snuffelaar zei: Heb in België nog nooit mdma of hero in speed gevonden, zelfs niet in m'n begindagen, wel vaak met caffeïne. Gelukkig test je je spul wel. Mag ik suggereren wat onderzoek te doen naar het dark web? Klik om te vergroten..."
"ja hahaha daarom ben ik hier vandaag ik denk dat ik het eens anders gaan doen heb toch al heel goeds gehoord over de dark web, die teste voor speed kan je spotgoedkoop kopen op de internet"
"Snuffelaar zei: Het heeft voor en nadelen. Veel vendors verkopen niet wat ze beweren te verkopen op vlak van kwaliteit dus het is altijd wat gokken, net zoals bij straatdealers. Soms is goedkoop net negatief, goed spul is meestal toch ietsjes duurder, maar nog altijd hoogswaarschijnlijk goedkoper dan op straat. Klik om te vergroten... als het echt goeie is moet zelfs niet top top top zijn ik betaal met plezier de straatwaarde van speed het dubbel daar van het plezier dat het je geeft is het echt wel waard natuurlijk moet het wel speed zijn"
"Snuffelaar zei: Verbaast me dat je na 20 jaar gebruik geen goede connecties hebt kunnen leggen. Er is heus wel goeie speed op de markt maar dan moet je wel even goed zoeken. Klik om te vergroten... Eindelijk mag ik eens met trots zeggen dat ik redelijke goede speed gevonden heb, het is wat het is bij mijn nieuwe dealer de eerste bestelling was echt om te schreeuwen wat een rotzooi, de tweede keer zegt hij nu heb ik echt goede iedereen zegt het dat het topspeed is, stja ik weet niet wat het hier is in belgie met die freaks maar ik stel mij de vraag hebben ze wel al eens ras echte speed dat op grootmoeders wijze gemaakt is gezien ? dus hier gaan we weer voor een tweede bestelling bij mijn nieuwe dealer, thuis gekomen begin ik aan mijn ritueel een wasje met aceton en dat is wel best spannend, na dat alles flink is gewassen en gedroogd is eindelijk het groote moment van de waarheid aangekomen,ik snuif mijn lijn op echt man man man mijn neus stond bijna in brand straks moet ik nog de brandweer bellen man , uiteindelijk het effect, we moeten kritisch zijn we willen allemaal met drugs leuke dingens doen en met appel en peren gaan we niet ver geraken , dus is de speed goed ? het is wat het is maar de speed is speedwaardig we kunnen er mee verder, ik heb ook nog een escortje gebeld en vier dagen wakker geweest, het was niet de top van top maar we moeten daar mee gelukkig zijn het was goed"
"Fairflower zei: Hey mensen, Weet er iemand of ik mij zorgen moet maken om echt barstende koppijn na teveel gebruik van speed en concerta's? Ik heb vandaag al 5 concerta s genomen minimum en dit nadat ik al meer dan een gram speed op had overdag en 's avonds. Ik heb ook helemaal niet geslapen.... Ik wist niet dat t zo uit de hand liep. Kan dit erg gevaarlijk zijn? Klik om te vergroten... Tegen koppijn is DAFLGAN heel goed voor koppijn, ik krijg koppijn meestal na pep gebruik, ik gebruik al meer dan 20 jaar maar is maar pas onlangs dat ik last heb van koppijn anders had ik nooit koppijn"