Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'In slaap vallen door pep' volgens een collega

'In slaap vallen door pep' volgens een collega

62 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doet 3-FA nog veel bij jou dan? Ik heb het volgens mij 3 keer gehad, van verschillende vendors. De een zeer onbetrouwbaar, de ander zeer betrouwbaar. Het doet me meer dan 2FA en 2FMA op recreatief gebied. Maar er gaat niets boven zuivere dex in mijn ogen. Jammer dat ik die niet heb. Krijg voorlopig alleen nog methylfenidaat, ben pas enkele maanden terug gediagnosticeerd met ADD.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
LucidLucy zei:
Doet 3-FA nog veel bij jou dan? Ik heb het volgens mij 3 keer gehad, van verschillende vendors. De een zeer onbetrouwbaar, de ander zeer betrouwbaar. Het doet me meer dan 2FA en 2FMA op recreatief gebied. Maar er gaat niets boven zuivere dex in mijn ogen. Jammer dat ik die niet heb. Krijg voorlopig alleen nog methylfenidaat, ben pas enkele maanden terug gediagnosticeerd met ADD.
Klik om te vergroten...
Ja, ik vind het fantastisch. 3-FA laat zich veel beter combineren met het dagelijkse leven (lees: eten, slapen, werken etc.), dan dat straatspeed dat doet.

Daarbij kan ik mij gelukkig prijzen dat ik het volledige dexamfetamine recept van een bekende tegen kostprijs mag overnemen (deze persoon gebruikt het zelf niet meer). Dus ik heb iedere drie maanden de beschikking over ruim 500 stuks 2,5 mg dexamfetamine tabletten, haha.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hardcore_frk zei:
Dus ik heb iedere drie maanden de beschikking over ruim 500 stuks 2,5 mg dexamfetamine tabletten, haha.
Klik om te vergroten...
Mazzelaar! Ik heb er ooit een keer 200 gehad. Die zijn goed benut kan ik je vertellen. Het zou mooi zijn als ik langwerkende dex kan krijgen voor m'n ADD. Dan kan ik slechts 1 keer per dag innemen en dus niet meer sturen, maar heb ik toch de goed werkende focus. Methylfenidaat doet dat niet bij mij.
Maar de kortwerkende voorschrijven aan een verslaafde is een slecht idee. Misbruik ligt zo op de loer. En ik wil dat strikt gescheiden houden, voorgeschreven medicatie en zelfmedicatie. Die grens, die gaan we voor een keer eens niet over. Ik heb al genoeg grenzen opgezocht en overschreden.

Edit: overigens vind ik straatspeed (en dex ook) prima te combineren met het dagelijkse leven. Zeker eten en slapen is in het begin lastig, maar als je op tijd stopt, gaat slapen prima en eten is een kwestie van doorbijten en jezelf aanleren. Na verloop van tijd eet je gewoon je normale porties, hooguit een extra glas water vanwege de droge mond.
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#4
MetalGuy zei:
Vanmorgen onderweg naar het werk met een aantal collega's, kregen we het over drugs...

Een van hen beweerde ooit pep gehad te hebben en hier in slaap door te zijn gevallen. Ik hem dus vragen of hij wel heel zeker wist of dat pep was.

''Heel zeker'' antwoordde hij.

Maar dan denk ik bij mezelf: hoe is dat überhaupt mogelijk?
Klik om te vergroten...
yoo ik denk dat hij geen verstand heeft van drugs (amfetamine ) wand als je er door inslaap valt dan ben je zwaar op gelicht wand dan is het geen amfetamine geweest wand amfetamine is een upper en geen downer (ik gebruik het nou zn beetje 10 jaar en heb nog nooit amfetamine gehad waar door ik inslaap viel )

ik hoop dat het een beetje te lezen is wand ben nou iets langer wakker dan drie dagen op amfetamine en dan beginnen de lettertjes en al een beetje te bewegen
( ook door slaap te kort natuurlijk )

afz de blanke nederlander!
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Je kan ook in slaap vallen ondanks de speed in plaats van dankzij :wink:
Klik om te vergroten...
lijkt me sterk of je moet wel zn klein beetje nemen
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#6
heyol zei:
Ik heb ooit hetzelfde verhaal gehoord van iemand de ADHD had. Blijkbaar heeft het op sommige mensen een omgekeerde werking dan.
Klik om te vergroten...
ik heb toevallig ook adhd en ik word in me gedrag wel wat rustiger maar ben er nog nooit van inslaap gevallen
dit is echt voor mij de eerste keer dat ik dit lees
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#7
de banke Nederland zei:
ja daar dacht ik ook al aan
Klik om te vergroten...
80% zooi dat ze er alleen door heen doen om het zwaarder te maken en dan het extraatje 20% amfetamine wand het moet er wel natuurlijk een beetje op lijken
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#8
Danny0531 zei:
Ja daar ligt het zeker aan als ik echt zuivere speed heb zonder caf dan kan ik hier ook heel makkelijk op slapen
Klik om te vergroten...
ik heb een vaste waar ik het haal en test ook wel is en vroeger keek ik nog wel is op internet wat de klachten waren als het gemixt was maar heb in al die jaren bijna zuiver gehad maar nog steeds moeite met inslaap komen
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#9
de banke Nederland zei:
ik heb een vaste waar ik het haal en test ook wel is en vroeger keek ik nog wel is op internet wat de klachten waren als het gemixt was maar heb in al die jaren bijna zuiver gehad maar nog steeds moeite met inslaap komen
Klik om te vergroten...
oke misschien ligt het aan de persoon zelf dan (ik moet er wel even bij zeggen dat ik er meestal wel een paar jointjes bij rookte )
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#10
de banke Nederland zei:
oke misschien ligt het aan de persoon zelf dan (ik moet er wel even bij zeggen dat ik er meestal wel een paar jointjes bij rookte )
Klik om te vergroten...
misschien heeft dat ook effect ook al is het een downer
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#11
MetalGuy zei:
Ik heb weleens gehoord dat ADHD'ers zich beter konden concentreren, maar in slaap vallen?
Klik om te vergroten...
ja het concentreren is ook bij iedereen anders
het klopt wel als je niet teveel neemt wand anders kan je het concentreren ook mooi vergeten

met teveel bedoel ik dan niet heel veel natuurlijk

maar dat inslaap vallen dat is ook voor mij nieuw
d
de banke NederlandLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Nee net er na denk. Weet de tijd niet meer maar ik gok zo 3 a 4 uur na inname.
Klik om te vergroten...
ik heb dat ook een keer bij xtc gehad
dat was al naar een uur ofzo
lag gewoon lekker op de bank te relaxen
en de pil sloeg in en ik was heerlijk in dromenland ( maar waarschijnlijk kwam het ook dat ik er al relax bij lag)
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een onzin, pure amfetamine slaapt (bijna) niemand op na een mooie dosis, misschien met een flinke tolerantie of aan het einde van een lange binge, maar anders echt niet.
N
NoizefuckerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kan ook meestal in slaap komen als ik in me bed ga liggen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ligt dit niet aan de zuiverheid van uw speed?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kan. Idem met XTC inderdaad.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vanmorgen onderweg naar het werk met een aantal collega's, kregen we het over drugs...

Een van hen beweerde ooit pep gehad te hebben en hier in slaap door te zijn gevallen. Ik hem dus vragen of hij wel heel zeker wist of dat pep was.

''Heel zeker'' antwoordde hij.

Maar dan denk ik bij mezelf: hoe is dat überhaupt mogelijk?
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb ooit hetzelfde verhaal gehoord van iemand de ADHD had. Blijkbaar heeft het op sommige mensen een omgekeerde werking dan.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#19
heyol zei:
Ik heb ooit hetzelfde verhaal gehoord van iemand de ADHD had. Blijkbaar heeft het op sommige mensen een omgekeerde werking dan.
Klik om te vergroten...
Ik heb weleens gehoord dat ADHD'ers zich beter konden concentreren, maar in slaap vallen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb adhd maar val echt niet in slaap.
Wel ben ik ene keer een paar uur na xtc in slaap gevallen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."